Strona 1 z 1
: 19 gru 2013, 16:09
autor: Krzywy
Czy ktoś w Polsce w ogóle przerabiał pomysł podniesienia mxa? Czy wszyscy robią elorap gleby, drifty itp. mody?
http://www.trackdayfilms.com/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=2723&st=0&sk=t&sd=a
Właściwie nie bardzo wiedziałem gdzie swój post wkleić także jak jakiś mod widzi go gdzie indziej to na miękko przenosić.
: 19 gru 2013, 19:22
autor: ree
Podnoszenie zawiasu to raczej niszowy kierunek, choc ciekawy nie powiem. Z tego co pamietam kiedys czytalem o tej niebieskiej, jest zrobiona do rajdow, chlopaki chyba z Australi sa, ogolnie gosc pisal ze duze koszta z przerabianiem do rajdow i ciezko z gratami. Jednak miaty to raczej na tor robia, a nie na wyrypy.
: 19 gru 2013, 20:13
autor: ubek
mozna załozyć kompletne kolumny ze standardowymi sprezynami z NB do NA i juz masz przynajmniej wersje Allroad, Crosscountry
: 19 gru 2013, 20:49
autor: matpilch
przeniosę do technicznego, a nóż się coś urodzi z tego
: 20 gru 2013, 10:48
autor: majkel
matpilch pisze:przeniosę do technicznego, a nóż się coś urodzi z tego
Hahaha, może lepiej do mocy i obłędu
Pamiętacie żółtego emiksa z silnikiem od Golfa ? Właściciel coś napomykał, że kolejnym krokiem będzie przeróbka do off-roadu. Tylko znikł jakoś z horyzontu niestety
ubek pisze:mozna załozyć kompletne kolumny ze standardowymi sprezynami z NB do NA i juz masz przynajmniej wersje Allroad, Crosscountry
Ojtam ojtam. Podnosi jedynie o 10 mm w stosunku do serii, na offroad to jeszcze za mało
Po
eM
: 20 gru 2013, 12:15
autor: Kurak
majkel pisze:Ojtam ojtam. Podnosi jedynie o 10 mm w stosunku do serii, na offroad to jeszcze za mało
Ale to już jakiś początek. Do tego kólka 15" i parówkowe opony i powinno być kapkę wyże j
: 20 gru 2013, 13:42
autor: gzy
Krzywy pisze:Czy ktoś w Polsce w ogóle przerabiał pomysł podniesienia mxa?
Ja mam stockową nc, to prawie jak podniesiona...
Lekko offtop: bardzo chciałbym sobie sprawić lightpoda, albo lightbara z jakimiś dalekosiężnymi halogenami. Znacie kogoś kto by się podjął w okolicach Warszawy?
Ref:
: 21 gru 2013, 9:20
autor: Hades
zapytaj ApaChosa
: 21 gru 2013, 9:36
autor: Krzywy
ree pisze:ciezko z gratami
Nie dziwię się. Allegro pełne gwintów -10, -30, -50 a takich z plusem to nie ma. +10 widziałem raz (ale do -50mm).
Żeby trafić coś w zakresie od +50 do +100 mm to chyba niemożliwe...
: 21 gru 2013, 9:46
autor: RS
Można wystrugać nowe top mounty/ pierścień dystansowy do topmountów.
: 21 gru 2013, 12:42
autor: Slawo
majkel pisze:matpilch pisze:Pamiętacie żółtego emiksa z silnikiem od Golfa ? Właściciel coś napomykał, że kolejnym krokiem będzie przeróbka do off-roadu. Tylko znikł jakoś z horyzontu niestety
Po zalozeniu oryginalnych sprezyn, przod jest troche za wysoko(lekki silnik).
Pomiedzy zwoje tylnych sprezyn, wlozylem tymczasowo przekladki gumowe.
Teraz lesne drozki nie sa dla mazdy problemem.
W tym roku zwiedzalismy MXem zachodnia czesc Italii, wiele kilometrow fajnej jazdy.
Slawek i Asia
P.S. kupilem drugiego mx5 na "zapas"
: 21 gru 2013, 15:25
autor: autopaga
Ktoś tutaj wykombinował przypadkiem, wystarczy wrzucić zawieszenie z NB i dać na odwrót podkładki pod sprężyny;)
: 21 gru 2013, 20:14
autor: ree
autopaga pisze:Ktoś tutaj wykombinował przypadkiem, wystarczy wrzucić zawieszenie z NB i dać na odwrót podkładki pod sprężyny;)
Hehe znany jest tez patent z odbojami od audi zdaje sie
: 21 gru 2013, 20:36
autor: wojteks
ree pisze:znany jest tez patent z odbojami od audi
Ale amortyzator wtedy nie pracuje sensownie, tylko tyle co odboje się ścisną.
: 21 gru 2013, 21:10
autor: ree
wojteks pisze:ree pisze:znany jest tez patent z odbojami od audi
Ale amortyzator wtedy nie pracuje sensownie, tylko tyle co odboje się ścisną.
A no nie pracuje, ale wysoko jest
: 21 gru 2013, 22:25
autor: Tycjan
: 21 gru 2013, 23:44
autor: ree
W którymś odcinku, chyba Top Gear USA, była miata monster truck.
: 22 gru 2013, 15:01
autor: ubek
takiego moda mozna też wprowadzić
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=9909
: 23 gru 2013, 17:26
autor: Krzywy
A tak abstrahując od sensu i kosztów. Podniesienie o 7,5cm w normalny sposób (dedykowana zawiecha a nie b6 z odwrotnie założonymi mocowaniami) jakoś cholernie negatywnie się odbije na pracy koła?
Czy dobre amory z poprawną twardością sprężyn (dobre ugięcie wstępne) i charakterystyką tłumienia powinny zrobić robotę?