Witam !
Tak jak w temacie ,potrzebuję czegoś co pomoże wyhamować turbo NA i zrobi to dobrze .
Zastanawiałem się nad zestawem z mercedesa ale jednak pomysł poszerzeń zbyt bardzo mi nie odpowiada, a inaczej podejrzewam ,że nie wejdą :/
Ktoś ma lub zna jakiś sprawdzony zestaw do NA ? Oczywiście najlepiej w dobrej cenie Może bazować na używanych częściach itd.
Czekam na jakieś ciekawe propozycje
Pozdro !
Jakie heble do turbo NA
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Właśnie nie wiem czy big braki są wystarczające ,generalnie wolał bym mieć jednak zapas jeśli chodzi o hamulce ,coś ala wyhamują auto nawet gdyby miało 300 km a ma ich 240
-
- Donator
- Posty: 3662
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jeżeli masz auto z ABS:
znajdź pustą drogę,
rozpędź się do prędkości z jaką planujesz podróżować emixem
naciśnij hamulec do oporu
1. Jeżeli czujesz pulsowanie ABSu to znaczy że hamulce masz wystarczające do obecnej konfiguracji auta i do jazdy po drogach (nie po torze) nic więcej Ci nie trzeba.
2. jeżeli nie jesteś w stanie zblokować kół/uruchomić ABSu to najprostszą opcją jest podmiana na większe hamulce z emixa (z mini na midi, z midi na big brake. Ze sprawdzonych opcji jest jeszcze wspomniany swap na hamulce z mercedesa albo VW corrado (oba opisane na forum)
Generalnie podejrzewam że jak rozpytasz magików na forum to Ci wyrzeźbią adaptery do szerokiej gamy zacisków (vide zaciski z RX7 czestera )
Gotowe kity do MXa robi kilka firm. Nie wiem jak ceny wyglądają w Polsce ale w UK najtaniej póki co wychodzi wilwood (500-550 GBP).
Zanim sie zabierzesz za mody to przejrzyj sobie cały układ hamulcowy - czasem podstawowy serwis (dobre klocki, tarcze, przesmarowanie prowadnic, odpowietrzenie układu) potrafi zaskakująco poprawić hamowanie
Podrzucisz linki do tematów z tymi hamulcami z rx7 i z merola ? Byłbym wdzięczny .mutra pisze: ↑08 lip 2019, 19:18Jeżeli masz auto z ABS:
znajdź pustą drogę,
rozpędź się do prędkości z jaką planujesz podróżować emixem
naciśnij hamulec do oporu
1. Jeżeli czujesz pulsowanie ABSu to znaczy że hamulce masz wystarczające do obecnej konfiguracji auta i do jazdy po drogach (nie po torze) nic więcej Ci nie trzeba.
2. jeżeli nie jesteś w stanie zblokować kół/uruchomić ABSu to najprostszą opcją jest podmiana na większe hamulce z emixa (z mini na midi, z midi na big brake. Ze sprawdzonych opcji jest jeszcze wspomniany swap na hamulce z mercedesa albo VW corrado (oba opisane na forum)
Generalnie podejrzewam że jak rozpytasz magików na forum to Ci wyrzeźbią adaptery do szerokiej gamy zacisków (vide zaciski z RX7 czestera )
Gotowe kity do MXa robi kilka firm. Nie wiem jak ceny wyglądają w Polsce ale w UK najtaniej póki co wychodzi wilwood (500-550 GBP).
Zanim sie zabierzesz za mody to przejrzyj sobie cały układ hamulcowy - czasem podstawowy serwis (dobre klocki, tarcze, przesmarowanie prowadnic, odpowietrzenie układu) potrafi zaskakująco poprawić hamowanie
Pozdro !
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli nie jeździsz na torze to pakowanie się niefabryczne hamulce Według mnie jest błędem. Przypadku jakichkolwiek problemów z autem na trasach i tak dalej będziesz miał utrudnione zadanie by ten zestaw naprawić. Dodatkowo Big Break po regeneracji z dobrymi tarczami i klockami hamuje aż nazbyt nic lepszego nie jest na drogę potrzebne nawet Turbo.
apropo ABS, włączy się również wtedy jak masz słabą oponę i tutaj też trzeba szukać problemu.
także na początek polecam Big Break po regeneracji. Zapłacisz 1/3 tego co wydałbyś na customowe hamulce i sprawdzisz czy ci to wystarcza. jak nie to sprzedasz i na pewno na tym nie stracisz
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
apropo ABS, włączy się również wtedy jak masz słabą oponę i tutaj też trzeba szukać problemu.
także na początek polecam Big Break po regeneracji. Zapłacisz 1/3 tego co wydałbyś na customowe hamulce i sprawdzisz czy ci to wystarcza. jak nie to sprzedasz i na pewno na tym nie stracisz
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
W takim razie ma ktoś na sell Big brake ?turbo pchała pisze: ↑09 lip 2019, 8:31Jeśli nie jeździsz na torze to pakowanie się niefabryczne hamulce Według mnie jest błędem. Przypadku jakichkolwiek problemów z autem na trasach i tak dalej będziesz miał utrudnione zadanie by ten zestaw naprawić. Dodatkowo Big Break po regeneracji z dobrymi tarczami i klockami hamuje aż nazbyt nic lepszego nie jest na drogę potrzebne nawet Turbo.
apropo ABS, włączy się również wtedy jak masz słabą oponę i tutaj też trzeba szukać problemu.
także na początek polecam Big Break po regeneracji. Zapłacisz 1/3 tego co wydałbyś na customowe hamulce i sprawdzisz czy ci to wystarcza. jak nie to sprzedasz i na pewno na tym nie stracisz
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Jakie tarcze i klocki najlepiej kupić do takiego zestawu ?