Tor Łódź
Moderator: Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Witam
Wiem że pogoda nie jest zachęcająca, ale nigdy nie byłem na tym torze i jadę sprawdzić jak to wygląda za tydzień w sobotę. Od 9.30 do 12.00. Kosztuje to 149 zł. Do Mx-5 wymagają kask, w razie czego, wypożyczają na miejscu za 40 zł.
Na ich stronie można zrobić rezerwację i zapłacić.
Jak ktoś ma ochotę dołączyć to zapraszam
https://tor-lodz.pl/kalendarz?event_type=6#
Wiem że pogoda nie jest zachęcająca, ale nigdy nie byłem na tym torze i jadę sprawdzić jak to wygląda za tydzień w sobotę. Od 9.30 do 12.00. Kosztuje to 149 zł. Do Mx-5 wymagają kask, w razie czego, wypożyczają na miejscu za 40 zł.
Na ich stronie można zrobić rezerwację i zapłacić.
Jak ktoś ma ochotę dołączyć to zapraszam
https://tor-lodz.pl/kalendarz?event_type=6#
Ostatnio zmieniony 07 lis 2021, 17:49 przez Tomai, łącznie zmieniany 1 raz.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2095
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Fajna inicjatywa. Osobiście nie dojadę, bo obiadek u teściowej, ten tego... Ale proszę zdaj relację, czy jest tak jak piszą na stronie kulturalnie i bez napinki
Niestety, nasz lokalny pomorski autodrom, raz, że tradycyjnie melduje o byłych wydarzeniach, a nie przyszłych, dwa, że TimeAttack wygląda jakby kierowcy o start w LeMans konkurowali...
Niestety, nasz lokalny pomorski autodrom, raz, że tradycyjnie melduje o byłych wydarzeniach, a nie przyszłych, dwa, że TimeAttack wygląda jakby kierowcy o start w LeMans konkurowali...
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Ok, nie ma problemu:). Nawet nie wiedziałem że koło Łodzi jest Tor Ciekawość wygrywapistenbully pisze: ↑31 sty 2020, 18:27Fajna inicjatywa. Osobiście nie dojadę, bo obiadek u teściowej, ten tego... Ale proszę zdaj relację, czy jest tak jak piszą na stronie kulturalnie i bez napinki
Niestety, nasz lokalny pomorski autodrom, raz, że tradycyjnie melduje o byłych wydarzeniach, a nie przyszłych, dwa, że TimeAttack wygląda jakby kierowcy o start w LeMans konkurowali...
Jutro pojadę zmienić opony na letnie...
Pewnie mina pana wulkanizatora będzie bezcenna
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Letnie Micheliny założone, od razu lepiej
Widzę że ktoś się dopisał, przyznać się ktoś z forum?
Widzę że ktoś się dopisał, przyznać się ktoś z forum?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Szczerze, jakoś nie przypadł mi ten tor do gustu i już spieszę napisać dlaczego:
1. Jak auto drze ryja to nie pozwalają cisnąć na najdłuższym odcinku start - meta. Panna biega z miernikiem decybeli i straszy wyrzuceniem z toru. Wiem...wiem....trzeba ściszyć jadaczkę
2. Tor krótki, wolny a Jastrząb przy tym to Monza
3. Cena - na pewno to pozytyw, ale....wg mnie i tak Jastrząb bije Łódź pod każdym względem. Przede wszystkim na Jastrzębiu jest jedna super zasada, nie wiem jak obecnie, ale w niedalekiej przeszłości było tak że koszt treningu wynosił 300 PLN, jeździłeś co trzecią sesję - jak były 3 grupy. Po południu jak towarzystwo się porozjeżdżało to od 14-15 aż do 17 puszczali na tor do bólu. Wjeżdżałeś i zjeżdżałeś kiedy dusza zapragnęła.
Oczywiście to moja subiektywna ocena, a ja Wam życzę udanej zabawy!!!
P.S. Na Jastrzębiu to i bez końcowego chyba daliby pałować
1. Jak auto drze ryja to nie pozwalają cisnąć na najdłuższym odcinku start - meta. Panna biega z miernikiem decybeli i straszy wyrzuceniem z toru. Wiem...wiem....trzeba ściszyć jadaczkę
2. Tor krótki, wolny a Jastrząb przy tym to Monza
3. Cena - na pewno to pozytyw, ale....wg mnie i tak Jastrząb bije Łódź pod każdym względem. Przede wszystkim na Jastrzębiu jest jedna super zasada, nie wiem jak obecnie, ale w niedalekiej przeszłości było tak że koszt treningu wynosił 300 PLN, jeździłeś co trzecią sesję - jak były 3 grupy. Po południu jak towarzystwo się porozjeżdżało to od 14-15 aż do 17 puszczali na tor do bólu. Wjeżdżałeś i zjeżdżałeś kiedy dusza zapragnęła.
Oczywiście to moja subiektywna ocena, a ja Wam życzę udanej zabawy!!!
P.S. Na Jastrzębiu to i bez końcowego chyba daliby pałować
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Aaaa, paanie.. Jastrząb wypas:) byłem tam na 25 leciuMMRS pisze: ↑05 lut 2020, 19:45Szczerze, jakoś nie przypadł mi ten tor do gustu i już spieszę napisać dlaczego:
1. Jak auto drze ryja to nie pozwalają cisnąć na najdłuższym odcinku start - meta. Panna biega z miernikiem decybeli i straszy wyrzuceniem z toru. Wiem...wiem....trzeba ściszyć jadaczkę
2. Tor krótki, wolny a Jastrząb przy tym to Monza
3. Cena - na pewno to pozytyw, ale....wg mnie i tak Jastrząb bije Łódź pod każdym względem. Przede wszystkim na Jastrzębiu jest jedna super zasada, nie wiem jak obecnie, ale w niedalekiej przeszłości było tak że koszt treningu wynosił 300 PLN, jeździłeś co trzecią sesję - jak były 3 grupy. Po południu jak towarzystwo się porozjeżdżało to od 14-15 aż do 17 puszczali na tor do bólu. Wjeżdżałeś i zjeżdżałeś kiedy dusza zapragnęła.
Oczywiście to moja subiektywna ocena, a ja Wam życzę udanej zabawy!!!
P.S. Na Jastrzębiu to i bez końcowego chyba daliby pałować
Rondo i górka.. piękna rzecz
A spróbuję sobie Łódź, tak z ciekawości
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
MMRS jak masz 1.6 to w Łodzi i nawet na Toruniu się wyszalejesz.
W twoim Kinder bueno trzeba już jakiejś prostej
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
W twoim Kinder bueno trzeba już jakiejś prostej
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Wiedziałem że wyjdę na malkontentaturbo pchała pisze: ↑06 lut 2020, 7:29MMRS jak masz 1.6 to w Łodzi i nawet na Toruniu się wyszalejesz.
W twoim Kinder bueno trzeba już jakiejś prostej
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Trzeba było się nie odzywać
A tak serio, gdyby nie ta lalka z tym „hałaśnikowem” to nawet miło by się zamiatało. Ale jak nie można było ciągnąć na prostej na niższym do odcinki, to jakby ktoś nakazywał mi melexem napalać ruchem jednostajnie przyciszonym. Skąd te skargi na hałas jak tam nikt nie mieszka?
Edit: zapomniałem o jednej śmiesznej sytuacji na tym torze, zanim rzeczona lalka ogarnęła kto tak hałasuje to pierwszą sesję opędzlowałem pełnym ogniem. Po drugiej sesji mnie dopada i krzyczy „ Oooo, to Ty, wprawdzie szukałam jakiejś Hondy, ale jak nie będziesz na prostej odejmował to dostaniesz czarną”
Dokładnie Jeździłem w Łodzi w zeszłym roku i w mojej opinii tor bardzo fajny do seryjnych miatek. Mocno pokręcony, techniczny. Ja się wybawiłem tam nieźleturbo pchała pisze: ↑06 lut 2020, 7:29MMRS jak masz 1.6 to w Łodzi i nawet na Toruniu się wyszalejesz.
Jak z kulturą to nie wiem, bo jeździłem w grupie znajomych, więc było bez napinki i z poszanowaniem samochodów. A co do głośności - potwierdzam. U nas też jedną Hondę wywalili za wydech
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Wczoraj pojeździłem, bardzo mi się podobało
W sumie było 13 aut, w tym 3 Miaty ,dwie ND i moja.
Tor dla seryjnej Miaty faktycznie idealny, bardzo podobny w pierwszej części do Toru w Bydgoszczy, potem jest inaczej bo jest trochę wzniesień:), większość toru 2 bieg, prosta startowa trójka.
Obsługa toru jak dla mnie bardzo spoko, faktycznie jest ograniczenie do 98 decybeli, po co ? Nie wiem. Na razie mam seryjny wydech więc bez problemu.
W każdym bądź razie wyjeździłem się, wracałem do domu z bananem na twarzy
MMRS pani blondyna była bardzo miła, chyba podpadłeś
Foto by Marcin Kilarski
W sumie było 13 aut, w tym 3 Miaty ,dwie ND i moja.
Tor dla seryjnej Miaty faktycznie idealny, bardzo podobny w pierwszej części do Toru w Bydgoszczy, potem jest inaczej bo jest trochę wzniesień:), większość toru 2 bieg, prosta startowa trójka.
Obsługa toru jak dla mnie bardzo spoko, faktycznie jest ograniczenie do 98 decybeli, po co ? Nie wiem. Na razie mam seryjny wydech więc bez problemu.
W każdym bądź razie wyjeździłem się, wracałem do domu z bananem na twarzy
MMRS pani blondyna była bardzo miła, chyba podpadłeś
Foto by Marcin Kilarski
- Załączniki
-
- _MG_3669.jpg (7.55 MiB) Przejrzano 3649 razy
-
- _MG_3802.jpg (4.68 MiB) Przejrzano 3649 razy
-
- _MG_3828.jpg (4.35 MiB) Przejrzano 3649 razy
Ostatnio zmieniony 09 lut 2020, 11:30 przez Tomai, łącznie zmieniany 1 raz.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Jak czasy? Poniżej 1m5s udało się zejść?
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
1 miejsce 0,58- jakaś wyścigówka z laminatu 500 kg wagi z silnikiem od Alfy 2.0 150 koni.
Następne miejsca to czasy w okolicach 1,00 - 1,05 to były Subaru Impreza.
Następnie ND w okolicach 1,09
Ja słabiutko 1,10
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Czyli blisko rekordu toru
https://www.youtube.com/watch?v=_FhgK5Nr0fU
Czyli warunki były dobre.
Tu np przejazd mazdy rx8
https://www.youtube.com/watch?v=Mb8FW8c5DnM
Lub coś miatowego czyli mazda MX5 Nb (silnik 140 koni 1,8 bp, te samo zawieszenie i hamulce i układ kierowniczy itd) w trochę innym opakowaniu mazda exocet na oponach 195 semi.
https://www.youtube.com/watch?v=w1WMEF8WWTI
https://www.youtube.com/watch?v=_FhgK5Nr0fU
Czyli warunki były dobre.
Tu np przejazd mazdy rx8
https://www.youtube.com/watch?v=Mb8FW8c5DnM
Lub coś miatowego czyli mazda MX5 Nb (silnik 140 koni 1,8 bp, te samo zawieszenie i hamulce i układ kierowniczy itd) w trochę innym opakowaniu mazda exocet na oponach 195 semi.
https://www.youtube.com/watch?v=w1WMEF8WWTI
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Tak, warunki były bardzo dobre, 6 stopni na plusie ,sucho, słoneczko. Byłem tam pierwszy raz, zacząłem od 1,14 a po 2 godzinach było 1,10, także mały progres był. Pozytywnie też mogę wypowiedzieć się o Michelin Pilot Sport 3 które trzymały zadziwiająco dobrze oraz były bardzo "komunikatywne" i dawały znać jak się przegina.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Ooo ale numer, nie wiedziałem, że kolega też z forum! Ja biała ND byłem z ojcem, jeździliśmy na zmianę.
O przepraszam, ja seryjną ND 1,03
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Przepraszam, mój błąd, 184 konie robią robotępawel934 pisze: ↑09 lut 2020, 21:07Ooo ale numer, nie wiedziałem, że kolega też z forum! Ja biała ND byłem z ojcem, jeździliśmy na zmianę.
O przepraszam, ja seryjną ND 1,03
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Na tym obiekcie moc nie ma większego znaczenia.moze sekunda do ugrania przy większej mocy. Znaczenie mają opony zawieszenie i kierownik.
1,03 to już świetny wynik. Np taki coobcio w 400 konnym odelzonym 350z po grubych modach zrobił tyle 1m 2,06s
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=860
1,03 to już świetny wynik. Np taki coobcio w 400 konnym odelzonym 350z po grubych modach zrobił tyle 1m 2,06s
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 511&st=860
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
Dokładnie, na Łodzi moc nie gra wielkiej roli, dlatego też bardzo lubię ten tor - czasem słabym autem można zawstydzić potwory 500+.
E36 170 KM/1200 kg robiłem 1:01,7, a Clio 3 sportem (zawieszeniowo seria bez cupa + szpera, auto cywilne z pełnym wnętrzem itp.) 1:02,3. Nie mogę się doczekać wizyty Mazdą ze zrobionym zawieszeniem i jakimiś lepszymi oponami. Na razie widać, że ma potencjał.
E36 170 KM/1200 kg robiłem 1:01,7, a Clio 3 sportem (zawieszeniowo seria bez cupa + szpera, auto cywilne z pełnym wnętrzem itp.) 1:02,3. Nie mogę się doczekać wizyty Mazdą ze zrobionym zawieszeniem i jakimiś lepszymi oponami. Na razie widać, że ma potencjał.
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Może przerobić ten wątek na wątek luźnych pojeżdżawek na TŁ?
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Jadę pojeździć 09.06.
Godz.14.00. Miejsca zapełniają się błyskawicznie. Zostały ostatnie dwa.( Ludzie wygłodniali jazdy )
https://tor-lodz.pl/kalendarz
Godz.14.00. Miejsca zapełniają się błyskawicznie. Zostały ostatnie dwa.( Ludzie wygłodniali jazdy )
https://tor-lodz.pl/kalendarz
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Dzisiejsza pojeżdżawka
Trochę zimno, ale za to bez deszczu
Trochę zimno, ale za to bez deszczu
- Załączniki
-
- IMG_20211107_114516_copy_2016x1508.jpg (678.29 KiB) Przejrzano 1686 razy
-
- IMG_20211107_111551_copy_2016x1508_1.jpg (661.19 KiB) Przejrzano 1686 razy
-
- IMG_20211107_100154_copy_2016x1508.jpg (652.08 KiB) Przejrzano 1686 razy
-
- IMG_20211107_100018_copy_2016x1508.jpg (700.27 KiB) Przejrzano 1686 razy
-
- IMG_20211107_111551_copy_2016x1508_1.jpg (661.19 KiB) Przejrzano 1686 razy
-
- IMG_20211107_120237_1_copy_2016x1508.jpg (889.24 KiB) Przejrzano 1686 razy
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jaki czas łaciatego stwora?
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting