Strona 37 z 39

Re: MX5 2020 i następne

: 26 sty 2024, 15:40
autor: Konioczynka
Danillo pisze:
26 sty 2024, 15:03


P.S. Jeśli to są nowe felgi do ND to straszna lipa. VW pełną krasą.
Tak to te.. dlatego przewróciłem oczami

https://twitter.com/kodama414a/status/1 ... 7445633445

Re: MX5 2020 i następne

: 26 sty 2024, 16:11
autor: Danillo
To podwyższa cenę zakupu ND3 obronne felgi na wejściu 😉
Jakby co będę sprzedawał wzór 66

Re: MX5 2020 i następne

: 26 sty 2024, 18:20
autor: mutra
Konioczynka pisze:
26 sty 2024, 15:40
Danillo pisze:
26 sty 2024, 15:03


P.S. Jeśli to są nowe felgi do ND to straszna lipa. VW pełną krasą.
Tak to te.. dlatego przewróciłem oczami

https://twitter.com/kodama414a/status/1 ... 7445633445
No strasznie paskudne. Chociaż są zboczeńcy ;) którym się podobają.

Re: MX5 2020 i następne

: 29 sty 2024, 15:12
autor: vodka
Są mega obleśne.. ale to jest stock czy za to jeszcze się płaci?

Re: MX5 2020 i następne

: 29 sty 2024, 18:47
autor: stpman
Wygląda na to, że stock w Prime-line.
W Standard-Line zostają stare czarne felgi.
Przynajmniej w niemcowni, bo u nas biedniejsza wersja nie będzie raczej dostępna.

Re: MX5 2020 i następne

: 30 sty 2024, 10:59
autor: Wojtek Wawa
Ech, a miał być żółty. Jednak jest pozytyw, ciągle można kupić ND, ma nawet wiele usprawnień względem debiutu w 2015.
Mam porównanie do segmentu B, gdzie zacząłem szukać czegoś po Fieście żony, którą bardzo lubię też jeździć. I jest dramat, nawet zwiększając budżet o 150% nie da się kupić niczego bez kilku dużych wad. Pewnie będziemy jeździć tym fordem, aż stanie. Jestem po kilku jazdach testowych i jestem zrezygnowany.
I tu pojawia się strach, co będzie, gdy nie pojawi się NE w UE.

Re: MX5 2020 i następne

: 30 sty 2024, 11:07
autor: pistenbully
Wojtek Wawa pisze:
30 sty 2024, 10:59
Mam porównanie do segmentu B, gdzie zacząłem szukać czegoś po Fieście żony, którą bardzo lubię też jeździć. I jest dramat, nawet zwiększając budżet o 150% nie da się kupić niczego bez kilku dużych wad. Pewnie będziemy jeździć tym fordem, aż stanie. Jestem po kilku jazdach testowych i jestem zrezygnowany.
W tym segmencie to już tylko Jimny!
:cry:
Niestety, oficjalnie tylko dwuosobowy.

Re: MX5 2020 i następne

: 30 sty 2024, 13:36
autor: Konioczynka
W tym sztucznym świetle te felgi wyglądały tragicznie, ale są już filmy z Japonii z testów i na zewnątrz wygląda „normalnie” no ale piękne nie są. Ale z tymi odruchami wymiotnymi to przesadzacie :)

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 0:02
autor: heretic
pistenbully pisze:
30 sty 2024, 11:07
Wojtek Wawa pisze:
30 sty 2024, 10:59
Mam porównanie do segmentu B, gdzie zacząłem szukać czegoś po Fieście żony, którą bardzo lubię też jeździć. I jest dramat, nawet zwiększając budżet o 150% nie da się kupić niczego bez kilku dużych wad. Pewnie będziemy jeździć tym fordem, aż stanie. Jestem po kilku jazdach testowych i jestem zrezygnowany.
W tym segmencie to już tylko Jimny!
:cry:
Niestety, oficjalnie tylko dwuosobowy.
GR Yaris :)

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 7:32
autor: stpman
W segmencie B jedyne sensowne auto jakie zostało to Yaris... Straszna bida... Nowe Clio ładne, ale recenzje zbiera średnie... Peugeot drogi itd...
No i jeszcze zaskakujące tanie, nie brzydkie i bardzo oszczędne... Suzuki Swift! Dlaczego to się nie sprzedaje? I jakim cudem waży zaledwie 850-900kg?!?

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 9:42
autor: damiano_5
heretic pisze:
02 lut 2024, 0:02
pistenbully pisze:
30 sty 2024, 11:07
Wojtek Wawa pisze:
30 sty 2024, 10:59
Mam porównanie do segmentu B, gdzie zacząłem szukać czegoś po Fieście żony, którą bardzo lubię też jeździć. I jest dramat, nawet zwiększając budżet o 150% nie da się kupić niczego bez kilku dużych wad. Pewnie będziemy jeździć tym fordem, aż stanie. Jestem po kilku jazdach testowych i jestem zrezygnowany.
W tym segmencie to już tylko Jimny!
:cry:
Niestety, oficjalnie tylko dwuosobowy.
GR Yaris :)
Chyba Yaris GR, bo GR Yaris to trochę inny samochód i kosztuje, a raczej będzie kosztował jak się pojawi po facelifcie >200k.

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 14:46
autor: monkahead
https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/w ... &PC=EMMX01

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka


Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 14:50
autor: TerminatorPi
"Dostępny jest nowy kolor nadwozia Aero Grey łączący dziedzictwo i nowoczesną estetykę" :facepalm:

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 14:59
autor: monkahead
TerminatorPi pisze:"Dostępny jest nowy kolor nadwozia Aero Grey łączący dziedzictwo i nowoczesną estetykę" :facepalm:
Marketingowy bełkot.

Tak się zastanawiam, zakładając że chcę się jedynie bujać nowym MX5 po bulwarze, to w sumie biała w prime line za 140900zł wystarczy. Wrzucam jedynie lepsza felgę i zawias, i można jeździć.

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka


Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 16:01
autor: Konioczynka
W 1.5 na bulwary ?

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 16:12
autor: TerminatorPi
Konioczynka pisze:
02 lut 2024, 16:01
W 1.5 na bulwary ?
Per cylinder :D

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 18:35
autor: stpman
@monkahead przed zakupem bazowej wersji radzilbym Ci ją najpierw zobaczyć na żywo. Wnętrze w bazowej wersji wygląda słabo. Materiałowe fotele, środkowa część deski rozdzielczej to goły plastik itp...
Sam miałem taki właśnie plan, ale po obejrzeniu jednego używanego egzemplarza odpuściłem bazowe wersję zarówno w nówce jak i wśród używek.
Wolałbym jednak poszukać używki ND2 z 2.0 (SkyPassion/SkyFreedom/Exclusive-Lime) niż brać golasa z 1.5 za 140k zł.

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 19:55
autor: BOMI21
Oficjalny konfigurator na 2024 już jest:

https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20MX-5/2DR.OPEN/

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 20:04
autor: Konioczynka
BOMI21 pisze:
02 lut 2024, 19:55
Oficjalny konfigurator na 2024 już jest:

https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20MX-5/2DR.OPEN/
I to nawet z błędem ( aktywny tempomat )

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 20:13
autor: BOMI21
Koledzy zaraz rozpoczną tutaj debatę nad wersjami wyposażenia i słusznością silnika 1.5, ja tylko wspomnę, że na chwilę obecną w konfiguratorze MRCC jest wpisany we wszystkich wersjach jako standard, natomiast modele wizualizacji nie posiadają zderzaka z MRCC, ale już we wnętrzu kierownica ma wszystkie przyciski do obsługi tego systemu. Co ciekawe, zamienili w końcu LDWS na LAS, oraz w wycofali monochromatyczny wyświetlacz zegarów.

Re: MX5 2020 i następne

: 02 lut 2024, 20:35
autor: TerminatorPi
Aż sobie w końcu przeliczyłem. Uwzględniając inflację aktualna RF Homura jest odrobinę tańsza niż w 2017 SkyFreedom z Recaro.

Re: MX5 2020 i następne

: 03 lut 2024, 9:10
autor: monkahead

Konioczynka pisze:W 1.5 na bulwary ?
Taki żarcik ale biorąc pod uwagę średnią prędkość w mieście, wynoszącą około 30km/h, to nie będzie widać że jedzie się 1.5 Obrazek
stpman pisze:[mention]monkahead[/mention] przed zakupem bazowej wersji radzilbym Ci ją najpierw zobaczyć na żywo. Wnętrze w bazowej wersji wygląda słabo. Materiałowe fotele, środkowa część deski rozdzielczej to goły plastik itp...
Sam miałem taki właśnie plan, ale po obejrzeniu jednego używanego egzemplarza odpuściłem bazowe wersję zarówno w nówce jak i wśród używek.
Wolałbym jednak poszukać używki ND2 z 2.0 (SkyPassion/SkyFreedom/Exclusive-Lime) niż brać golasa z 1.5 za 140k zł.
Na pewno przejadę się do salonu żeby zobaczyć ND3, chociaż pewnie bazowej wersji w salonie nigdy nie podstawią jako demo cara. Mnie akurat materiałowa tapicerka nie przeszkadza, a deskę można samemu odpicować. Jedynie szkoda że w tej wersji nie ma silnika 2.0 + LSD.



Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka


Re: MX5 2020 i następne

: 05 lut 2024, 19:08
autor: stpman
Na polskiej stronie Mazdy jest już konfigurator ND3:
https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20MX-5/2DR.OPEN/

Teraz już chyba wszystko jasne :)

Re: MX5 2020 i następne

: 05 lut 2024, 20:01
autor: waran
tylko 1.5 jest?

Re: MX5 2020 i następne

: 05 lut 2024, 20:10
autor: stpman
Jest przecież 2.0 w wyższych wersjach wyposażenia.

Re: MX5 2020 i następne

: 06 lut 2024, 14:38
autor: Konioczynka
Tak informacyjnie, chyba od końcówki zeszłego roku (na pewno 2024) 6 lat /150 kkm gwarancji już jest od ręki.
To tak a propos ew. skrzyni biegów

Edit: ok doczytałem - od pierwszej polowy 2022 r u nas

Re: MX5 2020 i następne

: 06 lut 2024, 22:51
autor: TM0777
> chyba od końcówki zeszłego roku (na pewno 2024) 6 lat /150 kkm gwarancji już jest od ręki

Tak, ja kupiłem we wrześniu i mam 6 lat gwarancji.

Re: MX5 2020 i następne

: 06 lut 2024, 22:51
autor: TM0777
> chyba od końcówki zeszłego roku (na pewno 2024) 6 lat /150 kkm gwarancji już jest od ręki

Tak, ja kupiłem we wrześniu i mam 6 lat gwarancji.

Re: MX5 2020 i następne

: 07 lut 2024, 0:05
autor: Rufalek
Wydaje mi się, że mogło być tak już wcześniej - mam 2022 Q3 i też mam 6 lat/150kkm (tak wynika z tej standardowej drukowanej książeczki opisującej zakres gwarancj)

Re: MX5 2020 i następne

: 07 lut 2024, 7:34
autor: flatline
Mazda wprowadziła dłuższą gwarancję w całej Europie na wszystkie modele, tak jak piszecie, gdzieś pod koniec 2022. Pozostaje się cieszyć i płacić za przeglądy w ASO ;)