Sam jesteś brzydal
Fiat, Abarth, ND, ND RF, czy NC?
Oto jest pytanie...
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
może nie tyle należy się spodziewać co jest to możliwe
mozna remontowac, mozna wymieniac, co kto uważa.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Ilosc 2.0 przedliftowych z problemami jest znikoma. To raczej przypadki gdzie tez ktos nie umial dbac o auto i raczej przypadki gdzie bylo katowane na torach a nie w daily.
Chyba nie widzialem na forum 2.0 z przebiegiem ponizje 150kkm ktore potrzebowalo remontu i nie jezdzilo po torze.
Chyba nie widzialem na forum 2.0 z przebiegiem ponizje 150kkm ktore potrzebowalo remontu i nie jezdzilo po torze.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
wydaje mi sie ze problem jest jednak wiekszy. Moze nie taki duzy jak dla 1.8 ale na pewno nie sladowy. Sledzac ogloszenia sprzedazy, watki na naszym forum, miata.net itd 2.0 ktore padly jest calkiem sporo i wcale nie musialy byc jakies bardzo zaniedbane ani katowane.bjorm pisze: ↑04 lis 2021, 13:40Ilosc 2.0 przedliftowych z problemami jest znikoma. To raczej przypadki gdzie tez ktos nie umial dbac o auto i raczej przypadki gdzie bylo katowane na torach a nie w daily.
Chyba nie widzialem na forum 2.0 z przebiegiem ponizje 150kkm ktore potrzebowalo remontu i nie jezdzilo po torze.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Pierścienie, ale moim zdaniem tak jak Bjorn napisał. Trzeba kręcić maksymalnie i nie sprawdzać oleju albo robić to nieumiejętnie czemu niestety sprzyja felerny bagnet oleju w przedliftach. Warto wymienić bagnet na poliftowy, koszt 90 pln.
Prawdopodobieństwo większe, ale cena auta niższa. NCfl jest teoretycznie wolny od tego problemu i cena +15k pln.
Prawdopodobieństwo większe, ale cena auta niższa. NCfl jest teoretycznie wolny od tego problemu i cena +15k pln.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Pierścienie to jedno, bagnet to drugie, nie pomagają też bezzamkowe panewki (polift ma już z zamkami o ile pamiętam).
Znany jest na forum przypadek że panewka strzeliła w 1.8 po postoju, ja znam niestety osobiście 2.0 które ja przekręciło snując się w korku, mając ponad połowę stanu oleju i drugie 2.0 (w M3 2006 o ile pamiętam) które żarło takie ilości oleju że w 20km jazdy po mieście schodziło z max do min.
Oczywiście nie demonizujmy. Nie każde przedliftowe 1.8 ani 2.0 musi żreć olej albo paść. Sporo zwłaszcza dwazero dożywa przyzwoitych przebiegów.
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Znany jest na forum przypadek że panewka strzeliła w 1.8 po postoju, ja znam niestety osobiście 2.0 które ja przekręciło snując się w korku, mając ponad połowę stanu oleju i drugie 2.0 (w M3 2006 o ile pamiętam) które żarło takie ilości oleju że w 20km jazdy po mieście schodziło z max do min.
Oczywiście nie demonizujmy. Nie każde przedliftowe 1.8 ani 2.0 musi żreć olej albo paść. Sporo zwłaszcza dwazero dożywa przyzwoitych przebiegów.
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Nie jestem totalnie żadnym specialistą od bagnetów. Po prostu przy wymianie oleju Dr.Kokon zwrócił mi uwagę że mógłbym go wymienić. Miałem taki jakby z aluminiowym odlewem na końcu, na którym nie wiadomo gdzie się poziom kończył. Bo w zasadzie cały wychodził mokry. Dostałem z Carspeed taki z opisem ze niby poprawiona wersja, blaszany z kropeczkami...
Mam jedno NCFL z 2011 w garazu i jest tam przedliftowy bagnet. A serwisowane auto tylko w ASO przez ostatnie 10 lat.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2139
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Mialem okazje przejechac sie NC1 2.0 ze szmata (byl to jeden z najtanszych wozow w Polsce) i jezdzil ten samochod baaaardzo dobrze, tak wiec polecam. Za ulamek ceny mozna miec grubo ponad 3/4 frajdy z nowej ND.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
jesli naprawa jest zrobiona dobrze to nie ma sie czego obawiac. To dobrze jednak sporo kosztuje.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 721
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Szczerze? Nie wierzyłem, że to kiedyś nastąpi Gratki
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2096
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
To akurat brzmi jak świetna kompletacja, jeżeli to faktycznie Torsen, no i skrzynia 5-ka też bardzo miła. A fotele, jeśli bez skór, to kolejna zaleta!
-
- Posty: 633
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Generalnie auto kupione od forumowicza @konopa czyli #miatamotive
Auto nie jest idealne, nie jest w stanie "jak nowe", ale czego można się spodziewać po 21-letnim aucie ze stanem licznika niemal 220k km?
Na wiosnę jakieś prace detailingowe przeprowadzę we własnym zakresie, potem zobaczymy.
Auto przejechało bez problemu trasę Wrocław - Pszczyna, co jest dobrym znakiem na przyszłość
P.S kupno 21-letniej Miaty jest prawdopodobnie najgłupszą rzeczą jaką zrobiłem w swoim 32-letnim, nudnym życiu
P.S2 dziękuję wszystkim którzy we mnie wierzyli, a zwłaszcza @Wojtek Wawa który swoim ogromnym entuzjazmem motywował mnie do realizacji tego marzenia!
P.S3 nie mogę się doczekać wiosny i wypadu na Salmopol
P.S4 jeśli się trafi drugi taki jak ja na forum, to niech pamięta, że marzenia są po to, żeby je realizować!
Pozdrawiam
stpman
Auto nie jest idealne, nie jest w stanie "jak nowe", ale czego można się spodziewać po 21-letnim aucie ze stanem licznika niemal 220k km?
Na wiosnę jakieś prace detailingowe przeprowadzę we własnym zakresie, potem zobaczymy.
Auto przejechało bez problemu trasę Wrocław - Pszczyna, co jest dobrym znakiem na przyszłość
P.S kupno 21-letniej Miaty jest prawdopodobnie najgłupszą rzeczą jaką zrobiłem w swoim 32-letnim, nudnym życiu
P.S2 dziękuję wszystkim którzy we mnie wierzyli, a zwłaszcza @Wojtek Wawa który swoim ogromnym entuzjazmem motywował mnie do realizacji tego marzenia!
P.S3 nie mogę się doczekać wiosny i wypadu na Salmopol
P.S4 jeśli się trafi drugi taki jak ja na forum, to niech pamięta, że marzenia są po to, żeby je realizować!
Pozdrawiam
stpman
stpman pisze: ↑22 gru 2021, 19:37Generalnie auto kupione od forumowicza @konopa czyli #miatamotive
Auto nie jest idealne, nie jest w stanie "jak nowe", ale czego można się spodziewać po 21-letnim aucie ze stanem licznika niemal 220k km?
Na wiosnę jakieś prace detailingowe przeprowadzę we własnym zakresie, potem zobaczymy.
Auto przejechało bez problemu trasę Wrocław - Pszczyna, co jest dobrym znakiem na przyszłość
P.S kupno 21-letniej Miaty jest prawdopodobnie najgłupszą rzeczą jaką zrobiłem w swoim 32-letnim, nudnym życiu
P.S2 dziękuję wszystkim którzy we mnie wierzyli, a zwłaszcza @Wojtek Wawa który swoim ogromnym entuzjazmem motywował mnie do realizacji tego marzenia!
P.S3 nie mogę się doczekać wiosny i wypadu na Salmopol
P.S4 jeśli się trafi drugi taki jak ja na forum, to niech pamięta, że marzenia są po to, żeby je realizować!
Pozdrawiam
stpman
Latem, Salmopol... przemyśl to dwa razy, chyba że to będzie piąta rano. W okolicy jest sporo innych, ciekawych, niekoniecznie górskich dróg.
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2139
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Gratuluję! Załóż wątek w Nasze Mazdy mx5, będziesz miał gdzie wrzucać podróże itp.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
moze byc tak ze lista glupich rzeczy sie dopiero zaczyna
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1605
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
WOW... zerknełem na pierwszą stronę posta a tam 2019... to dwa lata auta szukałeś , dużo czasu straciłeś na wnikanie i analizowanie, a to nie jest dobre he.
teraz musisz nadrobić stracony czas i jak najwiecej jeździć i jeździć
Gratulacje
teraz musisz nadrobić stracony czas i jak najwiecej jeździć i jeździć
Gratulacje