Coobcio odkrył fenomen mazdy mx5 :D
Moderator: Moderatorzy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 721
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Każdy go odkrywa kto twierdzi, że ten samochód nie ma prawa jechać bo ma mało koni, owszem na prostej nie jest się najszybszym i nie raz doświadczyłem tego jak objechał mnie pastuch, ale w zakrętach MX-5 daje mnóstwo frajdy, a w dobrych rękach objeżdża niejedną "pipę" w mocniejszej furze
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
)))
To jest woda czy olej?
To jest woda czy olej?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2139
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za linka, Coobcia nie da się nie lubić. Nie wiem, czy tylko ja nie trawię za to Felixa, tym brakiem szpery i tym, że się nie da driftować mnie wkurzył
W ogóle mam taką refleksję, że jak byłem dzieckiem, to Motor publikował wycinek nadwozia, np samą klamkę i ludzie mieli zgadywać co to za samochód i zawsze miałem bekę jakie to łatwe. A dziś wielu polskich "dziennikarzy" czy "jutuberów" potrafi nie ogarnąć podstaw. Co ciekawe czy Savagesse czy inni anglojęzyczni błędów nie robią, ale się do nagrywania przygotowują. Jak ktoś chce pomiary driftboxem na polskim youtube to polecam zwięzłą Autowizję, która ma tę wadę, że już jednym uchem się nie da słuchać, bo są same informacje podawane raz.
Ale do posłuchania w pracy jednym uchem super, dziękuję!
W ogóle mam taką refleksję, że jak byłem dzieckiem, to Motor publikował wycinek nadwozia, np samą klamkę i ludzie mieli zgadywać co to za samochód i zawsze miałem bekę jakie to łatwe. A dziś wielu polskich "dziennikarzy" czy "jutuberów" potrafi nie ogarnąć podstaw. Co ciekawe czy Savagesse czy inni anglojęzyczni błędów nie robią, ale się do nagrywania przygotowują. Jak ktoś chce pomiary driftboxem na polskim youtube to polecam zwięzłą Autowizję, która ma tę wadę, że już jednym uchem się nie da słuchać, bo są same informacje podawane raz.
Ale do posłuchania w pracy jednym uchem super, dziękuję!
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 520
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Uwielbiam oglądać nowe odcinki coobcia do porannej kawki. Jest to jeden z tych gosci od których polscy dziennikarze powinni uczyć sie swobody i flow w mówieniu. Nie wspominam o wiedzy, ktora dla mnie jako laika tak naprawde mega dokształca. Nie wiem czy zauważyliście jak sprytnie jaogodowy kieruje w każdym odcinku coobciem jezeli chodzi o wyciąganie wiedzy. Razem tworzą dobry duet. Niestety nie ma nic poza nimi co da sie oglądać w Polsce.....
Coobcio i Jagoda kozak, mój ulubiony motoryzacyjny duet na youtube zaraz po Mighty Car Mods.
Profesor Chris jest też spoko, i ostatnio odkryłem radzioFLATOUT spoko serie o zawieszeniu właśnie zaczął
Są jeszcze Łysi, Roberty itd ale jakoś mi nie podchodzą choć jakiś tam pożytek mniejszy lub większy z nich jest.
U Coobcia/Jagody fajne jest to, że widać dokładnie co robią i o czym mówi Coobcio, a nie rysowanie po tablicy czy sucha teoria.
Profesor Chris jest też spoko, i ostatnio odkryłem radzioFLATOUT spoko serie o zawieszeniu właśnie zaczął
Są jeszcze Łysi, Roberty itd ale jakoś mi nie podchodzą choć jakiś tam pożytek mniejszy lub większy z nich jest.
U Coobcia/Jagody fajne jest to, że widać dokładnie co robią i o czym mówi Coobcio, a nie rysowanie po tablicy czy sucha teoria.
A Wazzup?Malcolm_x pisze: ↑04 mar 2020, 12:25Uwielbiam oglądać nowe odcinki coobcia do porannej kawki. Jest to jeden z tych gosci od których polscy dziennikarze powinni uczyć sie swobody i flow w mówieniu. Nie wspominam o wiedzy, ktora dla mnie jako laika tak naprawde mega dokształca. Nie wiem czy zauważyliście jak sprytnie jaogodowy kieruje w każdym odcinku coobciem jezeli chodzi o wyciąganie wiedzy. Razem tworzą dobry duet. Niestety nie ma nic poza nimi co da sie oglądać w Polsce.....
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
A złomnik?sowa pisze: ↑04 mar 2020, 14:03A Wazzup?Malcolm_x pisze: ↑04 mar 2020, 12:25Uwielbiam oglądać nowe odcinki coobcia do porannej kawki. Jest to jeden z tych gosci od których polscy dziennikarze powinni uczyć sie swobody i flow w mówieniu. Nie wspominam o wiedzy, ktora dla mnie jako laika tak naprawde mega dokształca. Nie wiem czy zauważyliście jak sprytnie jaogodowy kieruje w każdym odcinku coobciem jezeli chodzi o wyciąganie wiedzy. Razem tworzą dobry duet. Niestety nie ma nic poza nimi co da sie oglądać w Polsce.....
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
odpalac auto a nie o internetach nawijac!:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru