Dzień dobry.
Czy ktoś z Was miał do czynienia z fotelami Mirco MX5? Nadają się do czegoś?
Interesuje mnie wyłącznie kwestia zwiększenia miejsca w środku dla kierowcy (siedzenie niżej i oparcie bliżej tylnej płyty) i codzienna jazda, nie latanie po torze. Nadają się do daily drivera? Czy się totalnie mylę i po zamontowaniu nie będzie więcej miejsca?
Niestety nie mam jak tego sprawdzić w praktyce , więc poszukuję opinii.
Chodzi mi dokładnie o takie coś: http://mirco.pl/produkt/fotel-mirco-mx5-2/
Dzięki z góry za pomoc!
Opinia o kubłach Mirco MX5
Moderator: Moderatorzy
Mnóstwo ludzi je ma, w tym ja.
Dużo zależy jak używasz auta, generalnie kubełek do zwykłego daily to moim zdaniem nie jest najbardziej trafiony wybór, bo jednak komfort jest nieco niższy. Zwłaszcza w trasie, aczkolwiek da się z tym żyć.
Znajdź kogoś w okolicy, przymierz się i zobaczysz.
Dużo zależy jak używasz auta, generalnie kubełek do zwykłego daily to moim zdaniem nie jest najbardziej trafiony wybór, bo jednak komfort jest nieco niższy. Zwłaszcza w trasie, aczkolwiek da się z tym żyć.
Znajdź kogoś w okolicy, przymierz się i zobaczysz.
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Nie napisałeś do jakiego auta. Ja mam micro mx5 poszerzony do 40 cm. Jak masz grubą dupe (jak ja) to na daily jest bardzo tak sobie. W nb zyskasz odrobinę miejsca nad głową (u mnie było jakieś1.5cm) Jeżeli jeździsz tym autem codziennie to ja bym raczej szukał usportowionych foteli z regulacją ( corbeu robi bardzo ładne)
Jasne, zapomniałem o modelu, przepraszam i nie bijcie Chodzi o NB (nie-FL).
Fotel kierowcy już jest po zabiegu wycięcia gąbki (siedzisko i oparcie) przez poprzedniego właściciela, ale w porównaniu ze standardowym to różnica jest dla mnie pomijalna. Szukam więc innych opcji. A może ktoś próbował wymłotkować tę płytę za fotelami (nie wiem jak to się fachowo nazywa) tak, żeby dało się nieco bardziej oparcie pochylić?
@mutra Zaproponowane przez Ciebie fotele za chwilę wrzucę do Google'a i się przyjrzę.
Dzięki wielkie za rady i opinie!
Fotel kierowcy już jest po zabiegu wycięcia gąbki (siedzisko i oparcie) przez poprzedniego właściciela, ale w porównaniu ze standardowym to różnica jest dla mnie pomijalna. Szukam więc innych opcji. A może ktoś próbował wymłotkować tę płytę za fotelami (nie wiem jak to się fachowo nazywa) tak, żeby dało się nieco bardziej oparcie pochylić?
@mutra Zaproponowane przez Ciebie fotele za chwilę wrzucę do Google'a i się przyjrzę.
Dzięki wielkie za rady i opinie!
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Płytki nie wymontujesz, ściana za fotelami jest częścią karoseriible1934 pisze: ↑16 lip 2021, 10:29Jasne, zapomniałem o modelu, przepraszam i nie bijcie Chodzi o NB (nie-FL).
Fotel kierowcy już jest po zabiegu wycięcia gąbki (siedzisko i oparcie) przez poprzedniego właściciela, ale w porównaniu ze standardowym to różnica jest dla mnie pomijalna. Szukam więc innych opcji. A może ktoś próbował wymłotkować tę płytę za fotelami (nie wiem jak to się fachowo nazywa) tak, żeby dało się nieco bardziej oparcie pochylić?
@mutra Zaproponowane przez Ciebie fotele za chwilę wrzucę do Google'a i się przyjrzę.
Dzięki wielkie za rady i opinie!
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Możesz próbować ale IMO gra niewarta świeczki. Poza tym musiał byś jeszcze zwiększyć zakres regulacji na szynach żeby wykorzystać taką modyfikację.
Z czym masz teraz problem? Za mało miejsca nad głową? Za długie nogi?
Jedno i drugie. To nie tak, że narzekam, bo wiedziałem w co się pcham, ale szukam sposobów na zwiększenie miejsca. Patenty popularne mam ogarnięte już (naba, boczek, daszek przeciwsłoneczny, gąbka w fotelu itp.). Pech polega na tym, że nie dość, żem duży, to jeszcze trochę gruby
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Boczek w sensie boczek w drzwiach? ( można założyć płaski i jest trochę miejsca na boki)ble1934 pisze: ↑16 lip 2021, 17:53Jedno i drugie. To nie tak, że narzekam, bo wiedziałem w co się pcham, ale szukam sposobów na zwiększenie miejsca. Patenty popularne mam ogarnięte już (naba, boczek, daszek przeciwsłoneczny, gąbka w fotelu itp.). Pech polega na tym, że nie dość, żem duży, to jeszcze trochę gruby
Zobacz sobie fotele z lotusa elise- ona są bardzo cienkie i mogą ci dać trochę miejsca na nogi. Minus taki że oparcie jest nieregulowane
Boczek zdjąłem całkowicie. Na razie zakryłem go folią, w wolnej chwili wymyślę coś bardziej estetycznego typu przycięta dykta obciągnięta wykładziną. Tutaj na szerokość jest blisko ideału Ręczny nieco wadzi z drugiej, ale można założyć ponoć krótszą dźwignię, więc dam radę bez problemu. To nie jest pilne, bo bardziej pod wydziwianie już podchodzi.
Ten płaski boczek to z NA, czy jakiś specjalny aftermarketowy? Może postaram się, żeby lepiej wyglądało wnętrze niż dyktą obijać...
Fotele z Elise? Sprawdzę jak to wygląda i doczytam więcej, tak samo jak z tymi od Corbeau.
Na razie to bardzo Ci dziękuję za chęć pomocy i odpowiadanie na głupie pytania!
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
https://www.trackcardoorcards.co.uk/pro ... -full-door
Coś takiego. To kawałek PCV przycięty na wymiar. Do ogarnięcia samemu
Coś takiego. To kawałek PCV przycięty na wymiar. Do ogarnięcia samemu
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Miałem tanie kubełki z allegro w NB, na seryjnych fotelach po 2h jazdy bolały mnie plecy, w kubełku cały dzień w trasie i wysiadałem jak nowo narodzony bez żadnych bóli i z chęcią dalszej jazdy, więc jaki niższy komfort? Gdyby w NC nie było elektroniki w fotelach z którą nie chce mi się bawić typu airbagi czy jakieś maty zajęcia, to już dawno miałbym na pokładzie mojej łodzi dwa kubły, a auta używam jako jedyne całoroczne daily Najlepiej się przymierzyć u kogoś do kubełka na spocie (nawet niekoniecznie do mirco ale do jakiegokolwiek) i samemu ocenić, czy to to czego kolega szuka, czy jednak nie jest to dobre rozwiązanie.polly pisze: ↑16 lip 2021, 8:07Mnóstwo ludzi je ma, w tym ja.
Dużo zależy jak używasz auta, generalnie kubełek do zwykłego daily to moim zdaniem nie jest najbardziej trafiony wybór, bo jednak komfort jest nieco niższy. Zwłaszcza w trasie, aczkolwiek da się z tym żyć.
Znajdź kogoś w okolicy, przymierz się i zobaczysz.
Jak widać to kwestia względna . Mnie jednak trochę bardziej tyłek boli po trasie w kubełkach, ale nie jest tak źle żebym nie mógł wytrzymać. No i trasę np. 4h robię praktycznie na raz.luki_92_92 pisze:Miałem tanie kubełki z allegro w NB, na seryjnych fotelach po 2h jazdy bolały mnie plecy, w kubełku cały dzień w trasie i wysiadałem jak nowo narodzony bez żadnych bóli i z chęcią dalszej jazdy, więc jaki niższy komfort? Gdyby w NC nie było elektroniki w fotelach z którą nie chce mi się bawić typu airbagi czy jakieś maty zajęcia, to już dawno miałbym na pokładzie mojej łodzi dwa kubły, a auta używam jako jedyne całoroczne daily Najlepiej się przymierzyć u kogoś do kubełka na spocie (nawet niekoniecznie do mirco ale do jakiegokolwiek) i samemu ocenić, czy to to czego kolega szuka, czy jednak nie jest to dobre rozwiązanie.polly pisze: ↑16 lip 2021, 8:07Mnóstwo ludzi je ma, w tym ja.
Dużo zależy jak używasz auta, generalnie kubełek do zwykłego daily to moim zdaniem nie jest najbardziej trafiony wybór, bo jednak komfort jest nieco niższy. Zwłaszcza w trasie, aczkolwiek da się z tym żyć.
Znajdź kogoś w okolicy, przymierz się i zobaczysz.
Fajny patent. Robi ktoś w Polsce coś takiego, co estetycznie wygląda? Bo sprowadzanie z zagranicy mija się z celem, a jak sam zrobię, to raczej nie będzie to mistrzostwo od strony estetycznejmutra pisze: ↑16 lip 2021, 18:33https://www.trackcardoorcards.co.uk/pro ... -full-door
Coś takiego. To kawałek PCV przycięty na wymiar. Do ogarnięcia samemu
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
To jest płyta z ABS wycięta na ploterze. Cały problem to zwymiarowanie i zapisanie wymiarów w pliku. W Polsce nie widziałem nigdy ale spróbować samemu nie zaszkodzi - szablon z kartonu a potem ostry nóż i masz zrobioneble1934 pisze: ↑20 lip 2021, 11:53Fajny patent. Robi ktoś w Polsce coś takiego, co estetycznie wygląda? Bo sprowadzanie z zagranicy mija się z celem, a jak sam zrobię, to raczej nie będzie to mistrzostwo od strony estetycznejmutra pisze: ↑16 lip 2021, 18:33https://www.trackcardoorcards.co.uk/pro ... -full-door
Coś takiego. To kawałek PCV przycięty na wymiar. Do ogarnięcia samemu