Coś ostatnio zaczęło mi stukać w zawieszeniu po lewej stronie i okazało się, że amorek pozbył się płynów eksploatacyjnych.
A że wakacje w pełni i przecież jest to okres, w którym w zasadzie nie wydaje się pieniędzy na różnego rodzaju wypady, więc chwila na dodatkowe wydatki idealna !!
W związku z powyższym muszę kupić coś nowego
Stojąc przed tym dylematem chciałbym dowiedzieć się od kolegów i koleżanek jakąż to drogą mam podążać
1. Regeneracja amortyzatora
2. Kupno używanych B6 np: http://allegro.pl/mazda-mx5-mx-5-nc-amortyzatory-febi-bilstein-i6840173898.html
(Niestety między NC a NCFL ) były różnice w amorkach i chcąc wykorzystać obecne sprężyny musiałbym kupić te z roczników 2006 - 2009 (co chyba nie jest dobrym pomysłem)
3. B12 + Eibach ?
4. Gwint ?
Będę wdzięczny za wszystkie uwagi
Padł amortyzator :(
Z cyklu... na co tu wydać kasę ;)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Mi wylał B6 przy przebiegu 60k i będę na dniach zakładał gwint.
Ogólnie nie wiem czy kupowanie B6 ma jakiś sens, szczególnie, że tych mazdowych nie da się regenerować. IMO lepiej przeznaczyć kasę na Blitza ZZ, albo podobnej klasy gwint.
Niemniej jednak, jak by wciąż interesowało Cię B6, to ja mam zestaw z tylnym prawym wylanym + pro kit i mogę oddać w dobrej cenie .
Ogólnie nie wiem czy kupowanie B6 ma jakiś sens, szczególnie, że tych mazdowych nie da się regenerować. IMO lepiej przeznaczyć kasę na Blitza ZZ, albo podobnej klasy gwint.
Niemniej jednak, jak by wciąż interesowało Cię B6, to ja mam zestaw z tylnym prawym wylanym + pro kit i mogę oddać w dobrej cenie .
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- Kamien
- Donator
- Posty: 967
- Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Poznań
Dzięki za opinie..
Tak naprawdę mi odpowiada konfiguracja seryjny amor + prokit...
Gwint (w związku z tym, że tylko sporadycznie jestem na torze) raczej odpada
Opcje 1, 2, szczególnie z allegro to jest rzeczywiście pewne ryzyko
Muszę poczytać o B12... kojarzę, że ktoś ma na forum (jedna była grafitowa ale chyba jest sprzedana i chyba jakaś czarna )
Tak naprawdę mi odpowiada konfiguracja seryjny amor + prokit...
Gwint (w związku z tym, że tylko sporadycznie jestem na torze) raczej odpada
Opcje 1, 2, szczególnie z allegro to jest rzeczywiście pewne ryzyko
Muszę poczytać o B12... kojarzę, że ktoś ma na forum (jedna była grafitowa ale chyba jest sprzedana i chyba jakaś czarna )
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
Kamien pisze:Muszę poczytać o B12... kojarzę, że ktoś ma na forum (jedna była grafitowa ale chyba jest sprzedana i chyba jakaś czarna )
Ja mam B12... ale to nic innego jak zestaw B8 + Eibach pro-kit.
BTW. Tak widzę że miałeś pro-kit na seryjnym amorze... pewnie to go zabiło.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2017, 21:02 przez jqb, łącznie zmieniany 1 raz.
Moze gwint, np ISC albo dolozyc troche i sciagac blitzza albo teina nowy zestaw b12 bilsteina tez swoje kosztuje to lepiej troche dolozyc i machnac konkretnie
- Kamien
- Donator
- Posty: 967
- Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Poznań
Dziękuję wszystkim za pomoc
Jeszcze mam jedną wątpliwość, czy B6 z NC różni się od B6 z NCFL ?
Może kupię B6 i chciałbym wykorzystać PROKIT z NC - na stronie Eibacha do NCFL jest inny numer seryjny sprężyn - i stąd pytanie
Jeszcze mam jedną wątpliwość, czy B6 z NC różni się od B6 z NCFL ?
Może kupię B6 i chciałbym wykorzystać PROKIT z NC - na stronie Eibacha do NCFL jest inny numer seryjny sprężyn - i stąd pytanie