tak - ten schemat tyczy sie skrzyni 5b
niestety dysponowalem strzykawka 60ml, wiec olej wlewalem wezem do benzyny i oleju (mialem 2 metry) za pomoca praw fizyki

nie chcialo mi sie jednak schodzic do kanalu, wiec wstrzyknalem troche, zagialem wezyk i wlozylem do butelki z olejem. olej jest dsc gesty, wiec troche to trwa, ale przynajmniej bezbolesnie (nie liczylem dokladnie, ale spokojnie splywalo 100ml/minute - przy dluzszym wezu i wyzszym polozeniu z pewnoscia trwalo by to o wiele krocej

). dostep jest bardzo latwy, wiec z pociagnieciem rurki nie ma problemow (pojemnik z olejem postawilem na filtrze powietrza (pozniej podlozylem kartonem). wlew jest tez otworem kontrolnym, wiec jak zaczelo sie wylewac to jeszcze na zapas wstrzyknalem okolo 40ml i szybko zakrecilem
nalezy pamietac, ze rozgrzany olej bedzie wyciekal rowniez po odkreceniu wlewu, wiec warto byc na to przygotowanym bo zapachu nawet nowego oleju do perfumow nie mozna zaliczyc
po spuszczeniu oleju ze skrzyni zajalem sie rozbiorka konsoli srodkowej i wowczas strzykawka sie przydala do wsysniecia starego oleju, ktorego nie bylo za wiele

zanim sie uporalem z tym wszystkim to skrzynia zdazyla ostygnac i mozna bylo juz wlac olej. kolejnosc jest obojetna bo gorna komora nie jest powiazana z dolna
co prawda o ile mazda wg instrukcji poleca do skrzyni olej 75w-90, to do mostu jest zalecany 80w-90. osobiscie sugerujac sie opisami z for zagranicznych rowniez do mostu uzylem 75w-90.