Strona 1 z 1

: 19 gru 2013, 16:09
autor: Krzywy
Czy ktoś w Polsce w ogóle przerabiał pomysł podniesienia mxa? Czy wszyscy robią elorap gleby, drifty itp. mody?

Obrazek

http://www.trackdayfilms.com/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=2723&st=0&sk=t&sd=a


Właściwie nie bardzo wiedziałem gdzie swój post wkleić także jak jakiś mod widzi go gdzie indziej to na miękko przenosić.

: 19 gru 2013, 19:22
autor: ree
Podnoszenie zawiasu to raczej niszowy kierunek, choc ciekawy nie powiem. Z tego co pamietam kiedys czytalem o tej niebieskiej, jest zrobiona do rajdow, chlopaki chyba z Australi sa, ogolnie gosc pisal ze duze koszta z przerabianiem do rajdow i ciezko z gratami. Jednak miaty to raczej na tor robia, a nie na wyrypy.

: 19 gru 2013, 20:13
autor: ubek
mozna załozyć kompletne kolumny ze standardowymi sprezynami z NB do NA i juz masz przynajmniej wersje Allroad, Crosscountry :mrgreen:

: 19 gru 2013, 20:49
autor: matpilch
przeniosę do technicznego, a nóż się coś urodzi z tego :mrgreen:

: 20 gru 2013, 10:48
autor: majkel
matpilch pisze:przeniosę do technicznego, a nóż się coś urodzi z tego

Hahaha, może lepiej do mocy i obłędu :mrgreen:

Pamiętacie żółtego emiksa z silnikiem od Golfa ? Właściciel coś napomykał, że kolejnym krokiem będzie przeróbka do off-roadu. Tylko znikł jakoś z horyzontu niestety :mrgreen:

ubek pisze:mozna załozyć kompletne kolumny ze standardowymi sprezynami z NB do NA i juz masz przynajmniej wersje Allroad, Crosscountry

Ojtam ojtam. Podnosi jedynie o 10 mm w stosunku do serii, na offroad to jeszcze za mało :mrgreen:

Po
eM

: 20 gru 2013, 12:15
autor: Kurak
majkel pisze:Ojtam ojtam. Podnosi jedynie o 10 mm w stosunku do serii, na offroad to jeszcze za mało


Ale to już jakiś początek. Do tego kólka 15" i parówkowe opony i powinno być kapkę wyże j :)

: 20 gru 2013, 13:42
autor: gzy
Krzywy pisze:Czy ktoś w Polsce w ogóle przerabiał pomysł podniesienia mxa?

Ja mam stockową nc, to prawie jak podniesiona...

Lekko offtop: bardzo chciałbym sobie sprawić lightpoda, albo lightbara z jakimiś dalekosiężnymi halogenami. Znacie kogoś kto by się podjął w okolicach Warszawy?

Ref: Obrazek

: 21 gru 2013, 9:20
autor: Hades
zapytaj ApaChosa

: 21 gru 2013, 9:36
autor: Krzywy
ree pisze:ciezko z gratami

Nie dziwię się. Allegro pełne gwintów -10, -30, -50 a takich z plusem to nie ma. +10 widziałem raz (ale do -50mm).

Żeby trafić coś w zakresie od +50 do +100 mm to chyba niemożliwe...

: 21 gru 2013, 9:46
autor: RS
Można wystrugać nowe top mounty/ pierścień dystansowy do topmountów.

: 21 gru 2013, 12:42
autor: Slawo
majkel pisze:
matpilch pisze:Pamiętacie żółtego emiksa z silnikiem od Golfa ? Właściciel coś napomykał, że kolejnym krokiem będzie przeróbka do off-roadu. Tylko znikł jakoś z horyzontu niestety :mrgreen:


Po zalozeniu oryginalnych sprezyn, przod jest troche za wysoko(lekki silnik).
Pomiedzy zwoje tylnych sprezyn, wlozylem tymczasowo przekladki gumowe.
Teraz lesne drozki nie sa dla mazdy problemem.
W tym roku zwiedzalismy MXem zachodnia czesc Italii, wiele kilometrow fajnej jazdy.
Slawek i Asia

P.S. kupilem drugiego mx5 na "zapas" :mrgreen:

: 21 gru 2013, 15:25
autor: autopaga
Ktoś tutaj wykombinował przypadkiem, wystarczy wrzucić zawieszenie z NB i dać na odwrót podkładki pod sprężyny;)

: 21 gru 2013, 20:14
autor: ree
autopaga pisze:Ktoś tutaj wykombinował przypadkiem, wystarczy wrzucić zawieszenie z NB i dać na odwrót podkładki pod sprężyny;)


Hehe znany jest tez patent z odbojami od audi zdaje sie :mrgreen:

: 21 gru 2013, 20:36
autor: wojteks
ree pisze:znany jest tez patent z odbojami od audi

Ale amortyzator wtedy nie pracuje sensownie, tylko tyle co odboje się ścisną.

: 21 gru 2013, 21:10
autor: ree
wojteks pisze:
ree pisze:znany jest tez patent z odbojami od audi

Ale amortyzator wtedy nie pracuje sensownie, tylko tyle co odboje się ścisną.

A no nie pracuje, ale wysoko jest :twisted:

: 21 gru 2013, 22:25
autor: Tycjan
Podpowiadam inna drogę do podniesienia mazdy - sposób może nie na największego, ale na pewno na najwyższego kozaka wśród miat :mrgreen:

Obrazek
Obrazek

Wtedy nie tylko "lesne drozki nie sa dla mazdy problemem", ale i trasa toruńska w Warszawie :wink:

Obrazek

: 21 gru 2013, 23:44
autor: ree
W którymś odcinku, chyba Top Gear USA, była miata monster truck.

: 22 gru 2013, 15:01
autor: ubek
takiego moda mozna też wprowadzić :mrgreen: http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=9909

: 23 gru 2013, 17:26
autor: Krzywy
A tak abstrahując od sensu i kosztów. Podniesienie o 7,5cm w normalny sposób (dedykowana zawiecha a nie b6 z odwrotnie założonymi mocowaniami) jakoś cholernie negatywnie się odbije na pracy koła?

Czy dobre amory z poprawną twardością sprężyn (dobre ugięcie wstępne) i charakterystyką tłumienia powinny zrobić robotę?