Ukręciłem szpilkę podczas dokręcania rozpórki kielichów. Chyba już była nadwyrężona, bo nie uzywałem dużej siły - dźwignia max 10 cm.
Chciałem się spytać jak ta szpilka jest zamocowana w kołnierzu. Ona jest przyspawana, przylutowana, czy wklinowana? Da radę ja wybić, czy trzeba ściąć i rozwiercić?
Ukręcona szpilka amortyzatora NB
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
U mnie w seryjnych była przyspawanakrzyzakov pisze: ↑10 wrz 2021, 10:47Ukręciłem szpilkę podczas dokręcania rozpórki kielichów. Chyba już była nadwyrężona, bo nie uzywałem dużej siły - dźwignia max 10 cm.
Chciałem się spytać jak ta szpilka jest zamocowana w kołnierzu. Ona jest przyspawana, przylutowana, czy wklinowana? Da radę ja wybić, czy trzeba ściąć i rozwiercić?
Rozwierciłem. Jednak stal tej śruby nie była plastelinowa - jedno porządne wiertło dewalta stępiłem, mimo chłodzenia i niskich obrotów. I dobrze, że przyspawane, bo teraz łeb oryginalnej szpilki robi za podkładkę:)