MX5 2020 i następne

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

17 sty 2024, 14:03

irekJ pisze:
17 sty 2024, 8:51
Gdyby Mazda zrobiła jakąś magię z 1.5 jak z ND2/2.0 i motor chciałby się zakręcić na 9000rpm i wypluć +160KM i trochę momentu to jak dla mnie Miata wróciłaby trochę do korzeni. Dałoby się żyć. Ale 132KM i wyprzedzanie pod górkę w Alpach na 2500mnp... przygoda.
132 kunia to już jest po tej całej magii ;)
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 735
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: NC FL
Wersja: Sport
Lokalizacja: Warszawa

17 sty 2024, 16:10

paranoja, przecież tych z 1.5 to prawie nikt nie kupowal...
Ubi bene, ibi patria
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3675
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

17 sty 2024, 17:50

waran pisze:
17 sty 2024, 16:10
paranoja, przecież tych z 1.5 to prawie nikt nie kupowal...
Cała Japonia, wiekszość Holandii i niemal cała Australia :)

Spokojnie, zostawienie tylko 1.5 w ofercie to troche ostudzenie emocji przed wjazdem 1.5 w hybrydzie lub z rotorem, w nastepnej generacji.
Wtedy bedzie tak jak Irek pisze, no moze poza tymi 9000rpm.
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

17 sty 2024, 18:23

Mazda miała dobry rok 2023: https://autokult.pl/mazda-notuje-potezn ... 773594656a, a teraz ten powrót z samochodami typu mazdaspeed/mps: https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/w ... hare&ei=12 ... ale biorąc pod uwagę sprzedaż zaledwie 137 szt. MX-5, to chyba mają gdzieś czy będzie 2.0 czy nie ;)

Zmiany dzieją się na naszych oczach. Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

18 sty 2024, 11:34

jakby tak zostawili 1.5 ale z cena 90 koła za podstawową wersję jak było parę lat temu inaczej byście gadałi :-p

1.5 jest super, idealnie mx5kowe. No może trochę za slabe pod górę na SpaFrancorchamps (pamiętam film USULa z NB 1.6) ale umówmy się to margines zastosowań

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
the.monte.christo
Donator
Donator
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2019, 9:14
Model: NB FL
Wersja: 1.8L USDM/1.6L EU
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

18 sty 2024, 13:36

W Maździe zdają sobie sprawę, że peak Miatą jest NBFL 1.8 146 KM. Tym ruchem sprawiają że NBFL będzie szybszy niż nowa MX-5 z salonu 8-) Outstanding move, podoba mnie się.
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

18 sty 2024, 15:31

Ano, będzie powrót do korzeni. Brytyjski roadster z lat 70. 80 koni na podwójnym gaźniku i straight pipe :mrgreen: - peak performance o ile jedziesz z wiatrem i nie pod górkę ;)
4ndr3_pl
Posty: 32
Rejestracja: 13 maja 2019, 17:06
Model: ND RF
Wersja: 2.0 184KM
Lokalizacja: Warszawa

19 sty 2024, 8:10

Niestety stawiam że jak zostawią 1.5 to 2.0 cenowo pójdą w górę, a sprzedaż nowych z 1.5 zapikuje i to mocno. W podobnej cenie można kupić 245KM Cuprę, więc poszukiwacze nowej zabawki którzy nie mają zajawki na Miatę zapewne poszukają czegoś innego.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

19 sty 2024, 11:09

4ndr3_pl pisze:Niestety stawiam że jak zostawią 1.5 to 2.0 cenowo pójdą w górę, a sprzedaż nowych z 1.5 zapikuje i to mocno. W podobnej cenie można kupić 245KM Cuprę, więc poszukiwacze nowej zabawki którzy nie mają zajawki na Miatę zapewne poszukają czegoś innego.
RF na BBS wychodzi pod 200k zł, to dużo za takie małe autko, gdzie sporo części jest jednak zrobiona z dosyć delikatnych i tanich materiałów, a auto już się dawno zamortyzowało producentowi.

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
the.monte.christo
Donator
Donator
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2019, 9:14
Model: NB FL
Wersja: 1.8L USDM/1.6L EU
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

20 sty 2024, 7:07

Z całym szacunkiem ale 170 czy 200 tysięcy złotych to nie jest dużo za Miatę, bo od 2019 roku wartość pieniądza spadła o blisko 50%. ND kosztuje w zasadzie cały czas tyle samo, co kiedyś. Po prostu polska waluta jest śmieciem przez to wszystko co politycy zafundowali nam przez ostatnie kilka lat.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

20 sty 2024, 8:25

No cóż, skoro przez tyle czasu, rządziły nami szmaty, to złoty mógł się zeszmacić. To samo auto w USA wychodzi teraz lekko ponad 160k PLN. Natomiast w Polsce da się kupić fajny nowy samochód za 200k PLN, większy i z mocniejszym silnikiem niż w MX-5, np. CX-5 2.5 194KM, za 199800PLN.Obrazek

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
the.monte.christo
Donator
Donator
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2019, 9:14
Model: NB FL
Wersja: 1.8L USDM/1.6L EU
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

20 sty 2024, 8:56

monkahead pisze:
20 sty 2024, 8:25
fajny nowy samochód za 200k PLN, większy i z mocniejszym silnikiem niż w MX-5, np. CX-5
A to CX-5 miała lifting i od teraz oferuje składany dach, tonę wagi, tylny napęd ze szperą, rozkład masy 50:50 i fantastyczny manual oraz prowadzenie? A nie, czekaj, to tylko Ty porównujesz jabłka do pomarańczy.

Ostatnio mnie rozwalił kolo, co stwierdził że po co kupować Hondę S2000 za 120 tysięcy, jak dopłacając 30 można nabyć Audi S4 :ryjezesmiechu:

Po co kupować karabin, skoro można kupić sobie fortepian. Tak wyglądają te dyskusje tutaj od czterech lat. Poważnie?
monkahead pisze:
20 sty 2024, 8:25
skoro przez tyle czasu, rządziły nami szmaty, to złoty mógł się zeszmacić
Rządziły i nadal rządzą. Tylko trzeba zaznaczyć, że ludzie nie występują w roli ofiar a wspólników. Czerwonych drukarzy ktoś wybiera.
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1605
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

20 sty 2024, 10:05

the.monte.christo pisze:
20 sty 2024, 7:07
Z całym szacunkiem ale 170 czy 200 tysięcy złotych to nie jest dużo za Miatę, bo od 2019 roku wartość pieniądza spadła o blisko 50%. ND kosztuje w zasadzie cały czas tyle samo, co kiedyś. Po prostu polska waluta jest śmieciem przez to wszystko co politycy zafundowali nam przez ostatnie kilka lat.
No cóż. Pensje nie wzrosły o tyle samo (co nie dziwi), więc w funkcji siły nabywczej jednak samochody zauważalnie zdrożały.
Nie wspomnę już po prostu o psychologicznej barierze. 90kzł za "entry-level" mx-5 wygląda w cenniku zupełnie inaczej niż 160. Nawet jeśli tej wersji za 90 nikt nie kupował.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
the.monte.christo
Donator
Donator
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2019, 9:14
Model: NB FL
Wersja: 1.8L USDM/1.6L EU
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

20 sty 2024, 10:13

TerminatorPi pisze:
20 sty 2024, 10:05
the.monte.christo pisze:
20 sty 2024, 7:07
Z całym szacunkiem ale 170 czy 200 tysięcy złotych to nie jest dużo za Miatę, bo od 2019 roku wartość pieniądza spadła o blisko 50%. ND kosztuje w zasadzie cały czas tyle samo, co kiedyś. Po prostu polska waluta jest śmieciem przez to wszystko co politycy zafundowali nam przez ostatnie kilka lat.
No cóż. Pensje nie wzrosły o tyle samo (co nie dziwi), więc w funkcji siły nabywczej jednak samochody zauważalnie zdrożały.
Nie wspomnę już po prostu o psychologicznej barierze. 90kzł za "entry-level" mx-5 wygląda w cenniku zupełnie inaczej niż 160. Nawet jeśli tej wersji za 90 nikt nie kupował.
Nie ma takiej zasady że pensje mają wzrosnąć tyle samo, bo jakby rosły tyle samo to by nie było inflacji. Inflacja jest karą za dodruk pieniądza. Karę tę ponoszą oczywiście najbiedniejsi (i bardzo dobrze bo to ich głosy wyborcze powodują później wspomnianą inflację). Dla ludzi przedsiębiorczych cena nowej MX5 z roku 2019 i z roku 2024 to mniej więcej to samo.

To smutne że lata mijają, rządy się zmieniają, a ludzie nadal wierzą że wchodząc do wiadra i mocno ciągnąc za ucho uniosą się nad ziemię.

A co do psychologicznej bariery to oczywiście, ale to wynika jedynie z przyzwyczajeń. Ciekawe jest dla mnie to że kilka lat temu bułka w markecie kosztowała 10 groszy, dzisiaj kosztuje 30-60 groszy, ale tego już nikt nie zauważa. Cóż, mało kto słyszał o "Co widać a czego nie widać" Bastiata.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1388
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

20 sty 2024, 11:38

the.monte.christo pisze:Po co kupować karabin, skoro można kupić sobie fortepian. Tak wyglądają te dyskusje tutaj od czterech lat. Poważnie?
Poważnie, bo jeżeli popatrzysz co możesz dostać za te 200k, to jednak CX-5 wydaje się być bardziej rozsądnym zakupem, chociaż wciąż uważam, że cena takiego auta w XXI wieku jest nieadekwatna, do kosztu jego produkcji, czytaj auto jest za drogie o min. 30%.

Z ciekawości poszukałem cen MX-5 z 2015. Za podstawową wersję z silnikiem 2.0 we wrześniu 2015 życzyli sobie 96900zł, co daje na dzień dzisiejszy około 142900zł. Cennik zaczyna się dzisiaj od 160900zł (za ND3 ST), także jednak auto jest droższe niż w 2015.
the.monte.christo pisze:Dla ludzi przedsiębiorczych cena nowej MX5 z roku 2019 i z roku 2024 to mniej więcej to samo.
Jak widać z powyższych wyliczeń, to nie to samo, a zawsze mi się wydawało, że przedsiębiorczy ludzie, dorobili się czegoś w życiu, bo właśnie potrafią liczyć pieniądze.
the.monte.christo pisze:Ciekawe jest dla mnie to że kilka lat temu bułka w markecie kosztowała 10 groszy, dzisiaj kosztuje 30-60 groszy, ale tego już nikt nie zauważa. Cóż, mało kto słyszał o "Co widać a czego nie widać" Bastiata.
Ja akurat to widzę, wszyscy wiemy że ceny żywności poszybowały ale jednak więcej osób stać na kajzerkę za 1zł, niż na zabawkę za 160k zł.



Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1605
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

20 sty 2024, 12:28

the.monte.christo pisze:
20 sty 2024, 10:13
TerminatorPi pisze:
20 sty 2024, 10:05
the.monte.christo pisze:
20 sty 2024, 7:07
Z całym szacunkiem ale 170 czy 200 tysięcy złotych to nie jest dużo za Miatę, bo od 2019 roku wartość pieniądza spadła o blisko 50%. ND kosztuje w zasadzie cały czas tyle samo, co kiedyś. Po prostu polska waluta jest śmieciem przez to wszystko co politycy zafundowali nam przez ostatnie kilka lat.
No cóż. Pensje nie wzrosły o tyle samo (co nie dziwi), więc w funkcji siły nabywczej jednak samochody zauważalnie zdrożały.
Nie wspomnę już po prostu o psychologicznej barierze. 90kzł za "entry-level" mx-5 wygląda w cenniku zupełnie inaczej niż 160. Nawet jeśli tej wersji za 90 nikt nie kupował.
Nie ma takiej zasady że pensje mają wzrosnąć tyle samo, bo jakby rosły tyle samo to by nie było inflacji.
1. Masz rację, pensje nie muszą rosnąć wraz z cenami (co widzimy).
2. Nie masz racji, inflacja to wyłącznie wzrost cen nominalnych. Może być naturalna inflacja, za którą podąża wzrost płac (choć zwykle jest to inflacja na niewielkim poziomie) i de facto obywatele nie biednieją.
Inflacja jest karą za dodruk pieniądza.
Znowu - niekoniecznie. Inflacja _może być_ _częścią_ mechanizmu powodującego spadek zasobności obywateli i zasadniczo, który nie tyle jest powiązany bezpośrednio z dodrukiem pieniądza (bo ten powinien się w średnim okresie "zamortyzować" poprzez dostosowanie zarówno cen, jak i płac do nowego poziomu ilości pieniądza w obiegu; nie na darmo pierwszy lepszy student ekonomii powie ci, że _w krótkim okresie_ można przehandlować bezrobocie za inflację, ale tylko w krótkim okresie), co raczej z całością polityki makroekonomicznej.
Karę tę ponoszą oczywiście najbiedniejsi (i bardzo dobrze bo to ich głosy wyborcze powodują później wspomnianą inflację). Dla ludzi przedsiębiorczych cena nowej MX5 z roku 2019 i z roku 2024 to mniej więcej to samo.
Nieprawda. Akurat najbiedniejsi są albo klientami wszelkiego rodzaju transferów, które są waloryzowane, albo są uwarunkowani raczej płacą minimalną, która też jest indeksowana.
Bieżące przychody i rozchody gospodarstw domowych są mniej dotknięte inflacją niż oszczędności. Tak naprawdę najbardziej w dupę bici są średniacy - ci, którzy mają za mało pieniędzy na duże inwestycje, ale jednak mają jakąś nadmiarową "gotówkę".
To smutne że lata mijają, rządy się zmieniają, a ludzie nadal wierzą że wchodząc do wiadra i mocno ciągnąc za ucho uniosą się nad ziemię.
Ech, mieszasz pojęcia, a próbujesz pozować na eksperta. Inflacja to inflacja, wzrost płac to wzrost płac i faktycznie presja na wzrost płac w warunkach niewydajnej gospodarki może generować dodatkowy impuls inflacyjny i nakręcać inflację (patrz końcówka lat osiemdziesiątych), ale utożsamianie tego mechanizmu z samym w sobie "gołym" pojęciem inflacji jest błędem rzeczowym.
A co do psychologicznej bariery to oczywiście, ale to wynika jedynie z przyzwyczajeń.
Oczywiście. Jednak psychologia w handlu gra dużą rolę. Dlatego masz ceny 1999zł, a nie 2000zł. Niby wszyscy wiedzą, ale jednak to inaczej wygląda.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

20 sty 2024, 12:48

Zapominacie że w 2016 nd golas to był golas, teraz najniższe wyposażenie ma wszystko, poziom wyżej to tylko skóra i kolor dachu,, a następny to sportowe dodatki.
160 za softop wyposażony po brzegi ( już nie wnikajac czy ktoś tego chce w mx5 czy nie) to nie jest taki skok cenowy.
W 2017 konfigurowałem i kupiłem pospolitego hatchbacka - astrę - wyszła 108.000, ciut mniej od nd. Idę teraz do salonu i patrzę na jakiś hb wyposażony w dodatki - i znowu ciut mniej jak nd :)
Nic się
Nie zmieniło.

W 2017 cx5 też kosztowała jakieś 20 tys więcej jak nd - tak jak teraz.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1605
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

20 sty 2024, 18:55

Konioczynka pisze:
20 sty 2024, 12:48
Zapominacie że w 2016 nd golas to był golas, teraz najniższe wyposażenie ma wszystko, poziom wyżej to tylko skóra i kolor dachu,, a następny to sportowe dodatki.
160 za softop wyposażony po brzegi ( już nie wnikajac czy ktoś tego chce w mx5 czy nie) to nie jest taki skok cenowy.
W 2017 konfigurowałem i kupiłem pospolitego hatchbacka - astrę - wyszła 108.000, ciut mniej od nd. Idę teraz do salonu i patrzę na jakiś hb wyposażony w dodatki - i znowu ciut mniej jak nd :)
Nic się
Nie zmieniło.

W 2017 cx5 też kosztowała jakieś 20 tys więcej jak nd - tak jak teraz.
Wszystko się zgadza. Ale.
Podejrzewam, że gdyby "na wejściu" w 2017 było wyłącznie SkyFreedom, nie kupiłbym. Po prostu. To tak działa i nie ma się co obrażać na rzeczywistość - to masz przy wszystkich zakupach - przy samochodach, przy sprzęcie elektronicznym, przy częściach rowerowych. Inaczej twoja psychika odbiera sytuację "masz wydać X i dostajesz Y", a inaczej "możesz wydać Z i nie dostać nic, ale możesz dołożyć względnie niewiele i dostać sporo więcej". Trzeba tylko wiedzieć kiedy się zatrzymać - fajnie to widać jak próbujesz kupić jakąś rzecz, gdzie praktycznie nie masz górnego ograniczenia (np. chcesz kupić malutki piecyk go gitary do ćwiczenia w domu, a łapiesz się na tym, że zastanawiasz się czy nie kupić paczki i dwóch kolumn po 250W, bo za każdym razem kiedy oglądasz coś, co już wydaje ci się, że spełnia twoje wymogi, zauważasz, że jak dolozysz jeszcze "względnie niedużo", masz znowu coś więcej. I z pierwotnie przeznaczonej kwoty 1000zł nagle zawędrowałeś w rejony cztery razy więcej i dopiero się rozpędzasz ;-)
Psychologia, panie.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

20 sty 2024, 19:28

Ok, ja nie chce się pożegnać z matrycami więc skyfreedom i tak było na celowniku.
Zalezy od punktu siedzenia
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Awatar użytkownika
Sun
Donator
Donator
Posty: 300
Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
Model: ND
Wersja: Skyenergy
Lokalizacja: Gliwice

21 sty 2024, 7:50

Trzeba wziąć pod uwagę ze w 2019 weszła nowa norma emisji, która nakładała kary za emisji CO2 przez koncern. W tamtym okresie kupowałem samochód i chciałem nowego golasa, ale nie dało sie go kupić. Została tylko full opcja, która jeszcze podrozala.
Awatar użytkownika
szy
Donator
Donator
Posty: 741
Rejestracja: 28 maja 2014, 9:39
Model: ND
Wersja: GT-S
Lokalizacja: San Diego

21 sty 2024, 20:06

monkahead pisze:
20 sty 2024, 8:25
To samo auto w USA wychodzi teraz lekko ponad 160k PLN. Obrazek
Zważ proszę, porównując ceny samochodów w stanach i w Polsce 2 rzeczy:
- ceny w stanach podaje się netto, nie brutto. Upraszczając, w większości stanów będziesz musiał doliczyć ok 10% opłat i podatków. U mnie, Club ze screenshota będzie kosztował odrobinę ponad $45k * 4 = 180k PLN.
- Amerykański club z Recaro to niższy poziom wyposażenia niż to co jest w Polsce dostępne z Recaro/BBS - brakuje takich rzeczy jak automatyczna klimatyzacja, adaptacyjne światła, czujnik deszczu, fotochromatyczne lusterka, nawigacja, czujniki parkowania i pewnie jeszcze kilka rzeczy. Amerykańskie ND nie mają też ieloop, detonatorów maski itp.

Pomijam zupełnie które z tych rzeczy chcesz mieć czy nie, po prostu porównanie nie jest tak proste jak się na pierwszy rzut oka wydaje.
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

24 sty 2024, 20:18

W Japonii już śmigają
Można obczaić kolor nowy „na żywo”
https://youtu.be/q7BuJcBE7N4?si=5RD_ZdhXSk7SBou2
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
4ndr3_pl
Posty: 32
Rejestracja: 13 maja 2019, 17:06
Model: ND RF
Wersja: 2.0 184KM
Lokalizacja: Warszawa

25 sty 2024, 7:46

Kurcze, nowe multimedia fajnie wyglądają i wydaje się jak on jedzie że jest tak bardziej "smooth" (no bo nawet w ND2 gdzie ponoć jest lepiej niż w ND1 to działa żenująco wolno).
Światła osobiście wolałem poprzednie (kły z DRLek mi się podobają jednak).

A no i spoko że ten "koci odbyt" od kamery poprawili, acz pytanie czy nie ucierpiała na tym widoczność kamery i skłonności do brudzenia się (bo chowanej na 100% nie zrobili).

A kolory meh, szary, szarawy, mniej szary, czarny, szarobeżowy... i jedyny słuszny Soul Red :D
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

25 sty 2024, 19:41

Japończycy są pragmatyczni. Wprowadzają kolory, które maja się sprzedawać a nie ładnie wyglądać w katalogach. Zmienia się tez klient i coraz częściej jest to mężczyzna w słuszniejszym już wieku, pewnie często z USA i nie kupi jaskrawego koloru.

Dość zabawne było obserwowanie fb- gdy pojawił się ten nowy piaskowy kolor większość wpisów była oględnie mówiąc na „nie”.

Ale jak już ktoś kupił i pokazał to nagle okazywało sie, ze to jednak piękny kolor jest 😀

Zgoda co do DRL, te zintegrowane w lampach jakby zbyt ugrzecznione są.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

25 sty 2024, 20:00

Zircon czy platinium quartz? :D

Na Zircon mnie Iza namawia, ale stanowczo mówię NIE - oczywiście nie widziałem na żywo ale mówią że to ja jestem "stary" a to mega dziadkowy kolor.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

25 sty 2024, 21:33

Zircon, super wygląda na tym aucie. Wcale nie jest dziadkowy, bardzo ciekawy i wyróżniający się kolor.
Najlepiej wyglądał z wnętrzem pure white, ale już chyba nie jest dostępne.
Platinum Quartz zupełnie mi nie leży.

P.S jak nie wiadomo na jaki kolor się zdecydować to bierz czarny - zawsze dobrze wygląda, na każdym aucie. A wbrew pozorom to bardzo rzadki kolor dla ND.
Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1173
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

26 sty 2024, 7:16

Zawsze można dobrać taki kolor żeby nie gryzł się z docelową folią ;)
stpman
Posty: 632
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

26 sty 2024, 8:10

Czyli Machine Grey, chyba najbardziej uniwersalna baza do oklejenia ;)
Awatar użytkownika
Konioczynka
Donator
Donator
Posty: 725
Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
Model: Inny
Wersja: Na odwyku
Lokalizacja: Mazury / Ełk

26 sty 2024, 14:32

z Miata forum
:roll:
Obrazek
Obrazek
:kciuk:
Obrazek
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2177
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

26 sty 2024, 15:03

Konioczynka pisze:
25 sty 2024, 20:00
Zircon czy platinium quartz? :D

Na Zircon mnie Iza namawia, ale stanowczo mówię NIE - oczywiście nie widziałem na żywo ale mówią że to ja jestem "stary" a to mega dziadkowy kolor.
Nie znam nazw ale ten „.raczkowaty”. Widziałem go na żywo na ND i miałem wrażenie ze właściciel patrząc na moje zrozumiał swój błąd 😅

P.S. Jeśli to są nowe felgi do ND to straszna lipa. VW pełną krasą.
Pozdrawiam, Danillo
ODPOWIEDZ