Witam
mam problem.Niestety wczoraj na parkingu pod galeria handlowa było tak ślisko ze miatka spotkała się z krawężnikiem( auto w ogóle nie hamowało)
Na pierwszy rzut wydaje mi sie ze niestety przestało jechać prosto chodź to akurat nie dziwne tj dokładnie wymaga skrętu kierownica w lewo ciut aby jechał prosto , na prostej kierownicy ściąga w prawo ) . Pytanie do kolegów co na pewno trzeba sprawdzić i co raczej będzie do wymiany.Przypuszczam ze wahacz + zrobienie geometrii?
Poniżej foty felgi :
Niestety auto uderzyło bokiem felgi na skręconym lekko w lewo kole ....
Czy ktoś się orientuje jakie to mogą być koszty?
I jeszcze pytanie - czy można próbować uderzać do administracji galeri ze droga nie byla posypana i to byl zupelny lod?
Spotkanie z kraweznikiem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Jak masz zdjęcia dokładne itp, to możesz próbować, ale marne szanse chyba.
Co do uszkodzeń, to obejrzyj sobie drążki kierownicze. Zanim zaczniesz wymieniać, to jedź do jakiegoś ogarniętego warsztatu i sprawdź geometrię. Może się okazać, że tylko drążek kierowniczy dostał. Drążek kierowniczy na szybko Delphi z allegro koło 50 zł.
Co do uszkodzeń, to obejrzyj sobie drążki kierownicze. Zanim zaczniesz wymieniać, to jedź do jakiegoś ogarniętego warsztatu i sprawdź geometrię. Może się okazać, że tylko drążek kierowniczy dostał. Drążek kierowniczy na szybko Delphi z allegro koło 50 zł.
The answer is always Miata.
Moim zdaniem nic poważnego (miałem takie coś wcześniej) - uderzenie na skręconym kole zwykle powoduje przestawienie zbieżności, jedź na geometrię i załatwią ci sprawę. Dopiero gdyby się nie dało możesz pomyśleć o końcówce drążka, ale diagnosta na pewno takie coś zauważy i się od razu dowiesz...
Byłem na stacji i na pierwszy rzut oka twierdza ze nic tam się nie pogięło natomiast wiadomo ze zbieżność do zrobienia.Niestety najbliższy termin dopiero we wtorek(dałoby się dziś ale w takim warsztacie któremu ja im mx5 nie zostawię ;P) także pozostaje czekać i zakładać ze po zrobieniu będzie ok
Pytanie do znawców tematu czy po zrobieniu zbieżności ( i zakładając ze nic nie jest wygięty typu wahacz końcówka drążka) auto powinno być jak wcześniej tz takie zdarzenie może mieć jakiś trwały wpływ na samochód czy nie?
Jeszcze pytanie do felgi - da się to jakaś renowacja przywrócić do stanu fabrycznego bo pewnie na lato zacznie mnie wkurzać ze jest taka zdarta...
Pytanie do znawców tematu czy po zrobieniu zbieżności ( i zakładając ze nic nie jest wygięty typu wahacz końcówka drążka) auto powinno być jak wcześniej tz takie zdarzenie może mieć jakiś trwały wpływ na samochód czy nie?
Jeszcze pytanie do felgi - da się to jakaś renowacja przywrócić do stanu fabrycznego bo pewnie na lato zacznie mnie wkurzać ze jest taka zdarta...
pozdrawiam
Jeżeli zrobią ci zbieżność, będziesz miał zachowanie auta tak jak z fabryki
Co do felgi - taka renowacja nazywa się lakierowanie Niestety lakiernie felg nie są w stanie uzyskać jakości części z pierwszego montażu.
Nie wiem czy nie taniej będzie kupić używkę w lepszym stanie na Allegro?
Co do felgi - taka renowacja nazywa się lakierowanie Niestety lakiernie felg nie są w stanie uzyskać jakości części z pierwszego montażu.
Nie wiem czy nie taniej będzie kupić używkę w lepszym stanie na Allegro?