Hej , czy są jakieś podobieństwa dyfra ze szperą między NC a 350Z ?
Coobcio nie chciał pokazać dokładnie jak to zrobił...ale zrobił i widać że szpera mocniej zacieśnia czyli w większym stopniu blokuje się dyfer, jestem ciekawy czy jest coś takiego możliwe w Miacie? Poproszę o wypowiedź kogoś kto rozbierał szpere w NC.
https://www.youtube.com/watch?v=c9Tq15AG6wg&t=7s
Zacieśnianie dyfra
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Chyba temat niepopularny...no cóż ..trudno, fajnie że właściciele 350 Z mogą sobie podziałać. Tarczki w Nissanie i tarczki w Miacie ...to może da się
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- niezalogowany
- Posty: 255
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Ja słyszałem o wrzucaniu do środka LSD mocniejszych sprężyn, ale sam się nie bawiłem. z chęcią bym zobaczył jak taki nissanowski LSD wygląda w środku. Na przytoczonym filmiku zrobili z tego mega super tajemnicę...
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Racja....to jest słabe , przy całej sympatii do Coobcia, działanie w stylu...a ja wiem....ale nie powiemniezalogowany pisze: ↑16 cze 2021, 18:32Ja słyszałem o wrzucaniu do środka LSD mocniejszych sprężyn, ale sam się nie bawiłem. z chęcią bym zobaczył jak taki nissanowski LSD wygląda w środku. Na przytoczonym filmiku zrobili z tego mega super tajemnicę...
Z tego co zobaczyłem to wydaje mi się że tam w 350Z jest jakaś regulacja, dokręcenie jakiś śrub aby zacieśnić dyfer...tak zrozumiałem
Pytanie czy LSD w Miacie też tak ma
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- TofikGST
- Posty: 220
- Rejestracja: 17 gru 2018, 21:40
- Model: NA
- Wersja: Eunos Roadster 1.8
- Lokalizacja: Jersey
Nie zagłębialem się w budowę dyfra z Zetki ale w S14 jak sobie zacieśniałem to to jest bajecznie proste i tako samo tanie. Seryjnie jest 25% spięcia a w zależności jak bardzo chcesz podnieść tak zamawiasz sobie w serwisie Nissana odpowiedniej grubości podkładkę do dyfra ( występuje kilka grubosci), płacisz ok 30-40zl, rozkrecasz dyfra podmieniasz ta podkładkę. Cała robota. Ja sobie dobrałem taka żeby mieć okolice 80% i jest dla mnie optymalnie.