Tylne sprężyny Raceland.

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

11 cze 2015, 7:27

Forumowicze co byście polecili zamiast tych badziewnych sprężyn racelanda?

Setup orginalnie składa się z 2 sprężyn na 1 amor i jest zrobiony "z papieru". Szukać czegoś podobnego czy instalować spokojnie 1 sprężyne? Ale od czego? Jaką?
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

11 cze 2015, 15:35

Z powodu regulacji wysokości sprężyna "główna" jest krótka i twarda, dlatego żeby skok był zrealizowany a nie skakała po sztycy jest druga i inicjował nie przerwane podparcie sprężyny-> Tzw. helper, i jego praca ma się mało do samej pracy kolumny, to po prostu pomocnik żeby to wszystko nie tłukło się a pozwalało być nisko.
Obawiam się że założenie sprężyn aftermarketowych "na czuja" lub po samej twardości, bez uzwględnienia długości /ilości zwojów i napięcia wstępnego może tak skutek odwrotny do oczekiwanego.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

11 cze 2015, 20:41

Nie chce kupować tych od racelanda bo są beznadziejne. Zostaje wymiana całych kolumn?
ODPOWIEDZ