Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- niemampojeciaa
- Posty: 1430
- Rejestracja: 14 lut 2010, 19:34
- Model: Inny
- Lokalizacja: East Lansing
jedynie takie, że jak mam zamiar coś kupić i mi się podoba to kupuje
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
DEXTER pisze:Jesteś pewien, że chcesz takie do NA? Imho będą średnio pasować..
też mam takie zdanie na ten temat
a to przypadkiem nie te : http://moto.allegro.pl/felgi-aluminiowe-mazda-mx5-323-mx3-4x100-7x15-i2216198577.html
ja polecałbym taki wzór...cena też dobra: http://allegro.pl/felgi-fondmetal-4x100-15-nie-bbs-oz-borbet-i2206783448.html
ja polecałbym taki wzór...cena też dobra: http://allegro.pl/felgi-fondmetal-4x100-15-nie-bbs-oz-borbet-i2206783448.html
rafik14 pisze:a to przypadkiem nie te : http://moto.allegro.pl/felgi-aluminiowe-mazda-mx5-323-mx3-4x100-7x15-i2216198577.html
Podobne, ale to nie to. Tamte, o które pyta kumar miały tylko 16 cali.
Te drugie są spoko za rozsądną kasę i masz nawet foto jak będą wyglądać na czerwonej NA
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Gdzieś widziałem fotkę NA na takich felgach. Chyba nawet była czerwona. Niestety nie pamiętam gdzie ją widziałem
Mi osobiście też nie podeszły
Mi osobiście też nie podeszły
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
no powiedzmy sobie szczerze... NA to już takie auto z lekka retro, więc pasują do niego klasyczne wzory
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Witam,
Z niemiec moja Mazda przyjechała na oponach 205/40 i felgach 17, felgi "Artec" czyli nic specjalnego. Po pół roku męczarni na polskich drogach, chce wreszcie zwiększyć komfort profilem co najmniej 50 lub 55 i zastanawiam się czy kupić opony do 17 czy kupić 15 i wejść w fabryczny rozmiar. Jednocześnie fajnie by było zachować estetyka, na tych 17 prezentuje się bardzo dobrze. Kupno opon do tych 17 wyniesie mnie taniej niż kupno opon i felg tylko czy opona np. 225 zmieści się do miaty;/ Mam jeszcze zmodyfikowane zawieszenie tzn. gwint.
Jakieś rady?:)
Z niemiec moja Mazda przyjechała na oponach 205/40 i felgach 17, felgi "Artec" czyli nic specjalnego. Po pół roku męczarni na polskich drogach, chce wreszcie zwiększyć komfort profilem co najmniej 50 lub 55 i zastanawiam się czy kupić opony do 17 czy kupić 15 i wejść w fabryczny rozmiar. Jednocześnie fajnie by było zachować estetyka, na tych 17 prezentuje się bardzo dobrze. Kupno opon do tych 17 wyniesie mnie taniej niż kupno opon i felg tylko czy opona np. 225 zmieści się do miaty;/ Mam jeszcze zmodyfikowane zawieszenie tzn. gwint.
Jakieś rady?:)
White, no nie żartuj z tymi oponami Przecież to by wyglądało makabrycznie + byłyby duże przekłamania licznika. Rozmiar całego koła musi być taki sam jak fabryka każe, więc jak większy profil opony to musi za tym iść mniejsza felga.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
White, chyba stronę lub dwie wcześniej, masz kalkulator dzieki któremu dowiesz się czegoś w tym temacie.
Nie wiem jak wygląda sprawa w NB natomiast w przypadku NA na -40mm felga 17" to przy oponie 205/40 wypycha nadkola.
Nie wiem jak wygląda sprawa w NB natomiast w przypadku NA na -40mm felga 17" to przy oponie 205/40 wypycha nadkola.
sebna pisze:No ale on przecież właśnie o tym pisze, że chce zmienić na fabryczny rozmiar.
White pisze:chce wreszcie zwiększyć komfort profilem co najmniej 50 lub 55 i zastanawiam się czy kupić opony do 17
No nie wiem, ja zrozumiałem, że myśli o kupnie opon 17'' o profilu 50-55
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
White pisze:225 zmieści się do miaty;/
Na standardowe zawieszenie bez problemu. Kwestia ET felgi.
DEXTER pisze: 225? do MX-5?
A jaki problem
.
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
większość amerykańców pakuje do mx5 minimum 9" felgi by zmieścić 225/45 lub 40/15 na tor
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
DEXTER pisze:225/50(55) R17
No to, to byłby żart
Wyglądała by tak:
.
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
no co chcesz, ładnie
DieSpinnePL pisze:Nie wiem jak wygląda sprawa w NB natomiast w przypadku NA na -40mm felga 17" to przy oponie 205/40 wypycha nadkola.
Na większej glebie miałem 205/40/17
proszę o to dowód (NA BRG) (felgi Dzogiego) nadkola seryjne
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
noveek, dzięki za info
A nie miałeś tak, że na dziurach przy skręconych kołach wypychało Ci błotniki?
A nie miałeś tak, że na dziurach przy skręconych kołach wypychało Ci błotniki?
DieSpinnePL pisze:noveek, dzięki za info
A nie miałeś tak, że na dziurach przy skręconych kołach wypychało Ci błotniki?
Nie, tylko przy skręconych na maxa kołach i podjeździe pod krawężnik lekko obcierało. W normalnej jeździe nie uzyskujesz skrętu na maxa.
Kąty oczywiście muszą być bardziej negatywne.
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Też szukałem opinii o tych felgach. Najwięcej chyba jest dyskusji na ten temat na forum Hond.
Ogólnie wyczytałem, że jakościowo można je najbardziej porównać do Dragów. Na dodatek przeważnie lepiej są pomalowane (nie łuszczą się).
Ogólnie wyczytałem, że jakościowo można je najbardziej porównać do Dragów. Na dodatek przeważnie lepiej są pomalowane (nie łuszczą się).
Don Corleone pisze:DEXTER napisał/a:
225/50(55) R17
No to, to byłby żart
Są i 245/40 R17 w nadkolach, choć ta opona już trochę przyciera na większych nierównościach.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno......
to może ja coś dorzuce z moich produkcji :]
[url=http://fotka.406-klub.pl/pokaz.php?id=928039201203231502.jpg][/url]
Z serii co można zrobić z nudnymi Enkei`ami
[url=http://fotka.406-klub.pl/pokaz.php?id=928039201203231502.jpg][/url]
Z serii co można zrobić z nudnymi Enkei`ami
Jeśli chcesz aby Twoje auto było bezawaryjne. Nie Tuninguj Go!