Cześć,
moje pytanie brzmi następująco, jeżeli mam silnik 1,8 który ma problem z immoblizerem to czy mogę to jakoś obejść, bądź przełożyć immo z silnika 1,6 który aktualnie posiadam w swoim samochodzie? Od 2 dni przeglądam forum ale nie znalazłem odpowiedzi, której szukam.
Pozdrawiam
Immobilizer
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Rubens pisze:Cześć,
moje pytanie brzmi następująco, jeżeli mam silnik 1,8 który ma problem z immoblizerem to czy mogę to jakoś obejść, bądź przełożyć immo z silnika 1,6 który aktualnie posiadam w swoim samochodzie? Od 2 dni przeglądam forum ale nie znalazłem odpowiedzi, której szukam.
Pozdrawiam
Zagadaj do kolegi Enzis, on przerabiał ten temat
mutra pisze:Rubens pisze:Cześć,
moje pytanie brzmi następująco, jeżeli mam silnik 1,8 który ma problem z immoblizerem to czy mogę to jakoś obejść, bądź przełożyć immo z silnika 1,6 który aktualnie posiadam w swoim samochodzie? Od 2 dni przeglądam forum ale nie znalazłem odpowiedzi, której szukam.
Pozdrawiam
Zagadaj do kolegi Enzis, on przerabiał ten temat
dzięki, już do niego napisałem
Niestety Enzis miał zupełnie inny problem wiec ponawiam pytanie :
jeżeli mam silnik 1,8 który ma problem z immoblizerem to czy mogę to jakoś obejść, bądź przełożyć immo z silnika 1,6 który aktualnie posiadam w swoim samochodzie?
pozdrawiam
jeżeli mam silnik 1,8 który ma problem z immoblizerem to czy mogę to jakoś obejść, bądź przełożyć immo z silnika 1,6 który aktualnie posiadam w swoim samochodzie?
pozdrawiam
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Nie sądzę by się to udało. Immo jest zawsze powiązane z ECU a to w 1.6 i 1.8 jest różne.
Potrzebujesz komplet ECU + Immo + kluczyk (sama pastylka o ile da sie wydlubac z kluczyka) albo komplet ze stacyjka z innego 1.8
przy użyciu Tapatalka
Potrzebujesz komplet ECU + Immo + kluczyk (sama pastylka o ile da sie wydlubac z kluczyka) albo komplet ze stacyjka z innego 1.8
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex pisze:Nie sądzę by się to udało. Immo jest zawsze powiązane z ECU a to w 1.6 i 1.8 jest różne.
Potrzebujesz komplet ECU + Immo + kluczyk (sama pastylka o ile da sie wydlubac z kluczyka) albo komplet ze stacyjka z innego 1.8
przy użyciu Tapatalka
czytałem jeszcze o ecu bez immo, jest to prawdziwe info czy nie ma takiej opcji?
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
W NAfl 1.6 są takie ECU (niestety nie plug and play względem tego z immo) w NB nie wiem
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Rubens, jak coś to mam dwa pełne komplety do NB 1.6 (komp + immo + kluczyki + stacyjka + zamki drzwi + zamek bagażnika + zamki schowków).
Zerknij też na to: viewtopic.php?p=455764#p455764 - może Ci pomóc rozwiązać problem w inny sposób.
Mam też kompa + immo + kluczyk do 1.8, ale ten zestaw trzeba by było przetestować. Możesz go zabrać i zwrócić, jeśli okaże się, że nie działa. Proponuję to, bo wbrew pozorom wymiana tych części jest łatwa - można to zrobić samodzielnie, mając śrubokręt i klucze 10, 12, i 14 mm. Cała operacja powinna zająć godzinę za pierwszym razem. Nie trzeba nic urywać, ani ciąć - wszystko jest na śrubach lub zatrzaskach i da się poskładać z powrotem do oryginalnego stanu.
Zerknij też na to: viewtopic.php?p=455764#p455764 - może Ci pomóc rozwiązać problem w inny sposób.
Mam też kompa + immo + kluczyk do 1.8, ale ten zestaw trzeba by było przetestować. Możesz go zabrać i zwrócić, jeśli okaże się, że nie działa. Proponuję to, bo wbrew pozorom wymiana tych części jest łatwa - można to zrobić samodzielnie, mając śrubokręt i klucze 10, 12, i 14 mm. Cała operacja powinna zająć godzinę za pierwszym razem. Nie trzeba nic urywać, ani ciąć - wszystko jest na śrubach lub zatrzaskach i da się poskładać z powrotem do oryginalnego stanu.