Akcja Wróbel III
30 sierpnia 2009
Moderator: Moderatorzy
No to otwieramy nowy wątek Wróblowy
Zasady pozostają niezmienione:
- jeżdzimy od 9tej rano do 15tej
- w trakcie jeżdzenia wykonujemy piknik
- piknik jest składkowy - każdy według gustu błyszczy kulinarnie
- przy 16tu i więcej autach płacimy 200 PLN za auto
- przy mniejszej ilości aut cena rośnie
- jeśli uda się zebrać ok 24 aut - posiadamy 3 instruktora
- pierwsze przejazdy to zapoznanie się z torem.
- nie ma spóźnień
- podatek proszę kierować na konto: 12 1140 2004 0000 3802 3341 4250
Termin wpłaty podatku wróblowego: 17 sierpnia
Jak dojechać:
Namiary z gpsa Spilnera:
N 51° 37' 06,74"
E 22° 05' 18.74"
Dojazdowka zwykła:
Jadąc od strony Dęblina dojeżdżamy do trasy lubelskiej i na skrzyżowaniu z trasą lubelską jedziemy prosto na Kock. Potem pomykamy 8 kilometrów prosto i skręcamy w lewo na Nowodwór. Po ujechaniu 1 kilometra natrafimy na punkt orientacyjny w postaci zamkniętej bramy – należy ją zignorować i przejechać jeszcze jakiś kilometr prosto żeby trafić do bramy która jest otwarta – tej nie należy ignorować ale w nią wjechać I oto jesteście na miejscu.
Jadąc trasą lubelską na skrzyżowaniu w Ułężu skręcamy w lewo na Kock. Reszta tak samo.
Z Warsiawiakami, około Warsiawiakami lub śpiącymi w Wawie przyjezdnymi spotykamy się według świeckiej tradycji na stacji benzynowej za Piasecznem (pierwszy Orlen po lewej stronie) i szuramy sobie przez Dęblin. Chyba, że nam się już znudzi i sobie wymyślimy inną trasę
Zbiórka o 7mej na stacji.
Aktualna lista uczestników:
Termin 30 sierpnia
1. Karolina
2. Profilone
3. Yoozef/Andre
4. Callum
5. Jaro
6. Ania Subaru
7. Lilka/Spilner
8. Cbsman
9. Dorota
10. Majkel C
11 Bartezm
12. MK
12,5. PanKolczyk
14. Seriousman
15. Anrasz
Zasady pozostają niezmienione:
- jeżdzimy od 9tej rano do 15tej
- w trakcie jeżdzenia wykonujemy piknik
- piknik jest składkowy - każdy według gustu błyszczy kulinarnie
- przy 16tu i więcej autach płacimy 200 PLN za auto
- przy mniejszej ilości aut cena rośnie
- jeśli uda się zebrać ok 24 aut - posiadamy 3 instruktora
- pierwsze przejazdy to zapoznanie się z torem.
- nie ma spóźnień
- podatek proszę kierować na konto: 12 1140 2004 0000 3802 3341 4250
Termin wpłaty podatku wróblowego: 17 sierpnia
Jak dojechać:
Namiary z gpsa Spilnera:
N 51° 37' 06,74"
E 22° 05' 18.74"
Dojazdowka zwykła:
Jadąc od strony Dęblina dojeżdżamy do trasy lubelskiej i na skrzyżowaniu z trasą lubelską jedziemy prosto na Kock. Potem pomykamy 8 kilometrów prosto i skręcamy w lewo na Nowodwór. Po ujechaniu 1 kilometra natrafimy na punkt orientacyjny w postaci zamkniętej bramy – należy ją zignorować i przejechać jeszcze jakiś kilometr prosto żeby trafić do bramy która jest otwarta – tej nie należy ignorować ale w nią wjechać I oto jesteście na miejscu.
Jadąc trasą lubelską na skrzyżowaniu w Ułężu skręcamy w lewo na Kock. Reszta tak samo.
Z Warsiawiakami, około Warsiawiakami lub śpiącymi w Wawie przyjezdnymi spotykamy się według świeckiej tradycji na stacji benzynowej za Piasecznem (pierwszy Orlen po lewej stronie) i szuramy sobie przez Dęblin. Chyba, że nam się już znudzi i sobie wymyślimy inną trasę
Zbiórka o 7mej na stacji.
Aktualna lista uczestników:
Termin 30 sierpnia
1. Karolina
2. Profilone
3. Yoozef/Andre
4. Callum
5. Jaro
6. Ania Subaru
7. Lilka/Spilner
8. Cbsman
9. Dorota
10. Majkel C
11 Bartezm
12. MK
12,5. PanKolczyk
14. Seriousman
15. Anrasz
Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 15:01 przez Karolina, łącznie zmieniany 10 razy.
Jest ryzyko - jest przyjemność
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
oby auto tylko ruszyło
majkel!!!!!!!!!!!
majkel!!!!!!!!!!!
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
no to ja liczę że będzie nas 24 a właściwie że będzie trzech instruktorów....
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Sluba pisze:oby auto tylko ruszyło
majkel!!!!!!!!!!!
Śluba, bo dałbyś w końcu tej miacie pojeździć a nie ciągle coś w niej dłubiesz i jakieś kable plączesz Jej się już myli po prostu
Zobacz jak nasze fabryczne ślicznie śmigają i popraw się
Jaro pisze:no to ja liczę że będzie nas 24 a właściwie że będzie trzech instruktorów....
Też na to liczę. Właściwie to scalę od razu listę. Bo i tak dopiero płatność podatku zweryfikuje jej ostateczny kształt.
Jeśli są jeszcze jacyś dodatkowi chętni - zapraszamy
Jest ryzyko - jest przyjemność
Proszę również i mnie dopisać
Don't look to the eyes of a stranger, don't look through the eyes of a fool, don't look to the eyes of a stranger, somebody's watching when the light goes down ]:->
http://mx-5.pl/viewtopic.php?p=39847&sid=e0de7fcc500695cc45a6e4ad62f0b87f#39847
http://mx-5.pl/viewtopic.php?p=39847&sid=e0de7fcc500695cc45a6e4ad62f0b87f#39847
demol pisze:i wezme se dwie fury
No to czas się zacząć bać
Pozdr
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
demol pisze:Cego?
Jak weźmiesz zielonego kombiaka to Cię nikt nie dogoni zero szans
Pozdr
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 07 cze 2009, 17:40
- Lokalizacja: Warszawa
No to się lista rozrasta hehe
Ja potwierdzam swoją obecność, nie odpuszczę
Ja potwierdzam swoją obecność, nie odpuszczę
Ja też potwierdzam, musiałoby coś niesłychanego się zdarzyć, żebym nie przyjechał Więc proszę wpisać, że na 100%. I tak wpłata to potwierdzi.
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
Ja niestety mimo uprzejmości Ważniaka, który zaproponował, że zabierze mnie ze sobą z W-wy, nie pojawię się na spoto-zlocie. Otóż WIELKA GÓRA zmieniła plany co do mojego pobytu w PL i postanowiła mnie przerzucić te 1400km, tyle, że w drugą stronę bo na zachód, do kraju salsy i wybrzeża LUZu (przynajmniej tyle z ich strony ).
Ważniak - Tobie jeszcze raz serdecznie dziękuję! Życzę Wam wszystkim miłej zabawy i jak najlepszych czasów!
Ważniak - Tobie jeszcze raz serdecznie dziękuję! Życzę Wam wszystkim miłej zabawy i jak najlepszych czasów!
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Lista nam się rozrosła oj rozrosła.
To od razu wyznaczę termin ostatecznej weryfikacji chętnych poprzez płatność podatku.
Termin do wpłat to 17 sierpnia.
I idę załatwiać trzeciego instruktora...
To od razu wyznaczę termin ostatecznej weryfikacji chętnych poprzez płatność podatku.
Termin do wpłat to 17 sierpnia.
I idę załatwiać trzeciego instruktora...
Jest ryzyko - jest przyjemność
profilone pisze:mam nadzieję, że zdążywszy
profilone, ten termin jest za miesiąc chyba
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
tak się zastanawiam ..... muzę zamiast 3 instruktora wynająć tor na druga polowe dnia? jak by jeszcze sporo os się zdeklarowało;> może nawet podnieść opodatkowanie o jakieś grosze i być tam dużą ekipa przez 12h a nie 6h?
robi się zlot ogolnopolski trochę:D
robi się zlot ogolnopolski trochę:D
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
profilone pisze:majkel_c napisał/a:
profilone napisał/a:
mam nadzieję, że zdążywszy
profilone, ten termin jest za miesiąc chyba
OOOO faktycznie... więc tym bardziej wstyd
Wiesz Profil ja zdecydowanie wolę jak płacicie za wcześnie a nie jak muszę za Wami ganiać przed samym terminem
Więc otrzymujesz pochwałę ustną i uścisk ręki który osobiście wręczę w Ułęzu
Jest ryzyko - jest przyjemność
Karolina pisze:profilone pisze:majkel_c napisał/a:
profilone napisał/a:
mam nadzieję, że zdążywszy
profilone, ten termin jest za miesiąc chyba
OOOO faktycznie... więc tym bardziej wstyd
Wiesz Profil ja zdecydowanie wolę jak płacicie za wcześnie a nie jak muszę za Wami ganiać przed samym terminem
Więc otrzymujesz pochwałę ustną i uścisk ręki który osobiście wręczę w Ułęzu
O kutwa :neutral:
Będę zaszczycony mogąc odebrać nagrodę osobistą doręczną, jakże i ustną pochwałkę
Jak mam być szczery to mnie martwi taka ilość samochodów. Z fajnego, klubowego wyjazdu może się zrobić fabryka jazdy na czas. Poza tym takie przedsięwzięcie wymagać już będzie znaczących prac organizatorskich.
Łoś
Ważniak pisze:Jak mam być szczery to mnie martwi taka ilość samochodów. Z fajnego, klubowego wyjazdu może się zrobić fabryka jazdy na czas. Poza tym takie przedsięwzięcie wymagać już będzie znaczących prac organizatorskich.
No nie wiem czy obawy uzasadnione. Ostatnio było ponad 20 kierowców i mimo wszystko wielkie ciśnienie na czas miało chyba tylko kilku z nich. Ja bym się raczej tego nie obawiał
Co do prac organizagtorskich to Mistrzyni Zamętu na czas wróbla zmienia się w Mistrzynie Ogarnięcia
Ważniak pisze:Jak mam być szczery to mnie martwi taka ilość samochodów. Z fajnego, klubowego wyjazdu może się zrobić fabryka jazdy na czas. Poza tym takie przedsięwzięcie wymagać już będzie znaczących prac organizatorskich.
Nie siej paniki Ostateczna lista i tak się zweryfikuje kiedy wpłyną podatki. I mogę się założyć że nie będzie przypominać tej z pierwszego posta - winniśmy to wszyscy wiedzieć z autopsji. Ostatnio jeździło 24 załogi i daliśmy radę odbyć fajny, klubowy wyjazd
A możesz przyblizyć jakoś termin "znaczące prace organizatorskie"?
profilone pisze:Co do prac organizagtorskich to Mistrzyni Zamętu na czas wróbla zmienia się w Mistrzynie Ogarnięcia
Well thank u Moja ksywa jest podstępna w założeniu hehehe
Mam nadzieję, że tym razem nie zapomnę zabrać megafonu
Sluba pisze:tak się zastanawiam ..... muzę zamiast 3 instruktora wynająć tor na druga polowe dnia? jak by jeszcze sporo os się zdeklarowało;> może nawet podnieść opodatkowanie o jakieś grosze i być tam dużą ekipa przez 12h a nie 6h?
Nie ma takiej opcji niestety. Nie chodzi o wynajęcie toru - instruktorzy tego nie wytrzymają. My mamy przerwy po przejazdach, oni niestety nie. A wzięcie większej liczby instruktorów - tak żeby pracowali na zmiany podnosi koszty w sposób bardzo znaczący. Zresztą po całym dniu jazdy bylibyśmy tak masakrycznie spompowani, że nie wiem czy ktoś trafiłby do domu.
Jeśli ktoś jest bardzo napalony na jazdy - to proponuje bezpośredni kontakt z Wróblem i dołączenie do jakiejś z ekip, które jeżdzą co sobotę z Wróblem w Ułężu. Fakt nie ma wtedy miat ale pojeżdzić zawsze można
Sluba pisze:robi się zlot ogolnopolski trochę:D
To żle?
Jest ryzyko - jest przyjemność
Wolę bardziej kameralne wyjazdy, na których jest więcej jeżdżenia z instruktorem, a mniej pikniku. Dla mnie te 22 sztuki ostatnio to było ciut za dużo. Oczywiście jest to moje prywatne zdanie i dostosuję się do woli ogółu.
Karolina przecież wiesz doskonale, że Cię bardzo podziwiam za chęć i ogarnianie tego wszystkiego
Przy okazji pozwolę sobie zgłosić wniosek racjonalizatorski by na torze przy linii startu postawić flipchart'a, na którym by się ludzie zapisywali kolejno do ogona
Karolina przecież wiesz doskonale, że Cię bardzo podziwiam za chęć i ogarnianie tego wszystkiego
Przy okazji pozwolę sobie zgłosić wniosek racjonalizatorski by na torze przy linii startu postawić flipchart'a, na którym by się ludzie zapisywali kolejno do ogona
Łoś
Popieram. Rozglądam się też za kolorowymi opaskami na pachołki, np. jaskrawy żółty - omijasz z prawej, jaskrawy pomarańczowy - z lewej itp. Przy niedużej liczbie przejazdów łatwiej będzie można zaplanować tor jazdy. Jakiś pomysł z czego to można zrobić poza odblaskową taśmą?
spilner pisze:Popieram. Rozglądam się też za kolorowymi opaskami na pachołki, np. jaskrawy żółty - omijasz z prawej, jaskrawy pomarańczowy - z lewej itp. Przy niedużej liczbie przejazdów łatwiej będzie można zaplanować tor jazdy. Jakiś pomysł z czego to można zrobić poza odblaskową taśmą?
Arkusze A4 zwinięte w stożek i przyczepione do słupka taśmą samoprzylepną ? Powinny być
bardziej widoczne niż opaska, a parę godzin wytrzymają.
Po zlocie w Sudetach zostało trochę jaskraworóżowego papieru samoprzylepnego, można by go zużyć. Tylko nie wiem gdzie obecnie jest, wydaje mi się że podróżował do Wawy w bagażniku Karoliny...
A, czy ktoś dysponuje porządnym stoperem ? Gdybyśmy mieli własny, ogon mógłby sobie sam mierzyć czas
Pozdr
eM