rozszerzenie rollbar (1zastrzal) YAPA do klatki

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

04 paź 2016, 22:17

hej!
jest tr lane klatka , a ten roll to jego kopia.
Czy ktoś badał temat dodania odrobiny stali o przerobienia roll do klatki a'la inonator albo innego klatkouzytecznego stwora?
bezmiatowy //
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

18 paź 2016, 12:22

Napisz bardziej po polsku to może ktoś Ci udzieli informacji kolego ;-)
eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

18 paź 2016, 12:33

oki, mam roll yapa,
Obrazek

a chce miec klatke

Obrazek

badał ktoś jak to zrobić i ktoś się tego podjął?
bezmiatowy //
rrutek
Donator
Donator
Posty: 1200
Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
Model: NA
Wersja: 1.6 '92
Lokalizacja: Warszawa

18 paź 2016, 12:46

IMO nie ma to sensu, do klatki potrzebujesz poprowadzić rury tak, jak idą w szerokim rollbarze. Raczej taniej Ci wyjdzie sprzedać rollbar i po prostu wyspawać klatkę od zera.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2189
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

18 paź 2016, 14:19

rrutek ma racje - roll Yapa jest za wąski na sensowną rozbudowę. Albo wspawasz klatkę od zera albo rozważ skręcaną od Cybula.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Verteru
Posty: 310
Rejestracja: 27 sie 2010, 19:48
Model: NA
Wersja: 1.6
Lokalizacja: Warszawa/Sosnowiec
Kontakt:

18 paź 2016, 14:29

Szczególnie, że musisz przymocować fotele do klatki, inaczej ty zostaniesz, a klatka Cię zgniecie podczas wypadku. Do tego obowiązkowo szelki i SFI padding na elementy narażone uderzeniem.
PiotrekR
Posty: 503
Rejestracja: 16 mar 2011, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

18 paź 2016, 21:29

Możesz rozwinąć? Rzeczywiście czasem na fotkach ze stanów widać fotele z przykręconym wspornikiem do harness bar'a, ale np. w załączniku J nie ma o czymś takim mowy.
ODPOWIEDZ