Niefabryczny immobilizer / autoalarm
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Hejo.
Czy ktoś z Was zdecydował się na dołożenie zewnętrznego immobilizera?
Zastanawiam się, czy będzie z tego więcej problemów niż pożytku.
Na alledrogo zestawy plug&play chodzą po około 200-400PLN; wystarczy mieć przy sobie bezprzewodowy nadajnik np. jako brelok do kluczy.
Może ktoś napisze coś ciekawego
Czy ktoś z Was zdecydował się na dołożenie zewnętrznego immobilizera?
Zastanawiam się, czy będzie z tego więcej problemów niż pożytku.
Na alledrogo zestawy plug&play chodzą po około 200-400PLN; wystarczy mieć przy sobie bezprzewodowy nadajnik np. jako brelok do kluczy.
Może ktoś napisze coś ciekawego
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Niefabryczny immobiliser to niekończące się źródło kłopotów. Załóż lepiej odcięcie zapłonu albo alarm dobrej firmy.kemad pisze: ↑01 kwie 2020, 15:32Hejo.
Czy ktoś z Was zdecydował się na dołożenie zewnętrznego immobilizera?
Zastanawiam się, czy będzie z tego więcej problemów niż pożytku.
Na alledrogo zestawy plug&play chodzą po około 200-400PLN; wystarczy mieć przy sobie bezprzewodowy nadajnik np. jako brelok do kluczy.
Może ktoś napisze coś ciekawego
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Takich rzeczy nie szuka się na allegro bo każdy złodziej ma wszystkie mainstremowe urządzenia w małym paluszku. Uchroni Cię to jedynie przed naje*anym gimnazjalistą, który napotka Twoje auto po drodze z imprezy. Nie widziałem też żeby ktokolwiek reagował na alarm samochodowy inaczej niż podirytowaniem na fakt, że "komuś znowu alarm wyje bez powodu".
Ze swojej strony jak chcesz spać spokojnie to polecam taki zestaw:
1. Załóż "autorską", nieoczywistą blokadę gdziekolwiek w aucie (zasilanie kompa, pompa paliwa, albo nawet hebel ze sterowaniem ukrytym włącznikiem)
2. Kup porządny quick release na kolumnę kierownicy i zabieraj fajerkę do domu
3. Zrób solidną wycenę u ogarniętego rzeczoznawcy PZM/DEKRA
4. Wykup AC na pełną kwotę wyceny, bez udziału własnego
I wtedy jak ktoś ma ochotę niech zabiera trupa
Ad. 3 i 4
Compensa ma dobre oferty na pakiety ubezpieczeń odkąd PZU odłączyło się marketingowo od PZMu. Sam mam póki co polisę w PZU bo kontynuacje są śmiesznie niskie ale wybieram się od dłuższego czasu do compensy żeby kompleksowo załatwić temat tj. opinia rzeczoznawcy po swapie (żeby wbić 1.8 do dowodu rejestracyjnego) + wycena auta na podstawie faktur, a następnie pakiet OC/AC na całość. Nie chcę tego robić samemu żeby mi po drodze coś niespodziewanego nie wyskoczyło więc zapytam ich od czego zacząć i będę liczył na ogarnięcie lokalnych krakowskich agentów jak kurz opadnie za miesiąc-dwa.
Ze swojej strony jak chcesz spać spokojnie to polecam taki zestaw:
1. Załóż "autorską", nieoczywistą blokadę gdziekolwiek w aucie (zasilanie kompa, pompa paliwa, albo nawet hebel ze sterowaniem ukrytym włącznikiem)
2. Kup porządny quick release na kolumnę kierownicy i zabieraj fajerkę do domu
3. Zrób solidną wycenę u ogarniętego rzeczoznawcy PZM/DEKRA
4. Wykup AC na pełną kwotę wyceny, bez udziału własnego
I wtedy jak ktoś ma ochotę niech zabiera trupa
Ad. 3 i 4
Compensa ma dobre oferty na pakiety ubezpieczeń odkąd PZU odłączyło się marketingowo od PZMu. Sam mam póki co polisę w PZU bo kontynuacje są śmiesznie niskie ale wybieram się od dłuższego czasu do compensy żeby kompleksowo załatwić temat tj. opinia rzeczoznawcy po swapie (żeby wbić 1.8 do dowodu rejestracyjnego) + wycena auta na podstawie faktur, a następnie pakiet OC/AC na całość. Nie chcę tego robić samemu żeby mi po drodze coś niespodziewanego nie wyskoczyło więc zapytam ich od czego zacząć i będę liczył na ogarnięcie lokalnych krakowskich agentów jak kurz opadnie za miesiąc-dwa.
Wycena i AC po ukończeniu to podstawa
Dobry quick release z OMP kosztuje więcej niż kierownica z nabą xD
Ale pomysł dobry.
Dzięki za porady
Dobry quick release z OMP kosztuje więcej niż kierownica z nabą xD
Ale pomysł dobry.
Dzięki za porady
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
Ale znalazłem perełkę.
Tylko nie wiem czy pasuje bo nie mam auta pod ręką
https://www.rallyshop.pl/index.php?p241 ... o-015r98qu
Tylko nie wiem czy pasuje bo nie mam auta pod ręką
https://www.rallyshop.pl/index.php?p241 ... o-015r98qu
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Chyba Twoja
Ja mam tą rozpinkę, z tego źródła:
https://www.ebay.co.uk/itm/D1-Spec-Slim ... Sw2ENW7~5U
Polecam - czarna i wąska czyli niewidoczna, porządna, bez luzów i z klaksonem. Wpinasz między obecną nabę, a kierownicę i w drogę.
Mój zestaw kosztował około 1200złpirul pisze: ↑01 kwie 2020, 17:07Chyba Twoja
Ja mam tą rozpinkę, z tego źródła:
https://www.ebay.co.uk/itm/D1-Spec-Slim ... Sw2ENW7~5U
Polecam - czarna i wąska czyli niewidoczna, porządna, bez luzów i z klaksonem. Wpinasz między obecną nabę, a kierownicę i w drogę.
A jak patrzę na rozpinki to około 1500-2000zł
A tu nagle 75funtów, trochę mi ulżyło haha
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Nie licytujmy się, nie o to chodzi, ja akurat na punkcie kierownic mam "lekki" fetysz więc nie jestem reprezentatywny w żaden sposób.
W każdym razie taka rozpinka w zupełności wystarcza
W każdym razie taka rozpinka w zupełności wystarcza
Nie chciałem się licytować ale właśnie fakt, że masz fioła na punkcie kierownic dał mi do myślenia ile wg. Ciebie kosztuje porządna rozpinka
thx
thx
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Pierwszą polisę dla mx-5 (2017) kupowałem w pzu jeszcze kiedy obowiązywały ichniejsze zniżki za posiadanie karty członkowskiej PZM, wówczas stawka równała się stawce minimalnej w ogóle, czyli 160pln. Potem pzu jak wiadomo wycofało się ze współpracy i stawki podnieśli, a mnie nadal przychodzą polisy na ~180pln, więc je opłacam i już. Nie wiem czy to generalna tendencja, nie sądzę żeby to był jakiś błąd, pewnie tak po prostu jest. Nie wiem też ile kosztowałaby mnie pierwsza polisa gdybym dzisiaj poszedł do pzu "z ulicy", nie orientowalem się.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
dlaczego mialoby to byc zrodlem problemow? i czym rozni sie immobiliser od odciecia zaplonu. Bo moim zdaniem jest to w zasadzie to samo.mutra pisze: ↑01 kwie 2020, 15:46Niefabryczny immobiliser to niekończące się źródło kłopotów. Załóż lepiej odcięcie zapłonukemad pisze: ↑01 kwie 2020, 15:32Hejo.
Czy ktoś z Was zdecydował się na dołożenie zewnętrznego immobilizera?
Zastanawiam się, czy będzie z tego więcej problemów niż pożytku.
Na alledrogo zestawy plug&play chodzą po około 200-400PLN; wystarczy mieć przy sobie bezprzewodowy nadajnik np. jako brelok do kluczy.
Montowalem z 15 lat temu imobiliser/odciecie (zwal jak zwal, wpialem sie w obwody zasilania wtryskow i cewek) w Clio. Dzialalo, i z czym jak z czym ale z immo problemow nie bylo zadnych, poza koniecznoscia okresowej wymiany baterii w nadajniku.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Różni się tym że ilość elementów które mogą się zepsuć jest mniejsza w mechanicznym przełączniku w porównaniu do wysokiej klasy chińskiej elektroniki w przeciętnym aftermarketowym immobiliserze.Alex pisze: ↑02 kwie 2020, 17:16dlaczego mialoby to byc zrodlem problemow? i czym rozni sie immobiliser od odciecia zaplonu. Bo moim zdaniem jest to w zasadzie to samo.mutra pisze: ↑01 kwie 2020, 15:46Niefabryczny immobiliser to niekończące się źródło kłopotów. Załóż lepiej odcięcie zapłonukemad pisze: ↑01 kwie 2020, 15:32Hejo.
Czy ktoś z Was zdecydował się na dołożenie zewnętrznego immobilizera?
Zastanawiam się, czy będzie z tego więcej problemów niż pożytku.
Na alledrogo zestawy plug&play chodzą po około 200-400PLN; wystarczy mieć przy sobie bezprzewodowy nadajnik np. jako brelok do kluczy.
Montowalem z 15 lat temu imobiliser/odciecie (zwal jak zwal, wpialem sie w obwody zasilania wtryskow i cewek) w Clio. Dzialalo, i z czym jak z czym ale z immo problemow nie bylo zadnych, poza koniecznoscia okresowej wymiany baterii w nadajniku.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Mam takie elektroniczne rozwiązanie z AMT z funkcją anty-napadu jeśli ktoś chce takową ustawić. Działa bezproblemowo od prawie 5 lat. Wiadomo, wszystko jest do obejścia przy odpowiedniej ilości czasu.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
Jest to błąd ich systemu, rozmawiałem ze znajomym który tam pracuje. Też tak ciągnę swoją polisę, więc csiiiiipirul pisze:Pierwszą polisę dla mx-5 (2017) kupowałem w pzu jeszcze kiedy obowiązywały ichniejsze zniżki za posiadanie karty członkowskiej PZM, wówczas stawka równała się stawce minimalnej w ogóle, czyli 160pln. Potem pzu jak wiadomo wycofało się ze współpracy i stawki podnieśli, a mnie nadal przychodzą polisy na ~180pln, więc je opłacam i już. Nie wiem czy to generalna tendencja, nie sądzę żeby to był jakiś błąd, pewnie tak po prostu jest. Nie wiem też ile kosztowałaby mnie pierwsza polisa gdybym dzisiaj poszedł do pzu "z ulicy", nie orientowalem się.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Poważnie? Zrobili taki dym o PZM, zerwali współpracę płacząc, że za dużo na tym tracą, a teraz nie przeliczają polis, czyli nic się nie zmieniło, wiedzą o tym i nic z tym nie robią? Nie do końca chce mi się wierzyć Tak czy tak zabieram zabawki do compensy, no ale to jeszcze chwilę potrwa.
Nie wiem czy wiedzą, kolega to zauważył jak chciał mi przedłużyć polisę i z palca nie mógł zrobić takiej oferty jaką dostałem pocztą. Auto widnieje jako zabytkowe, choć nigdy nie miało żółtych blach
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka