Alternatywa dla MX5

czy jest jakikolwiek konkurent?

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

31 gru 2023, 15:59

Aleks pisze:
30 gru 2023, 10:18
Sun pisze:
29 gru 2023, 15:51
niezalogowany pisze:
29 gru 2023, 9:45
wiem, trochę OT, ale jak już zeszliśmy na hatchbacki... czy ktoś miał okazję pobujać się Hyundaiem I30N perf? zawsze zastanawiałem się czy taki i30 nie byłby takim uzupełnieniem dla miaty pod domem, czy może jednak tylko by stał i czekał na dynamiczne wyjazdy do IKEI i CASTORAMY ? xD
Miałem Honde Civic Type-R FN2 i doszedłem do wniosku że te auta się kanibalizują i jednak Mazda jest fajniejsza. Na co dzień wolałem coś wygodniejszego.
Możesz rozwinąć tę myśl? Akurat ostatnio wpadła mi taka Honda w oko i zastanawiałem się nad wymianą daily. Tyle że opinie o tej generacji są raczej słabe...
Jeżeli chodzi o samą Honde, to bardzo ją lubiłem. Wygląd, fotele, ergonomia i wyposażenie bardzo mi pasowały. Moja ulubiona generacja.
Honda dawała dużo frajdy jak się jechało odpowiednio szybko, jednak nie zawsze miałem ochotę na taką jazdę i wtedy nerwowość auta była uciążliwa.
Mazde zawsze fajnie się odkrywa na nowo jeżeli przesiądziesz się z czegoś z goła innego. Honda była szybsza pod każdym względem i wydaje mi się że trochę to psuło odczucia, trochę nudziło.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

03 sty 2024, 17:25

bjorm pisze:
19 gru 2023, 17:24
EDIT: a tak btw, odnosilem sie do ludzi z ktorych sam posrednio szydziles w swoim poscie, a nie ze ktokolwiek kto zrobi zdjecie auta jest wiesniakiem. No ale moze moja wina, nie doprecyzowalem.
Nie szydziłem, ani pośrednio, ani bezpośrednio, po prostu dziwiło mnie (sic!), że ludzie w taki sposób reagują na samochód, zwłaszcza że mam porównanie do reakcji na MX-5.
niezalogowany pisze:
19 gru 2023, 19:38
idźcie sobie panowie na piwo gdzieś kiedyś wyjaśnić co komu na sercu leży...
bjorm lubi sobie potrolować ;)
niezalogowany pisze:
19 gru 2023, 19:38
a tak wracając, czy ktoś wie czy da się aktualnie zrobić jazdę testową Suprą? jak kiedyś pytałem to słyszałem jakieś bajki że kilka salonów się jedną demówką wymienia i trzeba dzwonić i pytać kiedy będzie akurat w konkretnym. żeby się zapisać na jazdę...
Moim zdaniem ciężko będzie umówić się na jazdę próbną, jest dostępna jedna Supra B58 w Warszawie, jakiś dyro z salonu nią jeździ.
Danillo pisze:
21 gru 2023, 5:49
@monkahead gratki Supry, ale było zadzwonić, bym Ci doradził wybrać żółtą
Rozumiem Twój wybór kolorystyczny ale mnie jedynie żółta Supra nie odpowiada, każdy inny kolor jest OK.
Danillo pisze:
21 gru 2023, 5:49
Może tylko nie popieram żeby zostawiać dziewczynę samą i lecieć do auta, mało eleganckie zachowanie.
Też tak myślę.
irekJ pisze:
21 gru 2023, 9:26
przetestować GR86, które w podobnym budżecie można wyprowadzić nowe z salonu
Nowego to już raczej nie kupisz, od lipca 2024 traci homologację dla UE.
latar pisze:
27 gru 2023, 19:17
Ot i cały Golf
Koledzy z pracy twierdzą, że w Golfie zmienia się jedynie antenka.
kein001 pisze:
30 gru 2023, 21:57
Dostałem info że silnik 2.0 będzie można zamawiać jeszcze przez parę mc roku 2024, po tym czasie na PL zostanie tylko 1.5 -normy spalin ich nie puszczają.
OMG! Chore, po prostu chore. Dobrze że te rakiety za wschodnią granicą są na prąd, takie eko jak wybuchną.
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2641
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

04 sty 2024, 5:48

@monkahead na szczęście Szwajcaria nie jest w UE i jest pełno aut na stocku 😀
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

04 sty 2024, 6:04

irekJ pisze:[mention]monkahead[/mention] na szczęście Szwajcaria nie jest w UE i jest pełno aut na stocku Obrazek
No to fajnie macie, są też Supry?

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2641
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

04 sty 2024, 11:26

Tak jest Supra i Yaris.
Co ciekawe cała trójka jest tu względnie tania i dostępna. Z kolei taka Miata z niewiadomych dla mnie przyczyn ma totalnie zawyżona cenę.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

04 sty 2024, 13:17


irekJ pisze:Tak jest Supra i Yaris.
Co ciekawe cała trójka jest tu względnie tania i dostępna. Z kolei taka Miata z niewiadomych dla mnie przyczyn ma totalnie zawyżona cenę.
Ile to jest względnie tanio za Supre? Może Szwajcaria to będzie back door do zakupu normalnego, sportowego samochodu w tej porąbanej Europie ...

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2641
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

04 sty 2024, 15:40

@monkahead Jak patrzyłem w grudniu w cenniki to Supra startowała od 52500CHF, GR86 39500CHF. Teraz w przeliczeniu na zł słabo to wygląda, bo kurs wysoki. Ale na tutejsze realia to co najmniej atrakcyjna cena. Dla porównania Miata 2023 po wyklikaniu niezbędnych rzeczy w konfiguratorze bez problemu przebijała mi 45k. Przy czym maks dokosowany GR86 42,5k. Z tego co pamiętam, w PL/EU było odwrotnie.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

04 sty 2024, 15:53

Supra na start za 244k PLN to 9k PLN drożej niż cennik Toyoty w Polsce, a już polskie ceny są odklejone, bo za to samo dostajesz w USA wersję 45th Anniversary.

Ale w USA też robią ludzi w balona, dilerzy dorzucają sobie po 10k USD marży na takie auta jak Supra czy 400Z.

MX-5 bez silnika 2.0, zamykanie fabryk autobusów w Polsce i fabryki silników w Bielsku, a to dopiero początek nowego roku, gdzie my zmierzamy?

Wiecie że Stallantis ma marżę 100٪ na elektrycznym Jeepie i Fiacie 600? Spokojnie można by wrócić do cen i dostępności aut z 2019 ale producenci i EU z tymi SCT robią nas w wuja na całego. Mam nadzieję, że te chińskie auta namieszają trochę na rynku.

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka


stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

05 sty 2024, 15:01

@monkahead Mazda MX-5 bez silnika 2.0? Czyli ND3 w Europie będzie sprzedawana tylko z 1.5? Skąd takie info?
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

05 sty 2024, 15:46

@stpman kolega wyżej pisał, że był w salonie i takie dostał info

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

05 sty 2024, 16:08

Ooo... Nie zauważyłem tego... Wygląda na to, że ND3 z 2.0 już teraz zyskała status białego kruka :)
A ceny używanych ND2 będą się ładnie trzymały na rynku wtórnym ;)
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

05 sty 2024, 21:04

stpman pisze:Ooo... Nie zauważyłem tego... Wygląda na to, że ND3 z 2.0 już teraz zyskała status białego kruka :)
A ceny używanych ND2 będą się ładnie trzymały na rynku wtórnym ;)
Dokładnie tak samo sądzę. Czekam aż ND3 będzie dostępne w salonie, chciałbym zobaczyć na żywo te zmiany po lifcie.

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
heretic
Posty: 447
Rejestracja: 05 lut 2015, 0:57
Model: ND
Wersja: SkyPassion+
Lokalizacja: Łódź

05 sty 2024, 22:54

Malisz pisze:
22 gru 2023, 8:54
Przeczytałem cały wątek i aż dziwne, że nie pojawiła się propozycja Audi TT.

Całkiem rozsądne cenowo, można mieć napęd na 4 (haldex, ale jeździ fajnie), nie koroduje, silniki bardzo rozkminione, dobrze wyposażone.

Na minus brak rwd, większa masa.
TT mk3 to chyba najlepiej prowadzące się auto na platformie Golfa 7, na tor może być niezłą opcją bo jak się dobrze to zestroi to będzie naprawdę szybkie, na drogę jako daily spoko, ale emocje to będą takie letnie, nie za gorące.
Sun pisze:
29 gru 2023, 15:51
niezalogowany pisze:
29 gru 2023, 9:45
wiem, trochę OT, ale jak już zeszliśmy na hatchbacki... czy ktoś miał okazję pobujać się Hyundaiem I30N perf? zawsze zastanawiałem się czy taki i30 nie byłby takim uzupełnieniem dla miaty pod domem, czy może jednak tylko by stał i czekał na dynamiczne wyjazdy do IKEI i CASTORAMY ? xD
Miałem Honde Civic Type-R FN2 i doszedłem do wniosku że te auta się kanibalizują i jednak Mazda jest fajniejsza. Na co dzień wolałem coś wygodniejszego.
I tu właśnie wkracza na scenę Golf :lol: ale serio GTI czy R (dla frajdy z jazdy lepsze GTI niż R) to bardzo dobre daily i IMO fajna para z MX-5 w garażu.

@monkahead Gratulacje zakupu! :winner:
Polecam ustawić zbieżność, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, na 'zbieżne' (toe-in) tylne koła (u mnie ok 1.5mm na stronę) - tył staje się wtedy dużo bardziej stabiliny i przewidywalny.
Nie wiem czy się da bimmercode'm ale przez e-sys można bez problemu dokodować sobie tryb sport+ w zaciszu domowym, podobnie jak pełnoekranowy carplay (chyba że już to miałeś w swoim aucie z fabryki).
Blokada którą trzeba obchodzić za pomocą femto dotyczy tylko ECU, wydaje mi się że nawet skrzynię możesz przeflashować bez tego (z tego co wiem to wszyscy (?) używają XHP do programu skrzyni - kupujesz odpowiedni adapter obd (do bimmercode'a też się nada) i licencję i wgrywasz mapy z telefonu/komputera), kodowania tym bardziej można zrobić.
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

06 sty 2024, 13:56

heretic pisze:
05 sty 2024, 22:54
Sun pisze:
29 gru 2023, 15:51
niezalogowany pisze:
29 gru 2023, 9:45
wiem, trochę OT, ale jak już zeszliśmy na hatchbacki... czy ktoś miał okazję pobujać się Hyundaiem I30N perf? zawsze zastanawiałem się czy taki i30 nie byłby takim uzupełnieniem dla miaty pod domem, czy może jednak tylko by stał i czekał na dynamiczne wyjazdy do IKEI i CASTORAMY ? xD
Miałem Honde Civic Type-R FN2 i doszedłem do wniosku że te auta się kanibalizują i jednak Mazda jest fajniejsza. Na co dzień wolałem coś wygodniejszego.
I tu właśnie wkracza na scenę Golf :lol: ale serio GTI czy R (dla frajdy z jazdy lepsze GTI niż R) to bardzo dobre daily i IMO fajna para z MX-5 w garażu.
Dlaczego akurat golf?
Awatar użytkownika
heretic
Posty: 447
Rejestracja: 05 lut 2015, 0:57
Model: ND
Wersja: SkyPassion+
Lokalizacja: Łódź

06 sty 2024, 14:51

Sun pisze:
06 sty 2024, 13:56
heretic pisze:
05 sty 2024, 22:54
Sun pisze:
29 gru 2023, 15:51


Miałem Honde Civic Type-R FN2 i doszedłem do wniosku że te auta się kanibalizują i jednak Mazda jest fajniejsza. Na co dzień wolałem coś wygodniejszego.
I tu właśnie wkracza na scenę Golf :lol: ale serio GTI czy R (dla frajdy z jazdy lepsze GTI niż R) to bardzo dobre daily i IMO fajna para z MX-5 w garażu.
Dlaczego akurat golf?
To chyba najwygodniejszy i najmniej zobowiązujący hot hatch, taki najbardziej daily.
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3674
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

17 lut 2024, 17:15

Ciekawostka, jak mocno Abarth trzyma cene. 4 lata starszy, 100k najechane (o 100kkm wiecej niz MX), i nadal drozszy niz aniwersarka z dodatkami, spoilerami i bastuckiem :D
Btw przy obecnym kursie NOK to nowka 100th Anni wychodzi 400kNOK * 0.36 = 143kPLN :D



a1.PNG
a1.PNG (1.55 MiB) Przejrzano 648 razy
a2.PNG
a2.PNG (1.67 MiB) Przejrzano 648 razy
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2096
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

17 lut 2024, 22:52

bjorm pisze:
17 lut 2024, 17:15
Btw przy obecnym kursie NOK to nowka 100th Anni wychodzi 400kNOK * 0.36 = 143kPLN
A czy Norwegia jest obłożona cłem przez UE?
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3674
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

18 lut 2024, 0:37

pistenbully pisze:
17 lut 2024, 22:52
bjorm pisze:
17 lut 2024, 17:15
Btw przy obecnym kursie NOK to nowka 100th Anni wychodzi 400kNOK * 0.36 = 143kPLN
A czy Norwegia jest obłożona cłem przez UE?
A nie wiem
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

18 lut 2024, 6:54

Abarth lepiej trzyma cenę, bo to auto bardzo niszowe, rzadkie, nietuzinkowe.
A po za tym to, że ktoś go za tyle wystawił, to nie znaczy że się za tyle sprzeda...
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3674
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

18 lut 2024, 8:34

stpman pisze:
18 lut 2024, 6:54
Abarth lepiej trzyma cenę, bo to auto bardzo niszowe, rzadkie, nietuzinkowe.
A po za tym to, że ktoś go za tyle wystawił, to nie znaczy że się za tyle sprzeda...
Obserwuje rynek MX5 i Abarthow w Norwegii. Widzialem kazdego abartka i MX5 ktore byly wystawione w Norwegii w przeciagu odstatnich 2 lat cirka :) Uwierz mi, sprzeda sie. Taki sam abarcik z przebiegiem 30kkm poszedl za 399k w ciagu 2h od wystawienia, bez targowania sie bo sprzedajacy mial multum ofert. :) Pewnie z obu powyzszych aut da sie stargowac z 20-30k ale to nadal pokazuje jak dobrze cene trzyma abarth (i jak bezplciowe sa limitki MX...) :)
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2189
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

18 lut 2024, 9:58

To chyba zależy od kraju, w CH Abarth to właściwie okazja w stosunku do ND.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
irekJ
Donator
Donator
Posty: 2641
Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
Model: ND
Wersja: Mocny Full
Lokalizacja: PL | CH | IT

18 lut 2024, 15:54

flatline pisze:
18 lut 2024, 9:58
To chyba zależy od kraju, w CH Abarth to właściwie okazja w stosunku do ND.
I do tego w CH Abarth często jest ctrl+a w konfiguratorze a ND takao... Totalnie nie rozumiem przeszacowanej ceny zarówno nowego jak i używanego ND2/3 w CH.
Awatar użytkownika
Apc
Posty: 117
Rejestracja: 24 wrz 2020, 15:53
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

22 mar 2024, 12:50

Zabawka na ten rok :) RC350

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

22 mar 2024, 15:08

Apc pisze:
22 mar 2024, 12:50
Zabawka na ten rok :) RC350

Obrazek
Alternatywa to żadna ale też myślałem czy nie zrobić przerwy i właśnie myślałem o rc350.
Czekam na wieści jak tam po pol roku odczucia.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Awatar użytkownika
Apc
Posty: 117
Rejestracja: 24 wrz 2020, 15:53
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

22 mar 2024, 15:20

Konioczynka pisze:
22 mar 2024, 15:08
Apc pisze:
22 mar 2024, 12:50
Zabawka na ten rok :) RC350

Obrazek
Alternatywa to żadna ale też myślałem czy nie zrobić przerwy i właśnie myślałem o rc350.
Czekam na wieści jak tam po pol roku odczucia.
U nas MX5 latem stało i się marnowało w weekendy, bo jest nas w domu trójka....
Obrazek
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

23 mar 2024, 9:27

Apc pisze:
22 mar 2024, 12:50
Zabawka na ten rok :) RC350
Fajny, zawsze mi się podobał ten samochód, seryjnie ma szperę, w przeciwieństwie do IS'a. Jak wrażenia z użytkowania? W IS, nie czuć było że ma 245KM.
Awatar użytkownika
Apc
Posty: 117
Rejestracja: 24 wrz 2020, 15:53
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

23 mar 2024, 11:35

monkahead pisze:
23 mar 2024, 9:27
Apc pisze:
22 mar 2024, 12:50
Zabawka na ten rok :) RC350
Fajny, zawsze mi się podobał ten samochód, seryjnie ma szperę, w przeciwieństwie do IS'a. Jak wrażenia z użytkowania? W IS, nie czuć było że ma 245KM.
I tu Ciebie zaskoczę, ale szpera nie jest wyposażeniem standardowym. Mój egzemplarz nie ma. Jak wrażenia? Póki co nie ma za bardzo pogody, non stop mokro i brud. Auto jest z Californii i od spody wygląda, jakby miało z 3 miesiące dlatego stoi w garażu i czeka na wiosnę.
Obrazek
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

23 mar 2024, 16:23


Apc pisze: I tu Ciebie zaskoczę, ale szpera nie jest wyposażeniem standardowym. Mój egzemplarz nie ma.
O kurde, a myślałem że to jedna z głównych różnic między sedanem, no chyba że w Polsce były tak dobrze wyposażone. Czy tylko ja jeżdżę tymi wszystkimi zabawkami zimą? ObrazekObrazek


Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2096
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

23 mar 2024, 16:28

Apc pisze:
23 mar 2024, 11:35
od spody wygląda, jakby miało z 3 miesiące dlatego stoi w garażu i czeka na wiosnę.
Zabezpieczyć, zanim się zorientuje, że Lubuskie to nie Luizjana! :mrgreen:

A co do mocy w IS200t, to jak najbardziej było czuć, tylko przeniesienie napędu i układ kierowniczy były zbyt emeryckie jak na takie osiągi. Jako ciasne i paliwożerne daily - sprawdzi się. U nas się nie przyjęło z powodu XIX-to wiecznego zegarka na konsoli...
:geeejj:
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
Apc
Posty: 117
Rejestracja: 24 wrz 2020, 15:53
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

23 mar 2024, 17:42

pistenbully pisze:
23 mar 2024, 16:28
Apc pisze:
23 mar 2024, 11:35
od spody wygląda, jakby miało z 3 miesiące dlatego stoi w garażu i czeka na wiosnę.
Zabezpieczyć, zanim się zorientuje, że Lubuskie to nie Luizjana! :mrgreen:

A co do mocy w IS200t, to jak najbardziej było czuć, tylko przeniesienie napędu i układ kierowniczy były zbyt emeryckie jak na takie osiągi. Jako ciasne i paliwożerne daily - sprawdzi się. U nas się nie przyjęło z powodu XIX-to wiecznego zegarka na konsoli...
:geeejj:
Z tym zabezpieczaniem, to u mnie nie ma sensu, bo ja trzymam auta po 6-12 miesięcy maksymalnie. Taka choroba.

200t mam w NXie, który służy u nas za daily. Silnik bardzo fajny. W mieście, na krótkich odcinkach wciąga 14l/100 w zimowym okresie. Pojeździłem tydzień RC i spalanie na tych samych odcinkach to 15l/100. 2.0 turbo vs 3,5 V6 :)

RC się u nas nie przyjęło, bo było jako 200t lub 300h, kosztowało sporo no i nie było spod znaku czterech zer, BMW itp.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2024, 17:44 przez Apc, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ