miata na track day nb czy nc

Co kupić na track day? NB 1.8 czy NC 2.0 ?

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 147
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

28 kwie 2019, 20:00

Mam mały budżet na ten czas czy lepiej iść w stronę NC 2.0 przed liftem, bez lsd czy zdecydować się na NB (dokładnie to 1999 10th anniversary) z ewentualnym uturbieniem w obu przypadkach
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

28 kwie 2019, 20:13

Nb wyjdzie Ci taniej w utrzymaniu
Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 147
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

28 kwie 2019, 20:16

pewnie tak tylko że chyba mniej dostępne silniki w razie awarii nc mogę mieć na 4000€ a tą NB za 2000€
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
wojteks
Posty: 969
Rejestracja: 05 maja 2012, 19:54
Model: NA
Lokalizacja: Podkarpackie

28 kwie 2019, 20:17

NC, koszty utrzymania bez znaczenia jak ma być do zabawy i modowane. Fabrycznie lepiej jedzie.
Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 147
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

28 kwie 2019, 20:21

ponoć te silniki nc przed liftem są bardziej awaryjne więc dlatego trochę się boję przed liftowej nc
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Awatar użytkownika
Wilko77
Posty: 180
Rejestracja: 19 sty 2017, 19:21
Model: NA
Wersja: relaksacyjna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

01 maja 2019, 6:43

mutra pisze:
28 kwie 2019, 20:13
Nb wyjdzie Ci taniej w utrzymaniu
a NC w podnoszeniu mocy :)
2019: NA full relax 1.6
2018: NC 2.0 Sport/ Pan Kremówka viewtopic.php?f=22&t=26416
2017: NB 1.6 Memories 3 /Wiśnia/
Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 147
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

01 maja 2019, 13:29

No właśnie te koszty są takie same lub podobne nawet w ND a dostęp do części coraz lepszy. Patrząc na to jak szybko nd traci na wartości to może przeznaczyć te pieniądze na tuning ND ! Tylko czy da się przejść badanie techniczne na emisję z turbo !? Bo mają Nd ma być autem na co dzień.
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

01 maja 2019, 16:01

Tylko NC. Koszty nie są wysokie. Silnika się nie bój, mój ma z 250k przebiegu, trzyma fabryczną moc, a oleju bierze minimalne ilości.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
ODPOWIEDZ