Wroniasty pisze:pmcomp, R888 i R1R mają homologację drogową
Ale co to zmienia skoro są to opony zrobione pod tor od początku do końca (R888)?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wroniasty pisze:Mayk, od początku do końca zrobione pod tor są wyścigowe slicki... R888 to taka sama opona jak inne semislicki z homologacją drogową, btw - [URL=http://www.kumhomotorsport.pl/prasa/AutoBild_0205.pdf]tutaj można sobie rzucić okiem na dosyć ciekawy test semislicków[/URL]
Wroniasty pisze:Mayk, od początku do końca zrobione pod tor są wyścigowe slicki... R888 to taka sama opona jak inne semislicki z homologacją drogową, btw - tutaj można sobie rzucić okiem na dosyć ciekawy test semislicków
Gregor pisze:myślę o tych samych oponkach ale zetknąłem się z opiniami że są głośne i mają duże opory toczenia możesz coś o tym powiedzieć?
pozdrawiam
Gregor pisze:myślę o tych samych oponkach ale zetknąłem się z opiniami że są głośne i mają duże opory toczenia możesz coś o tym powiedzieć?
pozdrawiam
sebna pisze:A nie myślałeś o czymś w rodzaju Rainsportów 2 na naszą deszczowo zdominowaną pogodę?
Gregor pisze:sebna pisze:A nie myślałeś o czymś w rodzaju Rainsportów 2 na naszą deszczowo zdominowaną pogodę?
to jedna z opcji ale te dunlopy jakoś bardziej mi przypadają do gustu
a jak z hałasem w reinsportach?
w grę wchodzi jeszcze Yokohama c. drive
pmcomp pisze:C drive to opona do średniej klasy cywilowozów. Mam od 3 lat na C5, jest OK, ale bez extremalych rewelacji.
Cyku pisze:No z tego co mi mówił znajomy wulkanizator to tak są twarde. Jeżeli chodzi o bieżnik to podobno jakiś nowy wymysł i dobrze odprowadzają wodę, są dosyć trwałe. Może ktoś jeszcze ma jakąkolwiek opinie tych opon?
rafik14 pisze:drugi sezon śmigam na Uniroyale Rain Sport 2. Świetnie trzymają na mokrym a przy braku kontroli trakcji to podstawa. Umiarkowana cena, dobra trwałość i hamowanie
zoharek pisze:Ja na swojej przednionapędowej Fieście (125KM) miałem 195/50/15 Toyo Proxes T1R. Jako, że Mazda stoi na zimówkach, to dostanie przeszczep (opony mają 3 lata obecnie, kupione nowe, teraz około 5-6mm bieżnika).
Jeżdżąc Fiestą nie zdarzyło mi się poczuć pływania profilu, o którym piszecie, ale może to kwestia toporności zawieszenia Zobaczymy gdy wylądują w MX5.
Pytanko, lepsze dwie na tył oczywiście dać?
eRBi pisze:Wiem, że temat założony był wcześniej, ale ostatni post w kwietniu;)
dmk pisze:Nie na tył, a na przód (o ile chcesz się zatrzymać). W Fieście to nie byłeś w stanie wejść w zakręt tak ciasno, żeby poczuć pływanie, bo byś stanął bokiem, albo przód by zwyczajnie wyjechał.