fifomaniak pisze:A nie ma jakichś adapterów na za duże otwory centrujące w felgach?
Są. Pierścienie centrujące.
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
fifomaniak pisze:A nie ma jakichś adapterów na za duże otwory centrujące w felgach?
rafal87 pisze:Mi weszlo ponad 4litry. 2l skrzynia, litr dyfer, hamulca i sprzegla nie pamiętam
grzegorz87 pisze:otoz jezdzac juz troche mazda slysze jakies dziwne "metaliczne" szumy itp wydaje mi sie ze to kwestia lozysk w dyfrze albo skrzyni bo dzwieki z tamtch okolic pochodza
Sigma pisze:A'propos oleju - w NB 1,6 to będzie 3,8l silnik, 0,2l filtr, 0,8l dyfer i 2l skrzynia. Niedawno przez to przechodziłem
Sebof01 pisze:Wybieram się na ostateczne (mam nadzieję ) nastawy geometrii w NCFL (stabilizatory eibach, bilsteiny i sprężyny eibach)
I chciałbym zrozumieć/ dowiedzieć się jak ustawić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach to z grubsza polecają ustawić max w NC - tylko że dla niektórych max to 5 ileś tam..., a u niektórych 7 ileś... jako że u mnie obie wersje są możliwe to prośba o radę.
Nie znam maksa jaki się da ustawić, ale docelowe parametry planuję takie:
1,5 st przód 2 st tył
30 minut rozbieżnie przód 30 minut zbieżnie tył
kąt sworznia ???
Obecnie mam
2 st przód 1,5 st tył
25 minut rozbieżnie przód 25 minut zbieżnie tył
kąt sworznia 6 st coś tam
remik pisze:Pomógłbym Tobie, jakbym miał NC
Imho, za bardzo wnikasz w ten parametr .. #mmcbeznapinki
ale poważnie, nie można tego znaleźć na stronach FM , SuperMiata czy SCCA ?
Na szybko to widzę, że wszyscy mają 6 lub 5 ...