Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Siemka
Szyba pasażera w mojej NB zaczęła nawalać i opuszcza się tylko 1-2 cm w dół.
Mam już doświadczenie w wymienianiu całego napędu bo kiedyś padł mi silnik. Dzisiaj miałem czas tylko na szybkie zdjęcie boczka i folli i niedopatrzyłem się o co kaman. Skoro szyba się rusza to raczej nie silnik. Co to może być innego? prowadnica? połamana rolka?
Szyba pasażera w mojej NB zaczęła nawalać i opuszcza się tylko 1-2 cm w dół.
Mam już doświadczenie w wymienianiu całego napędu bo kiedyś padł mi silnik. Dzisiaj miałem czas tylko na szybkie zdjęcie boczka i folli i niedopatrzyłem się o co kaman. Skoro szyba się rusza to raczej nie silnik. Co to może być innego? prowadnica? połamana rolka?
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Nie wiem na ile ci to pomoże. Próbuję reanimować klimę u siebie w japończyku z 1998 roku. Gadałem z firmą która handluje częściami i oni mówią że zestaw 8 oringów do nb o numerze części NM01219AK to jest to samo co idzie do na. Nie próbowałem jeszcze tego przepuścić przez epc mazdy ale szybkie sprawdzenie w Google wypluwa tylko stronę firmy z której mam to info
Może zatrzymuje się na kablach (do silniczka chyba)? Raz mi się zdarzyło, że nie mogłem domknąć szyby, bo właśnie zaklinowało się na przewodach. Może u ciebie blokuje opuszczanie? Fabrycznie jest klips z trytką, która trzyma ten kabel, ale pod wypływem lat potrafi wspomniany klips puścić.Marcinos pisze: ↑10 maja 2023, 16:57Siemka
Szyba pasażera w mojej NB zaczęła nawalać i opuszcza się tylko 1-2 cm w dół.
Mam już doświadczenie w wymienianiu całego napędu bo kiedyś padł mi silnik. Dzisiaj miałem czas tylko na szybkie zdjęcie boczka i folli i niedopatrzyłem się o co kaman. Skoro szyba się rusza to raczej nie silnik. Co to może być innego? prowadnica? połamana rolka?
Też mi się wydaje że oringi są takie same jak w NB najbardziej zależy mi na tych do przyłączy kompresora.mutra pisze:Nie wiem na ile ci to pomoże. Próbuję reanimować klimę u siebie w japończyku z 1998 roku. Gadałem z firmą która handluje częściami i oni mówią że zestaw 8 oringów do nb o numerze części NM01219AK to jest to samo co idzie do na. Nie próbowałem jeszcze tego przepuścić przez epc mazdy ale szybkie sprawdzenie w Google wypluwa tylko stronę firmy z której mam to info
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=18469&q=
Katalog pokazuje takie nr 61-J1XB to jest to samo co podeslales?
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
White NA BP'95
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ciężko mi powiedzieć - nie miałem tego w rękachubek pisze: ↑10 maja 2023, 22:23Też mi się wydaje że oringi są takie same jak w NB najbardziej zależy mi na tych do przyłączy kompresora.mutra pisze:Nie wiem na ile ci to pomoże. Próbuję reanimować klimę u siebie w japończyku z 1998 roku. Gadałem z firmą która handluje częściami i oni mówią że zestaw 8 oringów do nb o numerze części NM01219AK to jest to samo co idzie do na. Nie próbowałem jeszcze tego przepuścić przez epc mazdy ale szybkie sprawdzenie w Google wypluwa tylko stronę firmy z której mam to info
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=18469&q=
Katalog pokazuje takie nr 61-J1XB to jest to samo co podeslales?
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Zaciski z Clio III RS. Tylne pomalowane na RAL3020. Kolor jest odrobinę inny. RAL3020 wydaje się bardziej pomarańczowy. Na zdjęciu różnicy prawie nie widać. Między osiami imho nie do odróżnienia.
- Załączniki
-
- 20230511_083801.jpg (867 KiB) Przejrzano 4664 razy
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
No tak ale (z tego co rozumiem) Ty porównujesz zacisk z Clio z zaciskiem pomalowanym ral 3020. Ja pisałem o fabrycznym zacisku brembo
Carspeed odpowiedział że oringi do klimy nie są już produkowane przez Mazdę i nie ma możliwości zamówienia, pozostaje kupić te z demontażu od autolinka lub dobierać coś na własną rękę niestety.mutra pisze:Ciężko mi powiedzieć - nie miałem tego w rękachubek pisze: ↑10 maja 2023, 22:23Też mi się wydaje że oringi są takie same jak w NB najbardziej zależy mi na tych do przyłączy kompresora.mutra pisze: Nie wiem na ile ci to pomoże. Próbuję reanimować klimę u siebie w japończyku z 1998 roku. Gadałem z firmą która handluje częściami i oni mówią że zestaw 8 oringów do nb o numerze części NM01219AK to jest to samo co idzie do na. Nie próbowałem jeszcze tego przepuścić przez epc mazdy ale szybkie sprawdzenie w Google wypluwa tylko stronę firmy z której mam to info
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=18469&q=
Katalog pokazuje takie nr 61-J1XB to jest to samo co podeslales?
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
White NA BP'95
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
One nie są z demontażu - oni je dobierają z aftermarketuubek pisze: ↑11 maja 2023, 14:37Carspeed odpowiedział że oringi do klimy nie są już produkowane przez Mazdę i nie ma możliwości zamówienia, pozostaje kupić te z demontażu od autolinka lub dobierać coś na własną rękę niestety.mutra pisze:Ciężko mi powiedzieć - nie miałem tego w rękachubek pisze: ↑10 maja 2023, 22:23Też mi się wydaje że oringi są takie same jak w NB najbardziej zależy mi na tych do przyłączy kompresora.
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=18469&q=
Katalog pokazuje takie nr 61-J1XB to jest to samo co podeslales?
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Dziękuję za pomoc, istnieje jeszcze opcją zamówienia zamienikow z Rockauto, tania przesyłka bo wymiary niewielkie. Zastanowie się która opcje wybrać.mutra pisze:One nie są z demontażu - oni je dobierają z aftermarketuubek pisze: ↑11 maja 2023, 14:37Carspeed odpowiedział że oringi do klimy nie są już produkowane przez Mazdę i nie ma możliwości zamówienia, pozostaje kupić te z demontażu od autolinka lub dobierać coś na własną rękę niestety.mutra pisze:
Ciężko mi powiedzieć - nie miałem tego w rękach
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Edit 12.05
Tutaj znalazłem podane wymiary oringow jak by ktoś potrzebował.
http://mazda5club.com/tsb.php?id=101
Kupiłem zastaw z autolinka i rock auto też, zobaczymy co przyjdzie.
White NA BP'95
- marycha1101
- Donator
- Posty: 109
- Rejestracja: 23 gru 2021, 7:39
- Model: NC FL2
- Wersja: Grand Touring 2013
- Lokalizacja: Podlaskie
@monkahead zamontowałeś już spojler ?
Jeżeli chodzi o taśmę polecam : VHB Acrylic Foam Tape 5952F
Stosuję ją do wielu aplikacji i jest naprawdę wytrzymała
Jeżeli chodzi o taśmę polecam : VHB Acrylic Foam Tape 5952F
Stosuję ją do wielu aplikacji i jest naprawdę wytrzymała
Miata 2013 Grand Touring - Dolphine Gray Mc
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Takie coś jest u mnie. No1. I No3. z listy po prawejubek pisze: ↑11 maja 2023, 14:37Carspeed odpowiedział że oringi do klimy nie są już produkowane przez Mazdę i nie ma możliwości zamówienia, pozostaje kupić te z demontażu od autolinka lub dobierać coś na własną rękę niestety.mutra pisze:Ciężko mi powiedzieć - nie miałem tego w rękachubek pisze: ↑10 maja 2023, 22:23Też mi się wydaje że oringi są takie same jak w NB najbardziej zależy mi na tych do przyłączy kompresora.
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=18469&q=
Katalog pokazuje takie nr 61-J1XB to jest to samo co podeslales?
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 788
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Kupiłem felgi ale maja dziwne znaki i głębokie rysy. To normalne przy produkcji czy sprzedali mi jakiś bubel?
Tu powinny być widoczne zdjęcia albo link
https://photos.app.goo.gl/jm3CYLuBT9RYJSrL7
Tu powinny być widoczne zdjęcia albo link
https://photos.app.goo.gl/jm3CYLuBT9RYJSrL7
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 788
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Założyłem, na Twoją odpowiedzialność
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
-
- Donator
- Posty: 406
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Składam auto po malowaniu. Brakuję mi uszczelek na otwory w bagażniku w lewej komorze. Mógłby ktoś z Was zrobić zdjęcie, ewentualnie podać rozmiar?
Odpływ na paliwo i antenę oraz uszczelkę 0118-56-242B mam już podłączoną
Chodzi o to miejsce.
//uploads.tapatalk-cdn.com/201808 ... a981bc.jpg
Odpływ na paliwo i antenę oraz uszczelkę 0118-56-242B mam już podłączoną
Chodzi o to miejsce.
//uploads.tapatalk-cdn.com/201808 ... a981bc.jpg
Zdrówko!
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 788
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Trzecie światło w ncfl jest przekładable pomiędzy ST a HT?
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 19:39
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Bełchatów
Panowie, nigdzie nie mogę znaleźć. Przejrzałem także spis poradników/tematów. Pamiętam kiedyś WojtekJDM dodawał poradnik wymiany uszczelki miski olejowej. Czy ktoś może kojarzy, gdzie to się znajduje? Nigdzie nie mogę znaleźć. Przejrzałem cały jego temat i nie widzę tego.
Edit: znalazłem. Niestety zdjęcia wygasły.
Edit: znalazłem. Niestety zdjęcia wygasły.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2023, 5:39 przez Samba88, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 16 wrz 2016, 19:39
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Bełchatów
Czy sprężyny na tarczy sprzęgła winny mieć jakikolwiek luz? O ile dobrze zapamiętałem mam tarczę exedy. Pytam ponieważ słyszę różne opinie, że muszą być sztywne, z drugiej strony nie, a jeśli nawet, po 1000 km znowu będą mieć luz. Sam już nie wiem kogo słuchać. Dałem do obicia na Skoczylasa i usłyszałem, że tak powinno być. Tak ma chociażby Subaru. Z drugiej strony mechanik twierdzi, że nie powinno być luzu. A ja sam już nie wiem.
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Pytanie dotyczące montażu tulei gumowych pod przedni stab z RX8, z żółtą kropką. Zamontowałem żółte tuleje ale pomimo smarowania strasznie skrzypią na progach zwalniających, muszę je wymienić na gumowe. W ASO podano mi numer tulei dla "zawieszenia sportowego do RX8" F157-34-156 i takie kupiłem (taki sam numer pojawia się na miata.net), numer Yamato J73034YMT. Czy ktoś może je montował i może napisać jak się sprawują?
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Nie pomogę Ci numerami części ale Yamato bym się wystrzegał bo to straszny szajs.
W sumie wymiana gum staba to szybka robota ale lepiej zrobić raz i mieć z głowy.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
W sumie wymiana gum staba to szybka robota ale lepiej zrobić raz i mieć z głowy.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
White NA BP'95