Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Miał ktoś problem z drganiami w NB? Przy pewnych obrotach silnika widzę drgania maski, klamer od dachu gdy jest top down, drgania przenoszą się na kiere, cale auto. Wkurza to przy niektórych prędkościach, i zastanawiam się :
Jest szansa że np. poducha silnika się poddała? Auto pomimo licznikowych 220k po zużyciu wnętrza powiedziałbym że ma z 400. Elementy układu napędowego to być nie mogą, bo przy tych samych prędkościach na innych obrotach problem znika (a wał kręci się tak samo)
Chyba że te egzemplarze tak miały, a ja mam cH8o8o wyważone koła i "szybsza" praca silnika niweluje jakiś cudem te drgania?
2. Do tego od jakiegoś czasu mam problem przy szybszych rondach, gdy auto się "kładzie", to słyszę dźwięk ? tak jakby jakaś tuleja przeskakiwała ? Za cholere nie moge też dojść z której strony, a wedlug speców wszystko jest ok, wszystko dokręcone.
Jest szansa że np. poducha silnika się poddała? Auto pomimo licznikowych 220k po zużyciu wnętrza powiedziałbym że ma z 400. Elementy układu napędowego to być nie mogą, bo przy tych samych prędkościach na innych obrotach problem znika (a wał kręci się tak samo)
Chyba że te egzemplarze tak miały, a ja mam cH8o8o wyważone koła i "szybsza" praca silnika niweluje jakiś cudem te drgania?
2. Do tego od jakiegoś czasu mam problem przy szybszych rondach, gdy auto się "kładzie", to słyszę dźwięk ? tak jakby jakaś tuleja przeskakiwała ? Za cholere nie moge też dojść z której strony, a wedlug speców wszystko jest ok, wszystko dokręcone.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdź Pan te poduszki ostatnio to w daily przerabiałem. Objawy podobne.
Ewentualnie inne elementy zawieszenia układu napędowego.
PS. Na poduszki mogą wskazywać objawy takie jak telepanie budą przy rozruchu silnika, stukanie przy mocnym skręcie, podsterowność. Natomiast mocowanie mostu to np. głośne stuki i uderzenia w podłogę na pofałdowanej nawierzchni (przejazd prostopadle do kolein).
Ewentualnie inne elementy zawieszenia układu napędowego.
PS. Na poduszki mogą wskazywać objawy takie jak telepanie budą przy rozruchu silnika, stukanie przy mocnym skręcie, podsterowność. Natomiast mocowanie mostu to np. głośne stuki i uderzenia w podłogę na pofałdowanej nawierzchni (przejazd prostopadle do kolein).
Czyli teoretycznie poduszki. Przy rozruchu własnie jest ten efekt że mocno telepnie. Jakies rekomendacje tj. Ori/dobry zamiennik?pistenbully pisze: ↑09 lis 2020, 11:47Sprawdź Pan te poduszki ostatnio to w daily przerabiałem. Objawy podobne.
Ewentualnie inne elementy zawieszenia układu napędowego.
PS. Na poduszki mogą wskazywać objawy takie jak telepanie budą przy rozruchu silnika, stukanie przy mocnym skręcie, podsterowność. Natomiast mocowanie mostu to np. głośne stuki i uderzenia w podłogę na pofałdowanej nawierzchni (przejazd prostopadle do kolein).
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Pirul powie Ci, że tylko ori. I w sumie nie kosztują majątku. W mojej anni zostały włożone z IL'a bo miały być sztywniejsze. I pewnie są, ale nie zrobiłem jeszcze takiego przebiegu, żeby wypowiedzieć się o trwałości.Gwiazda pisze: ↑09 lis 2020, 12:28Czyli teoretycznie poduszki. Przy rozruchu własnie jest ten efekt że mocno telepnie. Jakies rekomendacje tj. Ori/dobry zamiennik?pistenbully pisze: ↑09 lis 2020, 11:47Sprawdź Pan te poduszki ostatnio to w daily przerabiałem. Objawy podobne.
Ewentualnie inne elementy zawieszenia układu napędowego.
PS. Na poduszki mogą wskazywać objawy takie jak telepanie budą przy rozruchu silnika, stukanie przy mocnym skręcie, podsterowność. Natomiast mocowanie mostu to np. głośne stuki i uderzenia w podłogę na pofałdowanej nawierzchni (przejazd prostopadle do kolein).
Zanim zamówisz możesz pojechać na podnośnik i poprosić o sprawdzenie (łom plus podpórka).
Sprawdzę sam jak zbiorę wene, jeszcze może dziś. Wymieniałeś obie? Jaki to koszt? Znalazłem za 105$ z dostawą. Też celowałbym raczej w coś sztywniejszego. Z myślą o torze w przyszłości.pistenbully pisze: ↑09 lis 2020, 12:47Pirul powie Ci, że tylko ori. I w sumie nie kosztują majątku. W mojej anni zostały włożone z IL'a bo miały być sztywniejsze. I pewnie są, ale nie zrobiłem jeszcze takiego przebiegu, żeby wypowiedzieć się o trwałości.
Zanim zamówisz możesz pojechać na podnośnik i poprosić o sprawdzenie (łom plus podpórka).
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Zużyte poduszki często powodują problem z szybką zmianą biegu (głównie 2->3)masz taki problem u siebie?Gwiazda pisze: ↑09 lis 2020, 16:43Sprawdzę sam jak zbiorę wene, jeszcze może dziś. Wymieniałeś obie? Jaki to koszt? Znalazłem za 105$ z dostawą. Też celowałbym raczej w coś sztywniejszego. Z myślą o torze w przyszłości.pistenbully pisze: ↑09 lis 2020, 12:47Pirul powie Ci, że tylko ori. I w sumie nie kosztują majątku. W mojej anni zostały włożone z IL'a bo miały być sztywniejsze. I pewnie są, ale nie zrobiłem jeszcze takiego przebiegu, żeby wypowiedzieć się o trwałości.
Zanim zamówisz możesz pojechać na podnośnik i poprosić o sprawdzenie (łom plus podpórka).
Nie zwróciłem na to dokładnej uwagi, bo zawsze uważnie wpinam 3 (przyzwyczajenie z poprzedniego auta gdzie zawsze wbijałem 3 do połowy), i zdaje mi się że rzadko robię szybką przekładkę akurat z tymi biegami, ale zawsze to powód żeby jutro się przejechać (i sprawdzić). Gdzieś przeczytałem że też poduszka daje o sobie znać głównie przy niskich obrotach, i tak jest u mnie. Drgania to właśnie głównie w zakresie do 3k. Ciężko jest mi też równo ruszyć bez nadmiernego gazu, ale na to może się składać chyba wiele rzeczy, i to raczej nie poduszka
Po ostatniej wieczornej jeździe znajomy powiedział mi, że prawy reflektor w moim NA robi małą dyskotekę - musi gdzieś mieć luzy j podskakuje. Myślałem, że to wina słabo dokręconego reflektora do koszyków ale tam wszystko ciasno i sztywno. Co zauważyłem, to po ruszeniu całej metalowej konstrukcji lampy ma nieco luzu. Reflektor od strony kierowcy tego nie ma. Gdzie można szukać przyczyny?
Nie sądzę by silnik lampy trzymał całą lampę w sztywniej pozycji więc może to jakaś śruba ma luz? Ktoś miał podobną przypadłość?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Nie sądzę by silnik lampy trzymał całą lampę w sztywniej pozycji więc może to jakaś śruba ma luz? Ktoś miał podobną przypadłość?
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Wodzik od podnoszenia lampy ma takie 2 plastikowe panewki. One sie z czasem wyrabiają, używka jest za grosze a nówka też dostępna np w Moss miata czy w mx5parts
https://mossmiata.com/retractor-rod-head-lamp
https://mossmiata.com/retractor-rod-head-lamp
W marcu tego roku Mazda Gołęmbiewscy wycenili mi:Gwiazda pisze: ↑09 lis 2020, 16:43Sprawdzę sam jak zbiorę wene, jeszcze może dziś. Wymieniałeś obie? Jaki to koszt? Znalazłem za 105$ z dostawą. Też celowałbym raczej w coś sztywniejszego. Z myślą o torze w przyszłości.pistenbully pisze: ↑09 lis 2020, 12:47Pirul powie Ci, że tylko ori. I w sumie nie kosztują majątku. W mojej anni zostały włożone z IL'a bo miały być sztywniejsze. I pewnie są, ale nie zrobiłem jeszcze takiego przebiegu, żeby wypowiedzieć się o trwałości.
Zanim zamówisz możesz pojechać na podnośnik i poprosić o sprawdzenie (łom plus podpórka).
Poduszka mocowania silnika NAY1-39-040 164 zł szt.
Ktoś na forum pisał, że ten model poduszki jest trochę mocniejszy/sztywniejszy niż te z pierwszego montażu. Ostatecznie zakup odłożyłem na później.
NB, 1/2NBFL, NC
https://www.mx5parts.co.uk/battery-fitt ... -3676.htmlKonioczynka pisze:Jakieś pomysły na "wanienke" pod aku większy niż standardowy w nb? W końcu zrobiłem gwint i aku siedzi na łapie, a nie na wcisk... jeszcze tylko mi przeszkadza że leży na gołej podłodze.
Zobacz czy z NA z tego zeatawu z UK Ci nie podejdzie. Jakbyś zamawiał jestem chętny się dołączyć.
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
- konopa
- Donator
- Posty: 701
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
Tak, to jest dobry trop. U mnie akurat przyczyną był wyrobiony wieloklin w metalowym łączniku, który nadkłada się z jednej strony na tą panewkę, a z drugiej na wieloklin od napędu silniczka. Ktoś kiedyś przy tym musiał dłubać, bo było ewidentnie wyrobione i miało luzGrzybohun pisze: ↑13 lis 2020, 13:41Wodzik od podnoszenia lampy ma takie 2 plastikowe panewki. One sie z czasem wyrabiają, używka jest za grosze a nówka też dostępna np w Moss miata czy w mx5parts
https://mossmiata.com/retractor-rod-head-lamp
Wiem, u mnie właśnie to plastikowe gniazdo panewki wyleciało z wodzika i był ogromny luz
Pytanie
Orientuje się ktoś czy dostępne są zamienniki końcówek drążka kierowniczego takie jak występowały w NA R Package (OEM NO21-32-280A / 8AN2-32-280)? Czy jedyna opcja to OEM?
Ewentualnie jakie inne końcówki są godne polecenia? Zamienniki, a może nawet jakiś upgrade?
Z góry dziękuję
Orientuje się ktoś czy dostępne są zamienniki końcówek drążka kierowniczego takie jak występowały w NA R Package (OEM NO21-32-280A / 8AN2-32-280)? Czy jedyna opcja to OEM?
Ewentualnie jakie inne końcówki są godne polecenia? Zamienniki, a może nawet jakiś upgrade?
Z góry dziękuję
Hej, rozebrałem lewarek i standardowo wszystko przydałoby się wymienić.
Znalazłem ten zestaw: https://www.moss-europe.co.uk/shifter-r ... 59718.html
I pytanie, czy dostane to wszystko w Polsce w podobnej cenie? Może jest jakiś zestaw? Nie chce czekać na shipping przez nie wiadomo ile...
Zestaw samych 2 uszczelek w PL to koszt koło 220zł, i gdzie wtedy dostać reszte dupereli?
Znalazłem ten zestaw: https://www.moss-europe.co.uk/shifter-r ... 59718.html
I pytanie, czy dostane to wszystko w Polsce w podobnej cenie? Może jest jakiś zestaw? Nie chce czekać na shipping przez nie wiadomo ile...
Zestaw samych 2 uszczelek w PL to koszt koło 220zł, i gdzie wtedy dostać reszte dupereli?
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Ciśnienie będzie wystarczające. Jaki tam jest gwint - nie wiem.
Z Mossa w normalnych warunkach dostaniesz paczkę do tygodnia od zamówienia. Przez święta będzie zapewne troszkę dłużej lecieć. Co do sprężyn i tulejek - tylko OE. Carspeed Ci wszystko skompletuje w razie czego tylko się upewnij jaką masz skrzynię bo zestawy są różne dla mk1 i mk2, skrzynie pasują zamiennie więc ktoś mógł zamienić w międzyczasie, a do carspeedu części nie zwrócisz.Gwiazda pisze: ↑05 gru 2020, 2:54Hej, rozebrałem lewarek i standardowo wszystko przydałoby się wymienić.
Znalazłem ten zestaw: https://www.moss-europe.co.uk/shifter-r ... 59718.html
I pytanie, czy dostane to wszystko w Polsce w podobnej cenie? Może jest jakiś zestaw? Nie chce czekać na shipping przez nie wiadomo ile...
Zestaw samych 2 uszczelek w PL to koszt koło 220zł, i gdzie wtedy dostać reszte dupereli?
Miałem zagwostkę patrząc na dwie wersje od mossa, i to rozgryzłem, ale dzięki
Tam do zbiorniczka wchodzi tylko 80ml płynu, zgadza się? Będzie ok jak przepłukam to ropą, i zaleje olej od skrzyni? Chyba 75w90. Skrzynie będę miał out więc ułatwiona zabawa.
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Być może. Ja z każdą odpowiedzią na zapytanie dostaję zwrotkę, że nie ma możliwości zwrotu, więc daję znać. Sam niczego nie próbowałem zwracać.
Rozkręć sobie cały wybierak. Tam nie ma uszczelki, jest tylko silikon w płynie. Jak zdejmiesz wieczko będziesz miał dostęp żeby to porządnie wyczyścić i wydmuchać, w środku jest z reguły sporo glutów. Gdzieś w moim wątku są zdjęcia, ale to tak sprzed dwóch lat, musiałbyś przewertować parę stron.
O, znalazłem. Tutaj:
viewtopic.php?f=22&t=25839&p=477587&hil ... ia#p477587
Dzięki wielkie!!pirul pisze: ↑05 gru 2020, 17:17O, znalazłem. Tutaj:
viewtopic.php?f=22&t=25839&p=477587&hil ... ia#p477587
Brak zwrotu jest tylko jeśli zamawiają coś bezposrednio od mazdy. Jeśli mają na stanie, zwroty są możliwe
Ostatnio zmieniony 11 gru 2020, 12:15 przez Gwiazda, łącznie zmieniany 1 raz.
Pytanie do osób, które robiły przekładkę silnika z 1.6 na 1.8;
Czuję, że czas mojego silnika dobiegł końca. Oleju bierze dużo, mocy nie ma. Nie chcę się bawić w remonty - wolę wrzucić po prostu nowszy silnik z większą mocą. Mam możliwość zakupienia w miarę tanio silnika z NBFLa, 1.8; Przeszukuję dziś forum by znaleźć jakieś konkretne informacje i póki co są jakieś częściowe dane (albo wyszukiwarka mnie nie lubi i nie pokazuje tego co chcę).
Flyin Miata opisuje ładnie swap dla modeli 1994 - 2005 ale o przedliftach ani słowa. Potrzebuję dokładniejszej ilości informacji co będzie mi potrzebne do kompletnego ogarnięcia tematu:
- Silnik z kolektorem dolotowym i wydechowym + downpipe
- Wiązka z NBFL 1.8, wtryski i listwa wtryskowa z 1.8
- Komputer - słyszałem, że jest mnóstwo zabawy z podłączeniem wszystkiego na komputerze z 1.8. Czy każdy lepszy elektryk samochody będzie dał radę zrobić mi takie przełożenie?
- Alternator - I tu zaczyna się kłopot - ponoć alternator z 1.6 nie da rady przedliftowego NA nie da rady, a z NBFL usmaży mi elektrykę. Co w takim razie zrobić?
- Łapy silnika do 1.8, zaślepka EGR
Czegoś mi na liście brakuje?
Wiem, mógłbym pisać do osób, które zajmują się swapami na codzień ale problem jest w tym, że pewnie nie będę u takich osób swapa wykonywać Do Warszawy i Krakowa jest mi po prostu nie po drodze i będę oddawać cały zestaw do warsztatu w moich okolicach, który również takimi przekładkami silników.
Z góry dziękuję za każdą udzieloną odpowiedź
Czuję, że czas mojego silnika dobiegł końca. Oleju bierze dużo, mocy nie ma. Nie chcę się bawić w remonty - wolę wrzucić po prostu nowszy silnik z większą mocą. Mam możliwość zakupienia w miarę tanio silnika z NBFLa, 1.8; Przeszukuję dziś forum by znaleźć jakieś konkretne informacje i póki co są jakieś częściowe dane (albo wyszukiwarka mnie nie lubi i nie pokazuje tego co chcę).
Flyin Miata opisuje ładnie swap dla modeli 1994 - 2005 ale o przedliftach ani słowa. Potrzebuję dokładniejszej ilości informacji co będzie mi potrzebne do kompletnego ogarnięcia tematu:
- Silnik z kolektorem dolotowym i wydechowym + downpipe
- Wiązka z NBFL 1.8, wtryski i listwa wtryskowa z 1.8
- Komputer - słyszałem, że jest mnóstwo zabawy z podłączeniem wszystkiego na komputerze z 1.8. Czy każdy lepszy elektryk samochody będzie dał radę zrobić mi takie przełożenie?
- Alternator - I tu zaczyna się kłopot - ponoć alternator z 1.6 nie da rady przedliftowego NA nie da rady, a z NBFL usmaży mi elektrykę. Co w takim razie zrobić?
- Łapy silnika do 1.8, zaślepka EGR
Czegoś mi na liście brakuje?
Wiem, mógłbym pisać do osób, które zajmują się swapami na codzień ale problem jest w tym, że pewnie nie będę u takich osób swapa wykonywać Do Warszawy i Krakowa jest mi po prostu nie po drodze i będę oddawać cały zestaw do warsztatu w moich okolicach, który również takimi przekładkami silników.
Z góry dziękuję za każdą udzieloną odpowiedź
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
-
- Donator
- Posty: 178
- Rejestracja: 10 lip 2019, 12:40
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM+Recaro
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć:)
Kupiłem staby z RX-8 do swojego NCFL. Pytanie jakie gumy - tuleje wybrać: czy ori / zamiennik czy może poliuretan Strongflex? Skłaniam się do Strongflex, tylko pytanie jeszcze o to jaki kolor (twardość) - czerwone czy żółte? Ma ktoś może porównanie?
Kupiłem staby z RX-8 do swojego NCFL. Pytanie jakie gumy - tuleje wybrać: czy ori / zamiennik czy może poliuretan Strongflex? Skłaniam się do Strongflex, tylko pytanie jeszcze o to jaki kolor (twardość) - czerwone czy żółte? Ma ktoś może porównanie?
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 cze 2015, 7:00
- Model: NA
- Wersja: 1.6 96r.
- Lokalizacja: Kozienice/Lublin
Cześć,
Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem MX5 NA, 1.6 90km, narazie za wiele nią nie jeździłem ze względu na pogodę, jestem w trakcie kompletowania pakietu startowego , rozrząd uszczelniacze płyny i inne pierdoły. Auto staram się przepalać w garażu co jakiś czas, ostatnio zwróciłem uwagę na dziwny stukot dobiegający z silnika (nie jestem pewien czy był on wcześniej), poniżej filmik z pracy silnika. Czy to normalne ? Na panewkę mi to nie wygląda, możliwe że przez brak jazdy w ostatnim czasie popychacze(szklanki) się zastały i jak dostanie ciśnienia to ucichnie ?
https://youtu.be/5niruVOUMX0
Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem MX5 NA, 1.6 90km, narazie za wiele nią nie jeździłem ze względu na pogodę, jestem w trakcie kompletowania pakietu startowego , rozrząd uszczelniacze płyny i inne pierdoły. Auto staram się przepalać w garażu co jakiś czas, ostatnio zwróciłem uwagę na dziwny stukot dobiegający z silnika (nie jestem pewien czy był on wcześniej), poniżej filmik z pracy silnika. Czy to normalne ? Na panewkę mi to nie wygląda, możliwe że przez brak jazdy w ostatnim czasie popychacze(szklanki) się zastały i jak dostanie ciśnienia to ucichnie ?
https://youtu.be/5niruVOUMX0
- Alex
- Donator
- Posty: 4588
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
taka praca silnika nie jest normalna. W NA czesto taki dzwiek powoduje wlasnie hydraulika zaworow. Jesli nie uspokoi sie po rozgrzaniu / wymianie oleju z wczesniejsza plukanka / to warto sprobowac wyjac regulatory rozebrac je i wyczyscic.
Jesli planujesz wymiane rozrzadu to mozesz zrobic czyszczenie od razu, szkoda 2 razy rozbierac.
Jesli planujesz wymiane rozrzadu to mozesz zrobic czyszczenie od razu, szkoda 2 razy rozbierac.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 24 cze 2015, 7:00
- Model: NA
- Wersja: 1.6 96r.
- Lokalizacja: Kozienice/Lublin
Właśnie zgłębiłem temat czyszczenia więc zapewne to zrobię jak już rozbiore auto żeby dwa razy tego nie robić dzięki za szybką odpowiedźAlex pisze: ↑30 gru 2020, 12:43taka praca silnika nie jest normalna. W NA czesto taki dzwiek powoduje wlasnie hydraulika zaworow. Jesli nie uspokoi sie po rozgrzaniu / wymianie oleju z wczesniejsza plukanka / to warto sprobowac wyjac regulatory rozebrac je i wyczyscic.
Jesli planujesz wymiane rozrzadu to mozesz zrobic czyszczenie od razu, szkoda 2 razy rozbierac.
Chyba odgrzeję kotleta drgań.
Co prawda silnik chodzi dobrze, poduszki są wymienione (ori, wzmacniane), gumy na maglownicy wymienione na poliuretany itd.
Ale również denerwują mnie wibracje.
Przy zakresie 850-1100obr/min drążek zmiany biegów bardzo drży
Powyżej 1100obr/min jest lepiej natomiast drgania przenoszą się na kierownicę
Zastanawia mnie czy to po prostu urok NA czy niepotrzebna wymiana gum na poli w maglu :>
Co prawda silnik chodzi dobrze, poduszki są wymienione (ori, wzmacniane), gumy na maglownicy wymienione na poliuretany itd.
Ale również denerwują mnie wibracje.
Przy zakresie 850-1100obr/min drążek zmiany biegów bardzo drży
Powyżej 1100obr/min jest lepiej natomiast drgania przenoszą się na kierownicę
Zastanawia mnie czy to po prostu urok NA czy niepotrzebna wymiana gum na poli w maglu :>
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202