[Warszawa] Lekcja u Wróbla
Moderator: Moderatorzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
szczupak, kermit byliście już ? Jak wrażenia?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Byłem wczoraj i mogę powiedzieć, że jeszcze dużo wizyt przede mną Tak jak pisał Majkel. jak coś już łapiesz to zwiększa prędkość i wszystko zaczyna się od nowa. Ja mogę powiedzieć, że przy szybszej jeździe wychodzą złe nawyki :/ godzina to faktycznie za mało ale w dwie też się dobrych nawyków nie nabierze. Będę tam częstym gościem
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
byłem w czwartek, przed bodaj kolegą który pisze wyżej . Polecam każdemu kto chciałby nauczyć się podstaw jazdy rajdowej. Potwierdzam, że 1h to by było zdecydowanie za mało. Dla mnie to i 1,h5 to było za mało i chciałem więcej . Sam Wróbel to klasa sama w sobie, wycisnął z mojej takie rzeczy, że siedziałem wciśnięty w fotel i modliłem się żeby jednak zdążył skręcić Trzeba też oczywiście pamietać, że to nie jest szkoła bezpiecznej jazdy ale chyba każdy ma taką świadomość.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Dwa małe update:
Jest propozycja by oprócz rozety zapisywać czasy ósemki na torze. Podobno większość z nas ją ćwiczy więc jest możliwość porównywania tych czasów.
Dodatkowo jak ma ktoś ochotę pobić swój czas rozety lub ósemki jest możliwość wpadnięcia na tor na 30min za 90zł.
Ja dzisiaj wróciłem z bananem na ustach:D W końcu było szybko, zakręty w moim wydaniu były ciaśniejsze (3 pachołki poleciały:D) i czasy lepsze.
Jest propozycja by oprócz rozety zapisywać czasy ósemki na torze. Podobno większość z nas ją ćwiczy więc jest możliwość porównywania tych czasów.
Dodatkowo jak ma ktoś ochotę pobić swój czas rozety lub ósemki jest możliwość wpadnięcia na tor na 30min za 90zł.
Ja dzisiaj wróciłem z bananem na ustach:D W końcu było szybko, zakręty w moim wydaniu były ciaśniejsze (3 pachołki poleciały:D) i czasy lepsze.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Bylem zaraz po tobie na pierwszej lekcji - mega
Pochwal się czasem, bo Wróbel mówił, że było bardzo dobrze.
Pochwal się czasem, bo Wróbel mówił, że było bardzo dobrze.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Chyba się spóźniłeś bo nie widziałem Cię na bramie.
To była moja pierwsza lekcja ze stoperem i wykręciłem 43,09s. Sporo do poprawy ale zaczynam łapać i widzę błędy więc będzie lepiej.
Piotr wykręcił moim autem 41,50s.
To była moja pierwsza lekcja ze stoperem i wykręciłem 43,09s. Sporo do poprawy ale zaczynam łapać i widzę błędy więc będzie lepiej.
Piotr wykręcił moim autem 41,50s.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Po bardzo naciaganym ostatnim zakręcie miałem podobno 41,9 ale następne byłoby ze 2 sek gorsze:P Rekord na 8 to podobno 38 sek tego Marcina w 1.6. Ja za jakiś tydzień wybieram się na następną godzinę.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
To sporo lepiej niż ja!
Jakie masz koła i silnik?
Ja mam 1.6, 205/45R16
Jakie masz koła i silnik?
Ja mam 1.6, 205/45R16
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Tak z ciekawości:) Będziemy pobijać!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Ja też nie miałem pomiaru, bo to mój pierwszy raz u Wróbla, więc nawet do końca jeszcze nie orientuję się w rozstawieniu słupków. Poza tym i tak na razie ogarnialiśmy kręcenie kierownicą, co na razie próbuję używać od wczorajszego dnia, aby weszło w krew A ósemki na sam koniec mojej godziny przejechałem z dwa razy.
A w ogóle fajnie trafiłem bo moja godzina zaczęła się od mega ulewy, także co wyjście z zakrętu to uślizgi.
W sumie w godzinę nakręciliśmy jakieś +/- 45 może 50 km.
A w ogóle fajnie trafiłem bo moja godzina zaczęła się od mega ulewy, także co wyjście z zakrętu to uślizgi.
W sumie w godzinę nakręciliśmy jakieś +/- 45 może 50 km.
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Ja przeleciałem parę ósemek, z jakimś wstępnym pomiarem, ale też widzę, że dużo pracy przede mną (45s +)... No i zaliczyłem "8" na prawym, taką na pół gwizdka według Wróbla - pokazywał, że da się polecieć poniżej 42s bez napinki
Tak czy inaczej przed następną lekcją chętnie bym ogarnął jakiś plac i poćwiczył kręcenie - jeśli ktoś ma jakąś dobrą miejscówkę, można się ustawić na jazdę w więcej osób parami. Szczerze mówiąc to bym wolał mieć kogoś na prawym, kto by mi punktował błędy
Tak czy inaczej przed następną lekcją chętnie bym ogarnął jakiś plac i poćwiczył kręcenie - jeśli ktoś ma jakąś dobrą miejscówkę, można się ustawić na jazdę w więcej osób parami. Szczerze mówiąc to bym wolał mieć kogoś na prawym, kto by mi punktował błędy
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
Jest spory parking na marywilskiej ale nie wiem jak on wyglada w nocy. Z tych mniejszych to swego czasu ćwiczyłyśmy drift na parkingu pod urzędem gminy wawer na Zeganskiej, na szybkie zakręty ale na długie proste nie ma co liczyć
No i jestem po. Pozdrawiam kolegę nieforumowego, który jeździł przede mną blizniaczą do mojej ncfl-ką. Co do czasów:
- ósemka: 39,0 po kilku przejazdach (potem sie ósemką znudzilismy).
- rozeta na III biegu: 1:25, 35. Z pewnością sporo jeszcze moge zejść z obu czasów. Kwestia wjezdzenia w rozete.
Niedługo wrócę!
- ósemka: 39,0 po kilku przejazdach (potem sie ósemką znudzilismy).
- rozeta na III biegu: 1:25, 35. Z pewnością sporo jeszcze moge zejść z obu czasów. Kwestia wjezdzenia w rozete.
Niedługo wrócę!
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
zajcol pisze:- rozeta na III biegu: 1:25, 35. Z pewnością sporo jeszcze moge zejść z obu czasów. Kwestia wjezdzenia w rozete.
można zejść, ale ładnie! Ja zrobiłem dziś 1.27.43, ale moja 3jka z pięciobiegowej to bardziej jak twoja czwórka
Jeden z lepszych czasów zrobiłem jak Wróbel mi powiedział na początku, że potrąciłem słupek i czas sięnie będzie liczył, okazało się że "odpuszczenie" i wyluzowanie z tym związane spowodowało że do końca dojechałem płynniej i szybciej...
zajcol pisze:Niedługo wrócę!
Dziś mi powiedział, że zaprasza nas też na pół godziny za 90pln, także można w razie czego próbować jeździć częściej i krócej.
gzy
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
ZTCW można się normalnie indywidualnie umawiać - ja już idę kolejny raz.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Panowie jak teraz wygląda sytuacja z zapisami ? Chciałbym jechac pierwszy raz na naukę, dalej obowiązują jakieś zniżki ? (mam nadzieję, że tak )
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Kilka miesięcy już nie byłem ale rabat mial być stały. Powołaj sięna forum mx5 i od razu podaj cenę przez telefon.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Na stronie w zakładce oferta jest kilka możliwości do wyboru, z której korzystaliście Wy ?
http://www.rspw.pl/oferta/
http://www.rspw.pl/oferta/
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
U nas to było tak, że w weekend było kilka osób ustawionych kolejno po sobie na godzinne jazdy. Za taką godzinę płaciliśmy 180 PLN z tego co pamiętam. A widzę, że jest też tutaj dopisane, że potem można było wpadać na 30 minut za połowę tej kwoty.
Także chyba musisz zadzwonić i się dowiedzieć, bo to trochę inna oferta niż ta standardowa ze strony.
Także chyba musisz zadzwonić i się dowiedzieć, bo to trochę inna oferta niż ta standardowa ze strony.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Na pierwszy raz polecam 1,5h
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60