Cześć wszystkim,
Jaki jest według Was (wiem, że to bardzo indywidualna kwestia, ale uważam że warto spytać o preferencje forumowiczów) dobry tłumik końcowy do NC? Ja sam po dość intensywnym researchu doszedłem do wniosku, że odpowiednim wyborem jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości (i dostępności w Europie) będzie Cobalt - https://www.moss-europe.co.uk/silencer- ... 9-695.html. Niestety na filmach na YouTube jest dość duży rozstrzał, jeśli chodzi o generowany dźwięk (mimo, że starałem się porównywać samochody ze stockową "resztą" wydechu). Głównie zależy mi na tym, żeby Miatka brzmiała "niżej", bardziej basowo i nie stała się upierdliwa przy wyższych prędkościach.
Czy ktoś w Warszawie posiada tłumik Cobalta (bądź jakikolwiek inny customowy dla porównania) i chciałby mi pokazać jak to gada. Oczywiście mógłbym podjechać w dowolne miejsce.
Pozdrawiam
Tłumik końcowy do NC
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- irekJ
- Donator
- Posty: 2635
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Ja mając porównanie do:
1. Pełna seria - lipa wiadomo
2. Seryjny kolektor, środkowy, końcowy Cobalt - jest całkiem fajnie, ale w niskim zakresie obr potrafi buczeć nieprzyjemnie
3. Kolektor od Five na przelocie, środkowy seria, końcowy Cobalt - dźwięk auta wymiata, ale jest fest głośno, tylko dla kogoś kto wie czego chce
4. Kolektor od Five na przelocie, środkowy seria, końcowy seria - auto jako całość wydaje mega fajne, chrapliwe i rasowe dźwięki, przy tym nadal jest bardzo cywilizowane, a co najważniejsze poprawia się charakterystyka silnika i zostawia otwartą furtkę do strojenia
Dzisiaj gdybym miał modyfikować serię to do auta bardziej drogowego zdecydowanie wybrałbym opcję nr 4 natomiast do gruza nr 3.
1. Pełna seria - lipa wiadomo
2. Seryjny kolektor, środkowy, końcowy Cobalt - jest całkiem fajnie, ale w niskim zakresie obr potrafi buczeć nieprzyjemnie
3. Kolektor od Five na przelocie, środkowy seria, końcowy Cobalt - dźwięk auta wymiata, ale jest fest głośno, tylko dla kogoś kto wie czego chce
4. Kolektor od Five na przelocie, środkowy seria, końcowy seria - auto jako całość wydaje mega fajne, chrapliwe i rasowe dźwięki, przy tym nadal jest bardzo cywilizowane, a co najważniejsze poprawia się charakterystyka silnika i zostawia otwartą furtkę do strojenia
Dzisiaj gdybym miał modyfikować serię to do auta bardziej drogowego zdecydowanie wybrałbym opcję nr 4 natomiast do gruza nr 3.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lut 2019, 13:35
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za cenne wskazówki. Kolektor był w planach od początku, jednak jako druga większa modyfikacja. Teraz chyba wiem, że zmieni się kolejność Tutaj film z miatą, która ma tłumik Cobalta i kolektor od I.L. Motorsport - https://www.youtube.com/watch?v=IJPx5TgyPf4&t=183s. Według mnie brzmi to fenomenalnie. Na ile jednak film oddaje wrażenie dźwiękowe takiego zestawu słyszanego na żywo? Spróbuję się odezwać do Five'a, może jeszcze mnie poratuje jakimś kolektorem i softem, chociaż patrząc na ten temat minimalnie się spóźniłem - viewtopic.php?f=59&t=28156&hilit=Kolekt ... ed208db8c2.
Arvi, jakim nickiem posługuje się Paweł na forum? Próbowałem używać szukajki, ale liczba nicków z Pawłem w nazwie była zbyt duża
Arvi, jakim nickiem posługuje się Paweł na forum? Próbowałem używać szukajki, ale liczba nicków z Pawłem w nazwie była zbyt duża