Mam taki problem: kierownica nie odbija do jazdy prosto i po przejechaniu kilkudziesięciu minut dodatkowo skrzypi jakby guma tarła o gumę, gdybym ją zostawił w pozycji skręconej to jeździłbym w koło
Wymiana płynu nie pomogła, nowa pompa wspomagania w serwisie to koszt około 3.500zł więc wymienić tak żeby sprawdzić czy to jest to mija się z celem.
Dodam tylko, że pół roku temu zakładałem zawias i ustawiałem zbieżność, ale sytuacja wynikła mi w ostatnich kliku tygodniach, ale nie mam żadnych luzów na kierownicy.
Ma ktoś jakiś pomysł? Będę wdzięczny za każdą sugestię co sprawdzać.
NC problem z odbijaniem kierownicy i/lub wspomaganiem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Uszkodzenie wspomagania nie powinno przeszkadzać w prostowaniu się kierownicy. Moim zdaniem problem jest albo w kolumnie (łożysko górnego mocowania) albo w górnym lub dolnym swożniu piasty. Ostatecznie maglownica.
Podnosisz przód, odpinasz drążki kierownicze z piasty i lokalizujesz przyczynę skręcając koła ręką. Jak obie strony chodzą lekko to winny jest najpewniej magiel.
Podnosisz przód, odpinasz drążki kierownicze z piasty i lokalizujesz przyczynę skręcając koła ręką. Jak obie strony chodzą lekko to winny jest najpewniej magiel.
Za zachowanie się kół przy skręcaniu odpowiada kąt wyprzedzenia zwrotnicy. Ja na twoim miejscu poświęciłbym 100 PLN i zrobił geometrię (nie samą zbieżność). Będziesz miał jasność w temacie, czy winna nie jest zła geometria.