Zmiana kierownicy NC

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Warzywko
Posty: 6
Rejestracja: 20 sie 2016, 20:01
Model: NC

20 kwie 2019, 20:34

pacjent mx5 NC 2007r 1.8.
Witam, jakiś czas temu, zmieniłem kierownice, na momo. problem polega na tym, że musiałem wywalić to obrotowe coś z taśmą w środku, bo naba nie wchodziła na to, od tego czasu mam cały czas kontrolkę, od "bycia w poślizgu" i problem z wyłączeniem kontroli trakcji. możliwe, że w samej kierownicy był jakiś czujnik położenia kierownicy, który odpowiadał za kontrolę trakcji? dodam, że akumulator był odpięty, przy zdejmowaniu wszystkiego. miałem już tak wcześniej po odpięciu akumulatora, ale zawsze się naprawiało po przejechaniu 100m
Awatar użytkownika
m_g
Donator
Donator
Posty: 120
Rejestracja: 01 maja 2015, 15:06
Model: NC
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

21 kwie 2019, 14:51

Warzywko pisze:
20 kwie 2019, 20:34
czujnik położenia kierownicy
po odpięciu akumulatora
dokładnie

Włącz prąd, przekręć kierownicę maksymalnie w jedną stronę, potem w drugą, wyłącz.
Powinno być OK, przez jakiś czas mogą jeszcze falować obroty na biegu jałowym.
Warzywko
Posty: 6
Rejestracja: 20 sie 2016, 20:01
Model: NC

21 kwie 2019, 21:47

Już ogarnięte, okazało się, że wywalilem niechcący czujnik położenia kąta kierownicy, blaszka nie kręciła się razem z kierownica.
ODPOWIEDZ