Zlot Mazdaspeed 8 kwiecień 2018 tor Poznań
Moderator: Moderatorzy
[del]
Ostatnio zmieniony 16 mar 2018, 12:05 przez rogI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 08 sty 2016, 14:40
- Model: NB
- Wersja: Ciapata ze szperą
- Lokalizacja: Poznań/Warszawa
Panowie i panie kolejne osoby weszły na listę główną z rezerwowej. Jeżeli ktoś z Was się załapał proszę o szybką wpłatę i wysłanie formularza zgłoszeniowego.
Jeżeli ktoś już dawno się załapał na główną nitkę i nie wysłał formularza to ma ostatnią szansę na jego wysłanie, w przeciwnym razie straci co najmniej jedną sesję.
Jeżeli ktoś już dawno się załapał na główną nitkę i nie wysłał formularza to ma ostatnią szansę na jego wysłanie, w przeciwnym razie straci co najmniej jedną sesję.
Miejsca wolne
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... &start=400
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... &start=300
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... &start=400
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... &start=300
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Śpi ktoś w motelu Comet ?
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
- Kim Son San
- Posty: 2017
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oddam miejscówkę i rezerwację w hotelu Orange
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
czasy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download ... &mode=view
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 9&t=204698
http://www.mazdaspeed.pl/forum/download ... &mode=view
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 9&t=204698
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Zdjęcia z mazdaspeed TP, zrobione przez Jowitę
https://photos.app.goo.gl/08xXxqvR7hsfX0n83
https://photos.app.goo.gl/08xXxqvR7hsfX0n83
- empitness
- Posty: 134
- Rejestracja: 15 mar 2014, 16:43
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Kraków
Moje 1:59.637 w NBFLu 1.8, gwint BC Racing, świeże Nankangi AR-1.
Niesamowita opona, dobra kontrola na limicie (w porównaniu do RSR), bardzo szybko się nagrzewa (rekordy na pierwszych pomiarowych), ale równie szybko przegrzewa (gorąca w dotyku po sesji). W Babie Jadze stracone 0.3s - odzyskane na kolejnych kółkach, ale stracone przez napotkane wolniejsze samochody na ostatnich zakrętach.
Co ciekawe kosztem lepszej przyczepności w zakrętach były istotne spadki prędkości na prostych:
170 -> 163 (prosta startowa)
107 -> 101
146 -> 142
...
Zaskoczyło mnie zużycie opon - tył wcięło mocniej od przodu, czyli odwrotnie niż zawsze miałem w RSR. Być może to kwestia geometrii. Pomimo agresywnych pochyleń (-3.2 st. przód, -2.8 st. tył) najbardziej zużyły się ranty zewnętrzne opon.
Z przodu walczący Irek i Adi jako bonus
Niesamowita opona, dobra kontrola na limicie (w porównaniu do RSR), bardzo szybko się nagrzewa (rekordy na pierwszych pomiarowych), ale równie szybko przegrzewa (gorąca w dotyku po sesji). W Babie Jadze stracone 0.3s - odzyskane na kolejnych kółkach, ale stracone przez napotkane wolniejsze samochody na ostatnich zakrętach.
Co ciekawe kosztem lepszej przyczepności w zakrętach były istotne spadki prędkości na prostych:
170 -> 163 (prosta startowa)
107 -> 101
146 -> 142
...
Zaskoczyło mnie zużycie opon - tył wcięło mocniej od przodu, czyli odwrotnie niż zawsze miałem w RSR. Być może to kwestia geometrii. Pomimo agresywnych pochyleń (-3.2 st. przód, -2.8 st. tył) najbardziej zużyły się ranty zewnętrzne opon.
Z przodu walczący Irek i Adi jako bonus
- irekJ
- Donator
- Posty: 2641
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Nie wiem czy to kwestia opony, mniejszej masy czy kierowcy (pewnie po trochu wszystkiego) ale z zazdrością patrzę jak dojeżdżałeś do mnie w zakrętach które mi najwięcej problemów sprawiały (Baba Jaga, Uśmiech Szatana, Dęby). Gratuluję czasu, poprawi się jeszcze na MC
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
empitness pisze:Moje 1:59.637 w NBFLu 1.8, gwint BC Racing, świeże Nankangi AR-1.
Niesamowita opona, dobra kontrola na limicie (w porównaniu do RSR), bardzo szybko się nagrzewa (rekordy na pierwszych pomiarowych), ale równie szybko przegrzewa (gorąca w dotyku po sesji). W Babie Jadze stracone 0.3s - odzyskane na kolejnych kółkach, ale stracone przez napotkane wolniejsze samochody na ostatnich zakrętach.
Co ciekawe kosztem lepszej przyczepności w zakrętach były istotne spadki prędkości na prostych:
170 -> 163 (prosta startowa)
107 -> 101
146 -> 142
...
Zaskoczyło mnie zużycie opon - tył wcięło mocniej od przodu, czyli odwrotnie niż zawsze miałem w RSR. Być może to kwestia geometrii. Pomimo agresywnych pochyleń (-3.2 st. przód, -2.8 st. tył) najbardziej zużyły się ranty zewnętrzne opon.
Z przodu walczący Irek i Adi jako bonus
A zdradzisz co to za apka na Iphone ?
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód