Pytanie może dość nietypowe- czy ktoś doradzi mi najbardziej "daily" rolla? Chodzi mi o taki, który zapewni jak najlepszą widoczność, dostęp do softtopa, zabierze jak najmniej miejsca za fotelami oraz pozwoli zakładać HT w zimie. Póki co ze wszystkich mocno rzucił mi się w oczy Boss Frog, ale dorwać coś takiego i nie wybulić połowy wartości Miaty to chyba cud prawda? Jeśli macie jakieś pomysły sugestie to będę zobowiązany . Temat jest co prawda na wiosnę, ale trzeba zacząć myśleć już teraz żebym wiedział jak bardzo mam rodzinie skręcać w zimie ogrzewanie . Z góry dzięki za all pomoc.
T.
Najwygodniejszy rolllbar?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 482
- Rejestracja: 07 paź 2015, 7:28
- Model: NB
- Wersja: Robi się :-D
- Lokalizacja: Kraków
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."
Miałem coś takiego w aucie i mam na sprzedaż:
http://www.driftworks.com/trlane-mazda- ... l-bar.html
http://www.driftworks.com/trlane-mazda- ... l-bar.html
Polecam harddog deuce - można otwierać/zamykać dach jedną ręką (nie ma po drodze rury), niemal cała przestrzeń 'bagażowa' pomiędzy fotelami a dachem dostępna. Z minusów: brakuje mi w nim mocowań do pasów szelkowych.
-
- Donator
- Posty: 482
- Rejestracja: 07 paź 2015, 7:28
- Model: NB
- Wersja: Robi się :-D
- Lokalizacja: Kraków
RS dzięki za propo, ale te TR Lane kompletnie mi się nie podobają, bo nie dość co w kwadrat to jeszcze asymetria... za to pomysł Kapoosta(y? ) . Mocno podobny do tego Boss Froga, który chodzi mi po głowie . Szelki jeśli kiedykolwiek się pojawią to pieśń dalekiej przyszłości .
T.
T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."
w kwestii montażu, mieszczenia się z dachem (soft) i widoczności - ja poszedłem na wąski ClearView z YAPA.
Z zamkniętym dachem wciąż coś widać do tyłu, jedną ręką softa nie przeciągniesz ale da się wciąż to zrobić w zatrzymaniu podając z jednej ręki do drugiej (gimnastyka ale da się...).
Wąski - bo seryjnych pasów się nie rusza i nic nie zawadza ani ciężko nie chodzi przez modyfikowane przelotki, zamontował się bez problemów i żadnego zbytecznego cięcia.
Hardtopa nie mam - ale wg. specyfikacji ma pasować.
wygląda tak
Z zamkniętym dachem wciąż coś widać do tyłu, jedną ręką softa nie przeciągniesz ale da się wciąż to zrobić w zatrzymaniu podając z jednej ręki do drugiej (gimnastyka ale da się...).
Wąski - bo seryjnych pasów się nie rusza i nic nie zawadza ani ciężko nie chodzi przez modyfikowane przelotki, zamontował się bez problemów i żadnego zbytecznego cięcia.
Hardtopa nie mam - ale wg. specyfikacji ma pasować.
wygląda tak
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, 16:38 przez gudraq, łącznie zmieniany 1 raz.
"[...]I want to be a recon ranger, I want to live a life of danger[...]"
- Xenocyd
- Donator
- Posty: 557
- Rejestracja: 11 cze 2014, 7:28
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: DW w GD
Też mam clear view i spoko, w lusterku nie przeszkadza. Jak się dołoży windshota to przy postawionym dachu raczej trudno jest cokolwiek włożyć na półkę.
Wcześniej w drugiej miacie miałem TR-Lane z jednym zastrzałem bez harness bara - łatwiej było łapkę włożyć dołem jak harnessa nie było, na widoczność też nie narzekałem jakoś specjalnie.
Wcześniej w drugiej miacie miałem TR-Lane z jednym zastrzałem bez harness bara - łatwiej było łapkę włożyć dołem jak harnessa nie było, na widoczność też nie narzekałem jakoś specjalnie.