Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Już kilku informacji się dowiedziałem bo wcześniej szukałem w ciemno bo szukam to do samochodu kolegi .
Chce on sobie kupić niklowane na pewno felgi (to poszukam w temacie albo tam napisze) i opony zapewne 195/40(45)/16 bo obawia się czy 205/45 / 17 nie będą za dużo wystawać.
Odcinki raczej krótkie większość po mieście (większość dobry asfalt ale jest pare ulic gdzie jednak asfalt nie jest najlepszy) powiedzmy do max 50 km jednorazowo i prędkości powiedzmy średnio to pewnie jakieś 60km/h.
Chce on sobie kupić niklowane na pewno felgi (to poszukam w temacie albo tam napisze) i opony zapewne 195/40(45)/16 bo obawia się czy 205/45 / 17 nie będą za dużo wystawać.
Odcinki raczej krótkie większość po mieście (większość dobry asfalt ale jest pare ulic gdzie jednak asfalt nie jest najlepszy) powiedzmy do max 50 km jednorazowo i prędkości powiedzmy średnio to pewnie jakieś 60km/h.
czyli juz dwie fajne opony czyli sport contacty ci odpadaja.
ogolnie w 16 calach jest slaby dostep do dobrych opon. zazwyczaj jakies tanie opony sie tylko sprzedaje. z dobrymi bedzie ciezko.
ad08r to sredni pomysl na miasto. to fajna opona na szybkie zakrety czyli taka trase :
http://wyjazdologia.pl/dalej/szosa-tran ... ch-metrow/
ale nie miasto.
ogolnie w 16 calach jest slaby dostep do dobrych opon. zazwyczaj jakies tanie opony sie tylko sprzedaje. z dobrymi bedzie ciezko.
ad08r to sredni pomysl na miasto. to fajna opona na szybkie zakrety czyli taka trase :
http://wyjazdologia.pl/dalej/szosa-tran ... ch-metrow/
ale nie miasto.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 411
- Rejestracja: 04 gru 2016, 16:48
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8VVT '02
- Lokalizacja: Warszawa
A tak z innej beczki, jakiego zużycia się spodziewać na mieście przy takich R1R albo AD08R? Słyszałem, że wytrzymują ok 10k km. Wiadomo, na bezpieczeństwie sie nie oszczędza, ale kupowanie kompletu opon co pół roku za ponad 2k to trochę hardcore :/
Ad08r mają 8mm bieżnika i nie jest jakiś super miękki. Starczy na dużo dłużej w mieście niż 10tys. Z r1r może być trochę gorzej
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Sam staram się wymieniać opony raz na 3 lub maksymalnie 4 lata. No i w tym roku zbliża się kolejny 4 letni cykl. Widać to zresztą bo bieżnikach opon letnich. Może i przegląd bym przeszedł, ale bardziej chodzi mi o bezpieczeństwo i dobrą pryczepność, bo ta już kilka razy uratowała mi skórę przed światłami i niezłym dzwonem. Tym bardziej teraz, gdy praktycznie jezdnia jest cały czas w jakimś stopniu wilgotna, a więc też śliska. Wrzucam jeszcze nieoficjalny ranking najchętniej wybieranych opon letnich w 17 roku w rozmiarze 205/55 R16 - odnośnik do porównania.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2017, 5:36 przez ozon, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie szybkie pytanie - NA - mam 195/55/15 na feldze 7j, brać to samo czy 195/50 albo 205/50?
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
Dewuer bierz 195/50
a teraz moje pytanie potrzebuje wybrac dzis opony do mojego nowego daily cara i juz mnie glowa boli
rozmiar 225/40r18 nie drozsze niz 4 stowy
na czy mi zalezy to
zeby sie szybko nie zużywały
zeby sie nie kładły na łukach
i nie były glosne
Panowie pomóżcie bo sprawa pilna
cos z tych ?
-Falken fk453
-Goodyear Asymmetric 3
-Yokohama Advan v105
-Nokian zLine
a teraz moje pytanie potrzebuje wybrac dzis opony do mojego nowego daily cara i juz mnie glowa boli
rozmiar 225/40r18 nie drozsze niz 4 stowy
na czy mi zalezy to
zeby sie szybko nie zużywały
zeby sie nie kładły na łukach
i nie były glosne
Panowie pomóżcie bo sprawa pilna
cos z tych ?
-Falken fk453
-Goodyear Asymmetric 3
-Yokohama Advan v105
-Nokian zLine
White NA BP'95
ubek pisze:Dewuer bierz 195/50
Dzięki, wziąłem właśnie ten rozmiar sugerując się tym, że średnica koła jest wtedy najbardziej zbliżona do oryginału. Oby przy setupie koza suspension nie wyglądało to gorzej niz teraz
Hockey Puck - 93' NA
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."
Witam. Czy ktoś z Was jeździ swoim autem na tych oponach? Potrzebuje do swojej Miaty 195/50 r 15. Jazda raczej spokojna, ale zależy mi na oponie która w w razie potrzeby będzie pozwalała na dynamiczna jazdę. Obecnie mam 8 letnie uniroyale po poprzednim właścicielu które są w kiepskiej formie. Poniżej moje typy:
Goodyear Performance,
Dunlop Sport Bluresponse,
Hankook Ventus Prime3 K125.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Goodyear Performance,
Dunlop Sport Bluresponse,
Hankook Ventus Prime3 K125.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Panowie potrzebuje podpowiedzi.
Pacjent NCek 2.5l ~170KM na seryjnej feldze 17" (205/45/17) - auto używam jako daily + będzie z 6-10x w roku na trackdayach głównie Kielce lub imprezy gdzie wymogiem jest opona homologowana. Rozważam również MMC
Mam dylemat co do wyboru opon, mój typ jako opona daily Nokian zLine jako opona daily, ale "trackdayowa" Yoko AD08R - nie wiem czy jest sens kupic Yoko na te klika razy na torze, a co wiekszy deszcz zastanawiać się, czy wylecę na tym zakręcie
Drugi dylemat to rozmiar, czy nie lepiej wybrać 215/45/17?
Na dziś mój typ to 215 zLine.
Pacjent NCek 2.5l ~170KM na seryjnej feldze 17" (205/45/17) - auto używam jako daily + będzie z 6-10x w roku na trackdayach głównie Kielce lub imprezy gdzie wymogiem jest opona homologowana. Rozważam również MMC
Mam dylemat co do wyboru opon, mój typ jako opona daily Nokian zLine jako opona daily, ale "trackdayowa" Yoko AD08R - nie wiem czy jest sens kupic Yoko na te klika razy na torze, a co wiekszy deszcz zastanawiać się, czy wylecę na tym zakręcie
Drugi dylemat to rozmiar, czy nie lepiej wybrać 215/45/17?
Na dziś mój typ to 215 zLine.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
wujek1910 pisze:Witam. Czy ktoś z Was jeździ swoim autem na tych oponach? Potrzebuje do swojej Miaty 195/50 r 15. Jazda raczej spokojna, ale zależy mi na oponie która w w razie potrzeby będzie pozwalała na dynamiczna jazdę.
rozwaz Hankooki V12 evo 205/50R15, jest ich obecnie masa na Allegrosz w smiesznej cenie 508zl/kpl z wysylka. Pare osob w EL juz je ma (davcio, crazydunky)
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
wujek1910 pisze:Goodyear Performance,
Rozumiem, że chodzi o Goodyear Efficientgrip Performance. Jeśli tak, to to moje aktualne na miasto, ale zaliczyłem tez w nich MC Silesia. Miękkie ścianki boczne, dobrze amortyzują drgania, ale nie skręcają od razu. Ciche. Mam wersję z rantem ochronnym. Raz je kocham, a raz mam ich dość. Aktualnie kocham
NB 1998 "Piorun"
facebook.com/mx5nbpiorun
mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=20359
facebook.com/mx5nbpiorun
mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=20359
Pomożecie?
Taką mam ofertę zaproponowaną przez firmę wulkanizacyjną, zastanawiam się co z tego najlepsze.. Barumy odrzucam 'bo tak ;P' ... a co z pozostałych 3 najlepiej się sprawdzi? Oczywiście zależy mi na tym by 'trzymało' - nie zamierzam upalać ani kręcić bączków więc ma się kleić, jazda raczej po mieście (ale często z wysokimi prędkościami) w trasie rzadko bardzo... a nawet jeśli to raptem 80km na działkę
Opona rozmiar
Indeks prędkości
Sezon
Cena netto za szt.
Barum 195/50R15 BRAVURIS 3HM V-240 Lato 175,00 zł
Uniroyal 195/50R15 RAINSPORT 3 V-240 Lato 185,00 zł
Nokian 195/50 R15 Lono H-210 Lato 220,00 zł
Continental 195/50R15 CONTIPREMIUMCONTACT 5 V-240 Lato 240,00 zł
Taką mam ofertę zaproponowaną przez firmę wulkanizacyjną, zastanawiam się co z tego najlepsze.. Barumy odrzucam 'bo tak ;P' ... a co z pozostałych 3 najlepiej się sprawdzi? Oczywiście zależy mi na tym by 'trzymało' - nie zamierzam upalać ani kręcić bączków więc ma się kleić, jazda raczej po mieście (ale często z wysokimi prędkościami) w trasie rzadko bardzo... a nawet jeśli to raptem 80km na działkę
Opona rozmiar
Indeks prędkości
Sezon
Cena netto za szt.
Barum 195/50R15 BRAVURIS 3HM V-240 Lato 175,00 zł
Uniroyal 195/50R15 RAINSPORT 3 V-240 Lato 185,00 zł
Nokian 195/50 R15 Lono H-210 Lato 220,00 zł
Continental 195/50R15 CONTIPREMIUMCONTACT 5 V-240 Lato 240,00 zł
Czarna Miata na Facebooku
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
JeżEli myślisz o uniroyalu to wybierz wersję xl z twardszą ścianką. Mam i sobie chwalę - troszkę głosne ale super na mokrym. Jeżeli nie uniroyalu to ja bym wziął cOntinentale - mam w daily i są super.
co znaczy 'troszkę głośne' ?:) bo w naszej sytuacji (jazda bez dachu) to co mi nie przeszkadza w zamkniętym fordzie może mnie doprowadzić do pasji w otwartej mx-5 ;P
Czarna Miata na Facebooku
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
- flatline
- Donator
- Posty: 2189
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Pomyśl o jeździe z zamkniętym dachem, gdzie odgłosy z tylnich kół są przenoszone do kabiny
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
Od tygodnia jeżdżę na nowych oponach, wybrałem Hankook Ventus Prime3 k125. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Znacząco poprawił się komfort jazdy, nie słyszę już szumów toczenia tylko dźwięk Cobalta Przy okazji zrobiłem też geometrię bo nie do końca byłem zadowolony z tego, jak auto się prowadzi. Teraz jest bajka, aż się nie chce wysiadać. Auto jest dużo bardziej stabilne i daje dużo więcej frajdy z jazdy. Nareszcie poznałem smak prawdziwego Mx-a. Dziękuję za podpowiedzi.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Witaj,
ja swoją Kocicę wyposażyłem w opony Yokohama Advan Neova Ad08r. Nie wiem jakim dysponujesz budżetem, aczkolwiek myślę że na felgi 15" to nie będzie jakiś cenowy szok. Mi zależało przede wszystkim na przyczepności do suchej nawierzchni, chociaż na wodzie dają radę Jeżeli jesteś fanką szybszego pokonywania zakrętów bierz w ciemno. Pamiętaj jednak że są dość chałaśliwe i paliwożerne. Te wszystkie niedogodności kompensuje jednak ich wizualna strona
Pozdrawiam
R
ja swoją Kocicę wyposażyłem w opony Yokohama Advan Neova Ad08r. Nie wiem jakim dysponujesz budżetem, aczkolwiek myślę że na felgi 15" to nie będzie jakiś cenowy szok. Mi zależało przede wszystkim na przyczepności do suchej nawierzchni, chociaż na wodzie dają radę Jeżeli jesteś fanką szybszego pokonywania zakrętów bierz w ciemno. Pamiętaj jednak że są dość chałaśliwe i paliwożerne. Te wszystkie niedogodności kompensuje jednak ich wizualna strona
Pozdrawiam
R
- GTwice
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 maja 2016, 18:50
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport PRHT
- Lokalizacja: Chorzów/Rzeszów
Pacjent: NCFL, seryjna felga 17" (7J jak mniemam). Szukam opon daily, dobrych na każde warunki - po równo miasto i trasa, okazyjnie winkle. Na pewno przejdę na 215/45 ze względu na wybór i cenę, rozważam nawet 225/45 - podają to jako maksymalny rozmiar na felgę 7 cali, ale spotkałem się z opiniami że to jednak za szeroko, ścianka się ugina itp. Ktoś ma doświadczenia z takim setupem? Plus jest taki że mam dwa komplety w takim rozmiarze (zima/lato) w obecnym BMW, więc mógłbym sobie zatrzymać.
A jeśli chodzi o modele, moje typy po przejrzeniu X ostatnich stron wątku i internetów (najniższe ceny za komplet 215/45R17 z allegro, z przesyłką):
- Continental ContiSportContact 5 - 1710 PLN
- Dunlop SP Sport Maxx RT2 - 1590 PLN
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 - 1580 PLN
- Hankook Ventus V12 evo2 - 1270 PLN
Continentale najczęściej przewijają się w temacie, Dunlopy mam w BMW i chwalę, Goodyear zbiera rewelacyjne opinie w necie. A porównywał ktoś tą trójkę z Hankookami? Może nie warto dopłacać?
A jeśli chodzi o modele, moje typy po przejrzeniu X ostatnich stron wątku i internetów (najniższe ceny za komplet 215/45R17 z allegro, z przesyłką):
- Continental ContiSportContact 5 - 1710 PLN
- Dunlop SP Sport Maxx RT2 - 1590 PLN
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 - 1580 PLN
- Hankook Ventus V12 evo2 - 1270 PLN
Continentale najczęściej przewijają się w temacie, Dunlopy mam w BMW i chwalę, Goodyear zbiera rewelacyjne opinie w necie. A porównywał ktoś tą trójkę z Hankookami? Może nie warto dopłacać?
2012 Mazda MX-5 NCFL 2.0 PRHT Stormy Blue - link
- irekJ
- Donator
- Posty: 2642
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
GTwice pisze:- Dunlop SP Sport Maxx RT2 - 1590 PLN
Te akurat odradzam w tym rozmiarze, miałem u siebie, ścianka jest miękka i auto buja się przy zmianach kierunku. Było to bardzo wyczuwalne i nieprzyjemne. Do tego jakoś dziwacznie i się zużywała i pojawiły się na kołach wibracje (wyważonych) pomimo że miały ok 50% mięsa. Wymiana na RSRy rozwiązała wszystkie problemy.
Co do opony 225/45 to na seryjnych sprężynach pewnie wejdzie ale już na obniżonym zawiasie będzie przycierać (jeszcze kwestia jaka felga) ale sprawdzone empirycznie.
moze to zainteresuje:
http://colesa.ru/news/53992
cywilna opona sport contact 6 z tego testu
http://colesa.ru/news/53380
w porownaniu z:
Dunlop Sport Maxx Race
Michelin Pilot Sport Cup 2
Pirelli PZero Trofeo R
Toyo Proxes R888R
Yokohama ADVAN Neova AD08 R
srednia predkosc na torze suchym:
hamowanie na suchym:
hamwoanie na mokrym:
srednia predkosc na mokrym torze
http://colesa.ru/news/53992
cywilna opona sport contact 6 z tego testu
http://colesa.ru/news/53380
w porownaniu z:
Dunlop Sport Maxx Race
Michelin Pilot Sport Cup 2
Pirelli PZero Trofeo R
Toyo Proxes R888R
Yokohama ADVAN Neova AD08 R
srednia predkosc na torze suchym:
hamowanie na suchym:
hamwoanie na mokrym:
srednia predkosc na mokrym torze
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017, 20:15 przez piwo, łącznie zmieniany 6 razy.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
ad08r ma twarda scianke. bardzo przyjemna. z drugiej strony sport cup 2 225/45r17 kosztuje 580zl a 215/45r17 kosztuje jeszcze mniej (560zl) wiec dla mnie sens wolniejszej na suchym i mokrym ad08r jest sredni.
zaleta ad08r w stosunku do sport cupow 2 jest lepsze wyczucie na drodze bo ma twardszy bok. wada ze jedna sztuka jest 2 kg ciezsza .
zaleta ad08r w stosunku do sport cupow 2 jest lepsze wyczucie na drodze bo ma twardszy bok. wada ze jedna sztuka jest 2 kg ciezsza .
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
rozpatruje opone jako do wszytskiego. jakbym rozpatrywal tylko na tor to bym mowil tylko o slikach. a tu mowa o oponach na codzien do szybkiej jazdy po zakretach. dobry semi jak sport cup 2 czy trofeo r sa bardzo dobre na suchym i znosne na mokrym. sporo osob jezdzi na ad08r na codzien i nei narzeka. a te dwie poeirwsze na mokrym sa jeszcze lepsze. coz sport cup2 na pierwszy montaz ida do meganki rs, focusa rs, leona cupry, carrery i wielu innych aut o ktorych juz nie pamietam. jakby nie dalo sie jezdzic na tej oponie to producenci by jej nie wrzucali na pierwszy montaz. trofeo za to idzie na peirwszy montaz do alfy 4c czy ferrari. cywilne opony sa fajne bo sa komfortowe ciche i maja niskie opory toczenia przez co malo pala. tyle tylko ze niskie opory toczenia to niska przyczepnosc bo guma nie klei sie do asfaltu. wiec to totalnie sprzeczne z tym czego sie oczekuje od opony ze ma maksymalnie dobrze trzymac na zakrecie. sa kompromisy roznego rodzaju ale po co w nie brac. zreszta kazdy jest inny. kazdy wybierze co mu pasuje. no i fajnie
co mysle o vr2? i race gc? mam tylko info z drugiej reki od Jacka z rx8 kompresor. tego samego dnia porownywal czasy majac race gc vr2 i sport cup 2.
porownanie z toru pszczółki
auto rx8 360km rwd. z tylu za kazdym razem vr2 mieszanka r7
gdy z przodu byly vr2 r7 (nowy):
47.49
46.14
44.30
45.11
44.55
45.02
44.99
46.33
47.34
46.41
44.24
44.61
45.15
46.40
44.36
44.37
44.42
gdy na przodzie byly race gc (nowy) i trochę mniejsza moc(awaria doładowania, Jacek ocenia ze mogla zabierac do max 1,5s, wrazenia - duza podsterownosc):
49.24
47.99
47.00
47.47
47.13
a na koncu sport cup 2 (uzywany):
46.12
44.22 najszybszy czas dnia po dwoch kolkach jazdy na nich
44.60
jak widac vr2 daja rade
co mysle o vr2? i race gc? mam tylko info z drugiej reki od Jacka z rx8 kompresor. tego samego dnia porownywal czasy majac race gc vr2 i sport cup 2.
porownanie z toru pszczółki
auto rx8 360km rwd. z tylu za kazdym razem vr2 mieszanka r7
gdy z przodu byly vr2 r7 (nowy):
47.49
46.14
44.30
45.11
44.55
45.02
44.99
46.33
47.34
46.41
44.24
44.61
45.15
46.40
44.36
44.37
44.42
gdy na przodzie byly race gc (nowy) i trochę mniejsza moc(awaria doładowania, Jacek ocenia ze mogla zabierac do max 1,5s, wrazenia - duza podsterownosc):
49.24
47.99
47.00
47.47
47.13
a na koncu sport cup 2 (uzywany):
46.12
44.22 najszybszy czas dnia po dwoch kolkach jazdy na nich
44.60
jak widac vr2 daja rade
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, 19:27 przez piwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
4s jest takim slabszym bratem sport cup 2. to nastepca super sporta.
kolejna sprawa ze dostepna opona od 19 cali w gore? zachecajace?
stare pilot super sport wygladalo tak:
a testy pilot 4s to np tutaj:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/wyniki- ... -4s/jj823q
pewnie fajna oponka na poziomie sport contact 6. ciekaw jestem tez porownania do nowych pirelli pzero cors ktore wyszly w tym roku. na razie zero ich testow.
kolejna sprawa ze dostepna opona od 19 cali w gore? zachecajace?
stare pilot super sport wygladalo tak:
a testy pilot 4s to np tutaj:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/wyniki- ... -4s/jj823q
pewnie fajna oponka na poziomie sport contact 6. ciekaw jestem tez porownania do nowych pirelli pzero cors ktore wyszly w tym roku. na razie zero ich testow.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
I tak przy takim marketingu nie spodziewałem się atrakcyjnej ceny.
Jak na razie moimi faworytami na kolejne opony są:
Extreme vr2, tylko nie wiem która mieszanka?
West Lake Sport RS
Podczas jazdy torowej szybciej zużywa mi się zewnętrzny bieżnik.
Geometrię mam ustawioną wg zalecanej na tor, więc może jeżdżę na zbyt niskim ciśnieniu 1,8 - 2,0 po zjeździe na rozgrzanej oponie (federal rs-r)?
Plusem federala jest symetryczny bieżnik, więc sobię zamienię opony, jednak to leczenie objawów a nie przyczyny, poza tym naczytałem się o pękających bieżnikach i czas na coś nowego
Jak na razie moimi faworytami na kolejne opony są:
Extreme vr2, tylko nie wiem która mieszanka?
West Lake Sport RS
Podczas jazdy torowej szybciej zużywa mi się zewnętrzny bieżnik.
Geometrię mam ustawioną wg zalecanej na tor, więc może jeżdżę na zbyt niskim ciśnieniu 1,8 - 2,0 po zjeździe na rozgrzanej oponie (federal rs-r)?
Plusem federala jest symetryczny bieżnik, więc sobię zamienię opony, jednak to leczenie objawów a nie przyczyny, poza tym naczytałem się o pękających bieżnikach i czas na coś nowego
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Federal tak ma... borykalem się z tym i u mnie pomogły dwie rzeczy, zmiana kąta wyprzedzenia zwrotnicy i jazda na wyższym ciśnieniu (2,2 bara).
Patrzyłem na termowizji i przy niższym u mnie zewnętrzna strona była znacznie cieplejsza.
Patrzyłem na termowizji i przy niższym u mnie zewnętrzna strona była znacznie cieplejsza.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60