Czy ktoś się orientuje, czy zastosowanie customowego roll bar w mx-5, który to nie posiada oficjalnej homologacji drogowej jest przyczyną problemów przy przeglądach lub kontroli drogowej. Mówię oczywiście o profesjonalnych rozwiązaniach roll bar, a nie efektach domowego spawalnictwa.
Tytusr
[NA/NB/NC] Roll bar - homologacja drogowa
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2092
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Diagnosta może się przyczepić, jeżeli "zepsujesz" mocowanie pasa bezpieczeństwa.tytusr pisze: ↑29 sty 2020, 22:49Czy ktoś się orientuje, czy zastosowanie customowego roll bar w mx-5, który to nie posiada oficjalnej homologacji drogowej jest przyczyną problemów przy przeglądach lub kontroli drogowej. Mówię oczywiście o profesjonalnych rozwiązaniach roll bar, a nie efektach domowego spawalnictwa.
Jeżeli masz i używasz pasów szelkowych, ale ten oryginalny jest i wygląda jakby mógł zapinać się prawidłowo, to powinno się udać.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Myslalem tylko o wyższym rollbarze, reszta seria. Mam 189 cm i nawet przy obniżonym, ale seryjnym fotelu, mam głowę na równi, o ile nie ciut ponad oparcie fotela i seryjny style bar. Cybul będzie miał teraz w ofercie do NC soft top dedykowany model. Może się skusze w niedalekiej przyszłości. Mają certyfikat TUV, ale tematu homologacji E nawet nie będą zaczynać, z tego co mi powiedzieli.pistenbully pisze: ↑30 sty 2020, 11:24Diagnosta może się przyczepić, jeżeli "zepsujesz" mocowanie pasa bezpieczeństwa.tytusr pisze: ↑29 sty 2020, 22:49Czy ktoś się orientuje, czy zastosowanie customowego roll bar w mx-5, który to nie posiada oficjalnej homologacji drogowej jest przyczyną problemów przy przeglądach lub kontroli drogowej. Mówię oczywiście o profesjonalnych rozwiązaniach roll bar, a nie efektach domowego spawalnictwa.
Jeżeli masz i używasz pasów szelkowych, ale ten oryginalny jest i wygląda jakby mógł zapinać się prawidłowo, to powinno się udać.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm