W tym tygodniu CEPIK udostępnia dostęp do dodatkowych zagranicznych baz danych, m.in. z Niemiec, autoDNA.
"AutoDNA pozyskuje dane m.in. z Niemiec, Francji, Belgii, Słowenii, Litwy, Łotwy, Estonii, Szwajcarii, Szwecji, Austrii, Norwegii, Niderlandów, Czech, Węgier, Rumunii, Danii."
Sprawdziłem interesujący mnie samochód, mam zdjęcie "briefu" niestety nie znalazło żadnych danych. Po dodatkowej weryfikacji za pomocą profilu zaufanego, dostałem takie oto info z autoDNA, jednak bez żadnych danych pojazdów, nawet VINu.
Czy ktoś z Was może sprawdzić jakiś pojazd z zagranicy żeby potwierdzić czy ten system działa faktycznie i generuje raport podobny do tego dla pojazdu zarejestrowanego w Polsce?
CEPIK >> dane pojazdów z Niemiec
Moderator: Moderatorzy
- monkahead
- Donator
- Posty: 1378
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Ja właśnie szukam auta i przejrzałem kilka sztuk w cepiku ale wszystkie wyskakują tak jak na załączonym skrinie. Nie wiem cyz trafiałem na sztuki bez przygód ale więcej info tam nie wygrzebałem.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2092
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Mam koledzy podjerzenie, że jak auto nie było naprawiane z OC, ale mogło mieć wypadek, jednak nie było klepnięte na tyle by robić je z AC (a także nie zaliczyło całki, powodzi, nie jeździło na taxi itd.) to te ptaszki będą w raporcie na zielono. Podejrzewam (bo nie wiem) że u Goeringów ten system działa inaczej niż w jueseju. Nie będzie mieć tyłu szczegółowych danych z okresu całej eksploatacji.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1378
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sprawdziłem tak auto które jest już w Polsce na tymczasowych numerach, a zostało sprowadzone ze Szwajcarii jako uszkodzone, mam zdjęcia auta w Szwajcarii. Generuje się raport jak dla każdego auta zarejestrowanego w PL ale w raporcie autoDNA nie ma nic o szkodzie, a podobno w Szwajcarii była robiona wycena naprawy której ostatecznie jednak nie wykonano. Nie mniej jednak zakładam że szkodę z AC wypłacono, także dziwne że w tym raporcie nic nie ma.
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Mam 2 auta. Jedno wiem, że było stuknięte i naprawiane przez poprzedniego właściciela. W raporcie żadnej wzmianki. Nic.
Stanu licznika zza granicy też nie ma. Słabe to.
Jak sprowadza dzwona, przekręca licznik i naprawia w szopie to klient będzie zadowolony.
Stanu licznika zza granicy też nie ma. Słabe to.
Jak sprowadza dzwona, przekręca licznik i naprawia w szopie to klient będzie zadowolony.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Nieważne, poszedł w media komunikat, że rząd walczy z oszustami na rzecz kierowców i to się liczy. System jest? Jest. Pokazuje informacje? Pokazuje. A to, że są nic nie warte? Ale jak to, przecież zrobiliśmy i działa, poprzednie rządy przez ostatnie lata nic nie zrobiły. Tylko się czepiać potrafią.
Ooo właśnie to. I teraz czekać na Januszy biznesu co to będą pokazywać, że w CEPIKu jest czysto. A przyjdziesz z płatnym raportem to powiedzą Ci, że okłamujesz, bo Polski raport z CEPIKu jest ważniejszy!pirul pisze: ↑04 maja 2020, 23:42Nieważne, poszedł w media komunikat, że rząd walczy z oszustami na rzecz kierowców i to się liczy. System jest? Jest. Pokazuje informacje? Pokazuje. A to, że są nic nie warte? Ale jak to, przecież zrobiliśmy i działa, poprzednie rządy przez ostatnie lata nic nie zrobiły. Tylko się czepiać potrafią.
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
- Hookie
- Donator
- Posty: 3401
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jak mi podeślecie jakieś dowody na temat cepik vs raport płatny, to chętnie to na Instalkach opiszę.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Jeśli tak mówicie, że są rozbieżności pomiędzy cepik a płatnym raportem z tej samej bazy danych to znaczy, że cepik nie działa prawidłowo i przy zakupie auta wprowadza w błąd, który może być bardzo kosztowny.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2092
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
OK, ale on jest z kraju kucyków, a koledzy mieli wątpliwości do informacji z baz niemieckich.
Sam jestem lekko skonsternowany, bo jak kupowałem auto małżonce to sprawdzałem VIN w bazach, rozkodowałem, i jeszcze w ASO, wszystko mi się zgadzało z zeznaniami 1-go(!) właściciela, który kupił auto w DE, żadnych informacji o uszkodzeniach (a wóz w oryginalnym lakierze itp.), a odkąd weszła nowa funkcjonalność w cepik-u to pokazuje mi na tym aucie szkodę całkowitą (? ).