Pacjent NB 1.6 2000r. Podczas normalnej jazdy wszystko gra. Jak tylko dodaje do pieca, jakies ostre przyspieszanie, autostrada powyzej 120km/h silnik zaczyna odcinac i brak reakcji na gaz az do calkowitego zatrzymania i czesto zgasniecia. Jeszcze przed zgasnieciem spadaja obroty, nierowna praca i kazde musniecie gazu dlawi go jeszcze bardziej.
Po zgaszeniu i odczekaniu kilunastu sekund trzeba dluzej pokrecic zeby odpalil ale wszystko wraca do normy. Generealnie kazde odpalenie na cieplo zajmuje przynajmniej 5s krecenia.
Jakies sugestie na poczatek?
Utrata mocy podczas przyspieszania, gasniecie silnika.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 29 maja 2015, 11:46
- Model: NB
- Wersja: 2.0 K20A2
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Zaczne od sprawdzenia konektorow czujniaka walu i walkow. Dalej pewnie filtr i pompa, pozniej reszta instalacji paliwowej.
Na chlopski rozum dlugie krecenie rozrusznika moglo by swiadczyc o problemem z dawkowaniem paliwa.
Na chlopski rozum dlugie krecenie rozrusznika moglo by swiadczyc o problemem z dawkowaniem paliwa.
- thekingisback
- Posty: 486
- Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: częstochowa
U mnie objawy były podobne lecz auto nie gaslo. Był brak mocy i długie kręcenie przed odpalaniem. Przyczyną była pompa paliwa.
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."