Najmocniejsza Miata

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

15 wrz 2010, 9:48

Od dłuższego czasu nurtuje mnie pytanie: kto ma najmocniejszą Miatę w Polsce?
Jaka moc, moment i osiągi?

tylko bez ściemy;)
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

15 wrz 2010, 10:06

jesli pytasz o miate to chyba ja, bo z tego co kojarze to wiekszośc uturbionych to mx-5;p
tak na serio to pisano na forum o jednej 300 konnej NC, ale właściciela nie można zaliczyć do aktywnych użytkowników forum

powstal tez specjalny wątek w tym temacie ale jakoś nie zyskał popularności...
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4777&highlight=najmocniejsze
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

15 wrz 2010, 10:10

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4777 bylo wytarczy poszukac :)


a ogółem obiło mi się o uszy ze w wawie jest jedna z silnikiem z s2000 , jena z sr20det i jakas 600+ na Pradze. ale to pewnie widma
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

15 wrz 2010, 10:24

yanik pisze:jesli pytasz o miate to chyba ja, bo z tego co kojarze to wiekszośc uturbionych to mx-5;p
tak na serio to pisano na forum o jednej 300 konnej NC, ale właściciela nie można zaliczyć do aktywnych użytkowników forum

powstal tez specjalny wątek w tym temacie ale jakoś nie zyskał popularności...
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4777&highlight=najmocniejsze


lista nie jest zbyt długa w tym wątku...
czy naprawdę tak mało osób przerabia samochody na naprawdę mocne?:)

BTW ja jestem i tak zwolennikiem serii w czystej jej postaci. Bez dodatkow. Ci, którzy znali mój samochód wiedzą o co chodzi.
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
Mayk
Posty: 2346
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

15 wrz 2010, 10:37

pawel pisze:czy naprawdę tak mało osób przerabia samochody na naprawdę mocne?:)


Po prostu niektórzy są w trakcie, i mają na przykład tylko 200KM na chwilę obecną :razz:
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

15 wrz 2010, 14:05

pawel, musisz mieć świadomość tego, że miata przy 200ps to już naprawdę żwawe auto i porównując do innych modeli, marek które do "jazdy" wymagają 300-350ps miata w wiele niższym zakresie mocy/momentu daje taką frajdę i wystarczające osiągi żeby powiedzieć "wystarcza";) przynajmniej jeżeli modyfikacje wprowadzamy mając na uwagę ciągłe użytkowania auta dla frajdy, polepszania skila za kierownicą, bo robienie auta na kreske/1/4 etc. to znowu inna bajka. Takie jest moje zdanie, jeździłem różnymi samochodami, z różnymi mocami, miałem kilka okazji w życiu i mogę śmiało twierdzić że miata przy 200ps a nawet zaczynając niżej 180/200Nm to już nie ten samochód który znamy z serii.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

15 wrz 2010, 14:12

ja doskonale to wszystko rozumiem, sam mam i miałem różne moce:)

ciekaw po prostu jestem kto ma mocne miaty/mx-5 i tyle.

tak jak napisalem wczesniej - jestem i tak zwolennikiem miat/mx-5 w serii.
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5459
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

15 wrz 2010, 16:23

pawel pisze:tak jak napisalem wczesniej - jestem i tak zwolennikiem miat/mx-5 w serii.

Koniecznie musisz zalapac sie na przejazdke ktoras z top 3 ;) gwarantuje, ze szybko zmienisz zdanie gdy poczujesz jak cebulki zaczynaja stawiac wlosy na bacznosc :cool:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

15 wrz 2010, 21:44

Fiveopac pisze:
pawel pisze:tak jak napisalem wczesniej - jestem i tak zwolennikiem miat/mx-5 w serii.

Koniecznie musisz zalapac sie na przejazdke ktoras z top 3 ;) gwarantuje, ze szybko zmienisz zdanie gdy poczujesz jak cebulki zaczynaja stawiac wlosy na bacznosc :cool:


chętnie, nie powiem:)
może będzie niebawem jakiś spot w W-wie?
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4677
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

15 wrz 2010, 22:53

Spoty są co tydzień.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

16 wrz 2010, 6:55

pawel pisze:
Fiveopac pisze:
pawel pisze:tak jak napisalem wczesniej - jestem i tak zwolennikiem miat/mx-5 w serii.

Koniecznie musisz zalapac sie na przejazdke ktoras z top 3 ;) gwarantuje, ze szybko zmienisz zdanie gdy poczujesz jak cebulki zaczynaja stawiac wlosy na bacznosc :cool:


chętnie, nie powiem:)
może będzie niebawem jakiś spot w W-wie?

Witaj,

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?p=81717&sid=6a6770f54e9922f864f6e1d8c8c424ee#81717

Rozważamy czy arkadia czy na tyłach Buw'w. Jeśli będzie padało to Arkadia. Sektor niebieski na -2.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

18 wrz 2010, 21:33

yanik pisze:tak na serio to pisano na forum o jednej 300 konnej NC

A teraz stoi na otomoto do lekkiego klepania...
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
majk
Posty: 2112
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
Model: NB FL
Wersja: 1.6 Turbo
Lokalizacja: Warszawa

18 wrz 2010, 22:12

majkel_c pisze:
yanik pisze:tak na serio to pisano na forum o jednej 300 konnej NC

A teraz stoi na otomoto do lekkiego klepania...

Lekkiego :mrgreen:
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996

Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

18 wrz 2010, 22:38

majk pisze:
majkel_c pisze:
yanik pisze:tak na serio to pisano na forum o jednej 300 konnej NC

A teraz stoi na otomoto do lekkiego klepania...

Lekkiego :mrgreen:


tak coś czułem, od dawna na fejsbuku cisza o tym modelu... a w ogóle to ciekawa cena jak za taki, cytuję, "rarytas"
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

18 wrz 2010, 23:00

37700 za ncfl to cena niezwykle atrakcyjna,

ciekawe co się stało czyżby jabol był za mocny :wink: .
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

19 wrz 2010, 12:10

noveek pisze:37700 za ncfl to cena niezwykle atrakcyjna,

Ja wiem ? Chyba że na swapa. Wygląda na potrzaskaną ze wszystkich stron, raczej się z niczym nie zderzyła a na oko to był wylot z drogi... Może Fajf sobie kupi silnik :mrgreen:
noveek pisze:ciekawe co się stało czyżby jabol był za mocny .

Przesadna wiara we własne umiejętności ?

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

19 wrz 2010, 12:19

majkel_c pisze:
noveek pisze:37700 za ncfl to cena niezwykle atrakcyjna,

Ja wiem ? Chyba że na swapa. Wygląda na potrzaskaną ze wszystkich stron, raczej się z niczym nie zderzyła a na oko to był wylot z drogi... Może Fajf sobie kupi silnik :mrgreen:


Tym bardziej, że tylne zawieszenie wygląda na roztrzaskane.

Smutne, że tak skończyło takie fajne autko. Ale moc którą dysponowało, wymagała już naprawdę dużej dawki zdrowego rozsądku i umiejętności.

A potrzaskanie z każdej strony i "wyrwane" zawieszenie na mój gust jest spowodowane rotacjami i waleniem o barierki i inne przeszkody..
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Tycjan
Posty: 1047
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

21 wrz 2010, 10:56

Już aukcja usunięta. Ale znalazłem link - w archiwum

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C15215377&t=mazda_mx5_20_turbo_300km_salon_polska

"Witam !

DO sprzedania mamy RARYTAS sam. MAZDA MX-5 2.0 16v po profesjonalnym tuningu w firmie PROMOTOR . Moc po modyfikacjach ponad 300KM i 365 Nm . Wartość samych modyfikacji to 30000,- !!!

Samochód po modyfikacjach silnika :

wzmocniony silnik przy użyciu kutych elementów

- zamontowana turbosprężarka TwinScroll

- wymieniony układ wydechowy

- wymieniony układ dolotowy

- dołożona chłodnica powietrza

- wydajniejszy układ paliwowy

- wzmocnione przeniesienie napędu

- strojenie @ PromotoR

- zawieszenie bilstein

pełen opis omodyfikacji na stronie internetoewj firmy tuningowej http://promotormocy.pl/mods/mazda-mx5-turbo

Samochód w pełni wypasażony : skóra, bose itd.
Uszkodzony jak na zdjeciach SILNIK ODPALA w 100% sprawny !"

6300 km i auto po wypadku. Długo się nim nie nacieszył. Jabol wydał pieniądze na super auto, ale zapomniał wydać na kurs podniesienia kwalifikacji jezdnych dla siebie bądź osoby, która auto prowadziła. Chyba, że ktoś wjechał w niego/spowodował wypadek.

Stawiam, że za jakiś czas zobaczymy ten samochód z informacją jako IGŁA, niewalony itd :mrgreen: lub silnik wyląduje w innym aucie... Poznamy po silniku...

http://www.youtube.com/watch?v=dU8h1FPNDAw&feature=player_embedded
Załączniki
5.JPG
5.JPG (26.34 KiB) Przejrzano 10903 razy
4.JPG
4.JPG (26.76 KiB) Przejrzano 10903 razy
3.JPG
3.JPG (26.7 KiB) Przejrzano 10903 razy
2.JPG
2.JPG (26.19 KiB) Przejrzano 10904 razy
C15215377_1.jpg
C15215377_1.jpg (44.17 KiB) Przejrzano 1421 razy
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
Lukjor
Posty: 204
Rejestracja: 13 lip 2010, 13:57
Lokalizacja: W-wa/Białołęka

21 wrz 2010, 11:41

Opis modyfikacji w ogłoszeniu skromny choć jest nawet szerszy od informacji które Jabol udzielił na forum :D
"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best :D
Draqo
Posty: 62
Rejestracja: 05 maja 2009, 14:21
Lokalizacja: Warszawa

21 wrz 2010, 12:36

Gadałem sobie z kumplem przed chwilą o niej i taki nius dostałem ;)
cytuje:

ale gość jest dobry
tego dnia co rozbił bylem na hamowni u miniacka
gość nawet nie pytał ile kasy ma przelać za robotę kolejnej
przelał tyle, co za pierwsza
będzie biała chyba
Tycjan
Posty: 1047
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

21 wrz 2010, 15:59

Oby wyciągnął wnioski z pierwszej, bo inaczej będzie musiał kupić trzecią :roll:
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
greagh
Posty: 140
Rejestracja: 07 lis 2009, 13:39
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

21 wrz 2010, 18:27

Ale urwał :???: Nie rozumiem osób, które zwiększają dwu krotnie moc samochodu, a układ hamulcowy pozostawiają seryjny.

P.S. Samochód(a raczej to co z niego zostało) ma teraz 6300km przebiegu. Czy z modyfikacją silnika nie powinno się poczekać, aż silnik się dotrze?
maro-
Posty: 34
Rejestracja: 22 lut 2010, 6:23
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

21 wrz 2010, 19:52

hmm ale wy"miszcze" kierownicy jestescie....

koles ma fantazje, kase i sie bawi. Po to sa pieniadze....

zna go ktos osobiscie zeby powiedziec ze nie umie jezdzic?
Tycjan
Posty: 1047
Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
Model: NB MSM
Wersja: Mazdaspeed
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

21 wrz 2010, 20:13

No właśnie widać wg Ciebie, jaką ma fantazje, kasę i jak się bawi...
Mazda Polska oraz PromotoR ucieszy się najbardziej z tej zabawy.
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
Sek
Posty: 479
Rejestracja: 06 kwie 2009, 21:01
Model: NA
Lokalizacja: Leszno

21 wrz 2010, 20:38

panowie spokojnie. wiele osób z forum ładuje w swoje madzie takie same pieniądze ( jak nie większe ) i nie ma z tym problemu. początek na forum tej madzi był fatalny, ale może jest to druga szansa aby zaistnieć w sposób pozytywny.

pozdr
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

21 wrz 2010, 21:18

też mam na koncie już 1 ukatrupioną na kawałki miatę, i... ważne że kierowca cały i bierze się za kolejną jak słuchy krążą... też tak zrobiłem w końcu;)
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

21 wrz 2010, 21:36

maro- pisze:hmm ale wy"miszcze" kierownicy jestescie....

koles ma fantazje, kase i sie bawi. Po to sa pieniadze....

zna go ktos osobiscie zeby powiedziec ze nie umie jezdzic?


Nikt nie powiedział, że jesteśmy "miszcze". Uszkodzenia pozwalają tylko wróżyć co się wydarzyło, a nie osądzać! I nie ma to dla nas naprawdę najmniejszego znaczenia.

Jednak jeśli równie brawurowo jeździł, co zachowywał się na forum... :roll:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ODPOWIEDZ