Rollbar, a przepisy.

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Andrut
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 638
Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
Model: NC FL2
Wersja: 2,5L
Lokalizacja: Kraków

04 lut 2021, 23:33

pirul pisze:
04 lut 2021, 21:54
Jednak lepiej zadziała nowa sprężyna w zwijaczu ;)
oo masz jakiś sklep ze sprężynkami bo będę się dobierał do pasów to bym wymienił
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

04 lut 2021, 23:39

Odesłałem dawno temu do regeneracji. Nowe taśmy i sprężyny w mechanizmach zamknęły temat wszelkich niedomagań.
Awatar użytkownika
WSR
Posty: 406
Rejestracja: 24 wrz 2018, 11:05
Model: Inny

05 lut 2021, 8:30

pirul pisze:
04 lut 2021, 21:54
Jednak lepiej zadziała nowa sprężyna w zwijaczu ;)
Nie neguję, ale miałem przypadek niemal beznadziejny, pasy prawie jak w kaszlaku '83, a to cudo sprawiło, że działały jak nowe. Poza tym przy kolizji z rolem powinno też pomóc, bo po prostu łatwiej się taśmie przesuwać.
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

05 lut 2021, 8:38

Każdy suchy smar PTFE zrobi to samo, spadek siły zwijacza kompensujesz mniejszym tarciem samej taśmy, cudów nie ma :) Natomiast choć pewnie szanse są małe, to jednak nie chciałbym się spod takiego pasa wyślizgnąć jak przyjdzie co do czego :/ Ale nie o tym wątek.
Awatar użytkownika
WSR
Posty: 406
Rejestracja: 24 wrz 2018, 11:05
Model: Inny

05 lut 2021, 8:45

Nie były śliskie, większa szansa, że zjedziesz po skórzanej tapicerce :D
ODPOWIEDZ