Problem z wyjęciem przeguby z piasty z tyłu
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 7:21
- Model: NB FL
- Wersja: Nardi Torino
Witam! Trwa mój projekt... kompletna renowacja Mx-5 NBFL 01' i pojawł się problem chcąc wyjąć wszystkie wahacze i oddać do piaskowania malowania z tyłu nie moge wyjąć przegubów z piast. Chcem zrobić to bezkolizyjnie dla innych elementów ale wszelkie próby nie dają efektu. Jeśli mieliście taki problem albo słyszeliście o takim dajcie odpowiedź. Przez to moja praca przy Mx-5 sie opoznia a wiosna tuz tuz!
- emixfajf
- Donator
- Posty: 653
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
Kacper0911 pisze:Witam! Trwa mój projekt... kompletna renowacja Mx-5 NBFL 01' i pojawł się problem chcąc wyjąć wszystkie wahacze i oddać do piaskowania malowania z tyłu nie moge wyjąć przegubów z piast. Chcem zrobić to bezkolizyjnie dla innych elementów ale wszelkie próby nie dają efektu. Jeśli mieliście taki problem albo słyszeliście o takim dajcie odpowiedź. Przez to moja praca przy Mx-5 sie opoznia a wiosna tuz tuz!
Ostatnio kupiłem sobie fajny ściągacz pneumatyczny do 20ton.
Bez tego to masakra.
Łożysko przy okazji do wymiany, a po zastosowaniu ściągacza lożysko bez problemu może zostać te same.
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 7:21
- Model: NB FL
- Wersja: Nardi Torino
Czyli bez ściągacza pneumatucznego - hydraulicznego ani rusz?
-
- Donator
- Posty: 3662
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Kacper0911 pisze:Czyli bez ściągacza pneumatucznego - hydraulicznego ani rusz?
nie no, tak jak WojtekS napisał - środek penetrujący, ściagacz (nawet taki z allegro) i cierpliwość. Jasne że porządne narzędzie ułatwia robotę ale nie znaczy że jest niezbędne.
W ostateczności możesz sobie pomóc palnikiem/lampą
- emixfajf
- Donator
- Posty: 653
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
Qbatron pisze:albo wyjmij polos z dyfra, odkrec zwrotnice od wachaczy i z ym zestawem pojedz do kogos na prase. za wycisniecie wezmie ze 20zl.
Podjedź do mnie.
Zrobie to darmo.
Tak tak.hydrauliczny ściągacz.
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 7:21
- Model: NB FL
- Wersja: Nardi Torino
Dałem rade... zwykłym ściągaczem, młotkiem i dużą dawką cierpliwości Dzieki Panowie za rady:)