Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 2183
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
@irekJ Zgoda, jak miałem NC wszystko było prostsze. Jedynym zmartwieniem było czy RSR 215 czy 225 kupic. Jechałem na MC, brałem pucharek czasami i wracałem na kołach bez żadnych przygód i tez bez szaleństw bo te już były na torze. Na Hungaro, Ring, SPA zawiozły i w ulewie tamże dawały z grubsza radę. A potem weszło ND
Ale w temacie: wątek doczytałem bo wcześniej nie zagłębiałem się w niego.
A052 odpada bo 4k komplet który zejdzie w 5-7 kkm nie przełknę. Gdyby 10-14kkm robiły to inna rozmowa by była.
Inne obiecujące conti sport7 nie ma rozmiaru choć pewnie przebiegi podobnie niskie przy tak samo wysokim koszcie.
Może sprobuje Potenza Sport. Przebieg max. ok 10 kkm prawda?
Ale w temacie: wątek doczytałem bo wcześniej nie zagłębiałem się w niego.
A052 odpada bo 4k komplet który zejdzie w 5-7 kkm nie przełknę. Gdyby 10-14kkm robiły to inna rozmowa by była.
Inne obiecujące conti sport7 nie ma rozmiaru choć pewnie przebiegi podobnie niskie przy tak samo wysokim koszcie.
Może sprobuje Potenza Sport. Przebieg max. ok 10 kkm prawda?
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 3680
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Potenza sport to super opona, ALE nie nadaje się na tor - ona słabo znosi przegrzewanie.Danillo pisze: ↑05 wrz 2023, 22:21@irekJ Zgoda, jak miałem NC wszystko było prostsze. Jedynym zmartwieniem było czy RSR 215 czy 225 kupic. Jechałem na MC, brałem pucharek czasami i wracałem na kołach bez żadnych przygód i tez bez szaleństw bo te już były na torze. Na Hungaro, Ring, SPA zawiozły i w ulewie tamże dawały z grubsza radę. A potem weszło ND
Ale w temacie: wątek doczytałem bo wcześniej nie zagłębiałem się w niego.
A052 odpada bo 4k komplet który zejdzie w 5-7 kkm nie przełknę. Gdyby 10-14kkm robiły to inna rozmowa by była.
Inne obiecujące conti sport7 nie ma rozmiaru choć pewnie przebiegi podobnie niskie przy tak samo wysokim koszcie.
Może sprobuje Potenza Sport. Przebieg max. ok 10 kkm prawda?
ad09 to dwa poziomy lepsza opona od ad8rs. nie ma co w dzisiejszych czasach wogole rozwazac ad08rs. potenza sport bedzie w kazdych warunkach lepsza.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Przejechałem na conti sport 7 w tym roku ok 5-6kkm, na 2-3x taki przebieg jeszcze spokojnie wystarczy. Na torze na nich jeszcze nie byłem.Danillo pisze: ↑05 wrz 2023, 22:21@irekJ Zgoda, jak miałem NC wszystko było prostsze. Jedynym zmartwieniem było czy RSR 215 czy 225 kupic. Jechałem na MC, brałem pucharek czasami i wracałem na kołach bez żadnych przygód i tez bez szaleństw bo te już były na torze. Na Hungaro, Ring, SPA zawiozły i w ulewie tamże dawały z grubsza radę. A potem weszło ND
Ale w temacie: wątek doczytałem bo wcześniej nie zagłębiałem się w niego.
A052 odpada bo 4k komplet który zejdzie w 5-7 kkm nie przełknę. Gdyby 10-14kkm robiły to inna rozmowa by była.
Inne obiecujące conti sport7 nie ma rozmiaru choć pewnie przebiegi podobnie niskie przy tak samo wysokim koszcie.
Może sprobuje Potenza Sport. Przebieg max. ok 10 kkm prawda?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2023, 15:51 przez heretic, łącznie zmieniany 1 raz.
jest jeszcze a052, 03g, i wiele innych.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Extreme vr2 r5 lub w3a
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3774
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
sa 3s wolniejsze na 2minuty okrazenia
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- monkahead
- Donator
- Posty: 1398
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czy ktoś z Was używał Yokohama
Advan Fleva V701? Chodzi mi głównie o sztywność ścianki bocznej, na Tyre Review opona jest polecana właśnie jako ta, która daje dobre prowadzenie (opcja na tor) ale oczywiście ma najniższą żywotność. Zastanawiam się, jak sztywność ścianki ma się do GY Asymetric 6 oraz Hankook Evo3?
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
Advan Fleva V701? Chodzi mi głównie o sztywność ścianki bocznej, na Tyre Review opona jest polecana właśnie jako ta, która daje dobre prowadzenie (opcja na tor) ale oczywiście ma najniższą żywotność. Zastanawiam się, jak sztywność ścianki ma się do GY Asymetric 6 oraz Hankook Evo3?
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- mydlo
- Posty: 229
- Rejestracja: 15 cze 2017, 23:36
- Model: ND
- Wersja: Skypassion
- Lokalizacja: Bolesławiec/Poznań
@Danillo rozumiem, że masz doświadczenie z Cup 2 jako daily? jakie wrażenia? ogólnie jestem dokładnie w tym samym miejscu co Ty w temacie opon na przyszły sezon. Narazie chyba najbardziej przemawia do mnie potenza sport.Danillo pisze: ↑04 wrz 2023, 21:44@piwo pozwoliłem sobie trochę odgrzebać Twoja wcześniejsza wypowiedz. Mam taki dylemat: jeżdzę ND wyłącznie cywilnie i kupiłem polecana A6 (215/45/17) i opona jest świetna ale może ja za długo jeździłem na Fedkach i czasem brakuje mi ich gripu i precyzji. Wiem ze to inna klasa opony i do innego celu zostały stworzone ale wciąż…
A6 pięknie trzyma na długich łukach, jest bardzo przewidywalna ale jak zaczynam je mocniej prowokować to czuć miękkość bocznej ścianki, brakuje im tej precyzji i pazura jakby. Zrzucam to na karb tego właśnie, że ostatnie lata jeździłem na Fedkach i głównie w MC.
Czy dobrze zrozumiałem, ze A052 będą Twoim zdaniem lepsze od Cup2?
A052 nada się na daily use? Bo jak patrzę na ich bieżnik to na mokrym może być tak sobie. Jakie przebiegi można na nich zrobić? Cup2 jest raczej dość przyjazny pod tym względem mimo niskiego bieżnika ok. 5mm
Rozważam tez Advan a08RS z powodu twardszej ścianki, A09 nie widzę w rozmiarze 205 ani 215/17.
-
- Donator
- Posty: 3680
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
U mnie Potenza Sport bardzo na plus ale wygląda na to że stosunkowo szybko się zużywa. Poniżej 10 stopni na mokrym czuć spadek przyczepności.mydlo pisze: ↑23 lis 2023, 23:49@Danillo rozumiem, że masz doświadczenie z Cup 2 jako daily? jakie wrażenia? ogólnie jestem dokładnie w tym samym miejscu co Ty w temacie opon na przyszły sezon. Narazie chyba najbardziej przemawia do mnie potenza sport.Danillo pisze: ↑04 wrz 2023, 21:44@piwo pozwoliłem sobie trochę odgrzebać Twoja wcześniejsza wypowiedz. Mam taki dylemat: jeżdzę ND wyłącznie cywilnie i kupiłem polecana A6 (215/45/17) i opona jest świetna ale może ja za długo jeździłem na Fedkach i czasem brakuje mi ich gripu i precyzji. Wiem ze to inna klasa opony i do innego celu zostały stworzone ale wciąż…
A6 pięknie trzyma na długich łukach, jest bardzo przewidywalna ale jak zaczynam je mocniej prowokować to czuć miękkość bocznej ścianki, brakuje im tej precyzji i pazura jakby. Zrzucam to na karb tego właśnie, że ostatnie lata jeździłem na Fedkach i głównie w MC.
Czy dobrze zrozumiałem, ze A052 będą Twoim zdaniem lepsze od Cup2?
A052 nada się na daily use? Bo jak patrzę na ich bieżnik to na mokrym może być tak sobie. Jakie przebiegi można na nich zrobić? Cup2 jest raczej dość przyjazny pod tym względem mimo niskiego bieżnika ok. 5mm
Rozważam tez Advan a08RS z powodu twardszej ścianki, A09 nie widzę w rozmiarze 205 ani 215/17.
ja jezdzilem na codzien na cup2 i nie ma wiekszych problemow z nimi (jezdzilem na nich nawet zima i oczywiscie sa wtedy plastikowe ale sie da). wada jest plytki bieznik, dosc miekki bok, i dosc slaba przyczepnsoc jak na cene opony, zaleta dosc wysoka trwalosc.
a052 jest od cup2 szybsze i na mokym i suchym ale wlasnie w wyniku bardziej miekkiej mieszanki przez co opona zuzywa sie kilku krotnie szybciej niz cup2. jak komus zalezy na czasach i przeciazeniach bralbym a052. jak na kosztach bralbym cup2.
obie te opony nie sa z opon precyzyjnych przez dosc miekki bok. oczywiscie to dwie klasy twardsze opony od opon cywilnych ale do betonu typu awon zzr to im brakuje bardzo duzo.
ad09 to mniej wiecej odpowiednik cup2 w predkosci na torze na suchym.
a052 jest od cup2 szybsze i na mokym i suchym ale wlasnie w wyniku bardziej miekkiej mieszanki przez co opona zuzywa sie kilku krotnie szybciej niz cup2. jak komus zalezy na czasach i przeciazeniach bralbym a052. jak na kosztach bralbym cup2.
obie te opony nie sa z opon precyzyjnych przez dosc miekki bok. oczywiscie to dwie klasy twardsze opony od opon cywilnych ale do betonu typu awon zzr to im brakuje bardzo duzo.
ad09 to mniej wiecej odpowiednik cup2 w predkosci na torze na suchym.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 2183
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
@mydlo Jak już piwo napisał to nie mam wiele do dodania
Jeździłem nimi daily i na MC. Na daily bardzo spoko opina, mimo bardzo niskiego bieżnika nie zużywała się bardzo szybko. Na torze nie mogłem się z nią do końca dogadać- ta miękka ścianka trochę pływała ale z drugiej strony to często opona dla szybkich Porsche wiec może przy niższej wysokości ścianki jest precyzyjniejsza? Miałem 225/45/17.
Za to jak po Michalkach założyłem Direzze to długo szczęki szukałem na ziemi. Tylko na daily nijak nie pasuje 03G.
Potetze Sport rozważam ale jeśli, jak mówią, jest słaba jest na torze i znika tam w oczach to nie wiem na co dzis zmienić bo czasem gdzieś bym wyskoczył na jakiś Nurburgring.
Bridgestone nie będzie miał ad09 na naszym rynku póki co - w rozmiarze ND. Kazali mi śledzić ich profil na fb po więcej informacji
Jeździłem nimi daily i na MC. Na daily bardzo spoko opina, mimo bardzo niskiego bieżnika nie zużywała się bardzo szybko. Na torze nie mogłem się z nią do końca dogadać- ta miękka ścianka trochę pływała ale z drugiej strony to często opona dla szybkich Porsche wiec może przy niższej wysokości ścianki jest precyzyjniejsza? Miałem 225/45/17.
Za to jak po Michalkach założyłem Direzze to długo szczęki szukałem na ziemi. Tylko na daily nijak nie pasuje 03G.
Potetze Sport rozważam ale jeśli, jak mówią, jest słaba jest na torze i znika tam w oczach to nie wiem na co dzis zmienić bo czasem gdzieś bym wyskoczył na jakiś Nurburgring.
Bridgestone nie będzie miał ad09 na naszym rynku póki co - w rozmiarze ND. Kazali mi śledzić ich profil na fb po więcej informacji
Pozdrawiam, Danillo
- mydlo
- Posty: 229
- Rejestracja: 15 cze 2017, 23:36
- Model: ND
- Wersja: Skypassion
- Lokalizacja: Bolesławiec/Poznań
Tor i czasy w tym przypadku mnie nie interesują. Jeśli miałbyś wybrać z tych trzech tj: A052, Cup2, Potenza Sport oponę tylko na daily to byłaby która? Jedyne na czym mi zależy to przyczepność ale od razu jak wyjadę z garażu, reszta schodzi na dalszy plan.piwo pisze: ↑24 lis 2023, 8:20ja jezdzilem na codzien na cup2 i nie ma wiekszych problemow z nimi (jezdzilem na nich nawet zima i oczywiscie sa wtedy plastikowe ale sie da). wada jest plytki bieznik, dosc miekki bok, i dosc slaba przyczepnsoc jak na cene opony, zaleta dosc wysoka trwalosc.
a052 jest od cup2 szybsze i na mokym i suchym ale wlasnie w wyniku bardziej miekkiej mieszanki przez co opona zuzywa sie kilku krotnie szybciej niz cup2. jak komus zalezy na czasach i przeciazeniach bralbym a052. jak na kosztach bralbym cup2.
obie te opony nie sa z opon precyzyjnych przez dosc miekki bok. oczywiscie to dwie klasy twardsze opony od opon cywilnych ale do betonu typu awon zzr to im brakuje bardzo duzo.
ad09 to mniej wiecej odpowiednik cup2 w predkosci na torze na suchym.
jak chodzi o przyczepnosc po wyjezdzie z garazu to
~~
przy 10 stopniach na oponie
Potenza Sport > A052 > Cup2
przy 20 stopniach na oponie
Potenza Sport = A052 > Cup2
przy 30 stopniach na oponie
A052 > Potenza Sport = Cup2
przy 40 stopniach na oponie
A052 > Cup2 > Potenza Sport
przy 70 stopniach na oponie
Cup2 >A052> Potenza Sport
~~
przy 10 stopniach na oponie
Potenza Sport > A052 > Cup2
przy 20 stopniach na oponie
Potenza Sport = A052 > Cup2
przy 30 stopniach na oponie
A052 > Potenza Sport = Cup2
przy 40 stopniach na oponie
A052 > Cup2 > Potenza Sport
przy 70 stopniach na oponie
Cup2 >A052> Potenza Sport
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- irekJ
- Donator
- Posty: 2646
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Jakby co to potwierdzam, że nawet w warunkach zimowych, temp bliskie zeru, jak jest czarny mokry asfalt, na Potenza Sport można spokojnie wyjeżdżać i jest przyzwoita przyczepność bez dogrzewania.
Jeszcze słowo w temacie trwałości Potenzy Sport. Za mną trzeci sezon na komplecie tych opon. Po zimowaniu, pierwsze kilkaset kilometrów byłem załamany, opona jakby mega straciła przyczepność. Już szukałem nowego kompletu a tymczasem magicznie po około dwóch tygodniach parametry wróciły. Przyznam że z żadnymi oponami nie miałem podobnej sytuacji. Wracając do meritum. Na tą chwilę przejechane ponad 37000km. Większość to niestety proste ale byłem na nich 3 razy na przełęczach (AT, ITA). Na chwilę obecną zostaną ze mną na 4 rok. Bieżnik około 4/4,5mm. Na mokrym już nie jest tak dobrze jak na początku ale na suchym nadal jest dużo przyczepności. Wychodzi na to że w przypadku tego modelu bardzo dużo zmienia tryb jazdy który uskuteczniamy. Jak ma być na daily i okazjonalne winkle to trwałość jest naprawkę dobra.
Wszystko zalezy od stylu jazdy. Jeden uzytkownik to kazdy zakret na ulicy bierze z przeciazeniami 1G a inny uzytkownik ten sam zakret na ulicy 0,1G nie robi i potem rozne zuzycie opon.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
camber nie niszczy az tak bardzo opon. rozbieznosci duze i owszem bo pojawia sie zwiekszone tarcie ktore zciera opone, ale to tez nie od wartosci rzedu -10minut lacznie a raczej -+30minut lacznie
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
-
- Donator
- Posty: 2183
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Przypomnijcie proszę dlaczego AD08RS jest słabą oponą? Nie chodzi mi o czasy na torze, od tych niuansow jest raczej inny wątek w dziale o Mocy. Chodzi mi o używanie na co dzień.
Następcy tj AD09 nie ma w europejskiej dystrybucji w rozmiarze miatowym, importer milczy w tej sprawie. Obawiam się, ze powodem może być cena bo ok. 1100 za oponę do Miaty to jednak nie każdego przekona.
Następcy tj AD09 nie ma w europejskiej dystrybucji w rozmiarze miatowym, importer milczy w tej sprawie. Obawiam się, ze powodem może być cena bo ok. 1100 za oponę do Miaty to jednak nie każdego przekona.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 3680
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Mam ad08rs w nb. Jak dla mnie super żeby pośmigać na tor a potem na kołach dojechać do domu. Wydaje mi się że opinia jest stąd że za tą cenę do ND możesz mieć subiektywnie i obiektywnie (lap time) lepszą oponę. Ja osobiście bym nie płakał jakbym musiał jeździć na tej oponie którąkolwiek z trzech emixów które mam. Jakbym zabierał Nd na tor to pewnie wybrałbym ad08rs zamiast potenzy sport. Nie powiedziałbym że jest "słaba" po prostu są lepsze/nowsze.Danillo pisze: ↑19 sty 2024, 11:10Przypomnijcie proszę dlaczego AD08RS jest słabą oponą? Nie chodzi mi o czasy na torze, od tych niuansow jest raczej inny wątek w dziale o Mocy. Chodzi mi o używanie na co dzień.
Następcy tj AD09 nie ma w europejskiej dystrybucji w rozmiarze miatowym, importer milczy w tej sprawie. Obawiam się, ze powodem może być cena bo ok. 1100 za oponę do Miaty to jednak nie każdego przekona.