Chezus pisze:matth pisze:To cała zwrotnicę odkręcić
albo kupić więcej plastrów
Wyciagać ze swożni, wykręcać drążek kierowniczy i potem zbieżność ustawiać... Trochę za dużo roboty jak na samą wymianę łożyska. To już bym pojechał do jakiegoś mechanika żeby mi to ogarnął, bo wyjdzie taniej i szybciej niż później się z tym wszystkim bujać.
Heh, to bez sensu, bo po drodze pomijając te problemy, to pewnie jeszcze połowa śrub by się urwała, coś by nie puściło itd. itd.
Byłem kupić ściągacz, ale nie mieli akurat (dostawa na 16 dziś), więc jeszcze raz przeszukałem złom:
śruba m8, ucho silnika, zakrętka od szlifierki, łom, młotek + odrobina cierpliwości i ładnie piasta zeszła bez zbędnych ofiar i opróżnienia apteczki
Mam za to kolejną zagwozdkę, nowa piasta przyszła bez zakrywki... Da się to gdzieś w Warszawie od ręki dostać? Bo jakoś nie mogę znaleźć...
[EDIT] ASO ma za 23 pln + dwa dni robocze oczekiwania ;/