Strona 1 z 1

miata na track day nb czy nc

: 28 kwie 2019, 20:00
autor: francmiko
Mam mały budżet na ten czas czy lepiej iść w stronę NC 2.0 przed liftem, bez lsd czy zdecydować się na NB (dokładnie to 1999 10th anniversary) z ewentualnym uturbieniem w obu przypadkach

Re: miata na track day nb czy nc

: 28 kwie 2019, 20:13
autor: mutra
Nb wyjdzie Ci taniej w utrzymaniu

Re: miata na track day nb czy nc

: 28 kwie 2019, 20:16
autor: francmiko
pewnie tak tylko że chyba mniej dostępne silniki w razie awarii nc mogę mieć na 4000€ a tą NB za 2000€

Re: miata na track day nb czy nc

: 28 kwie 2019, 20:17
autor: wojteks
NC, koszty utrzymania bez znaczenia jak ma być do zabawy i modowane. Fabrycznie lepiej jedzie.

Re: miata na track day nb czy nc

: 28 kwie 2019, 20:21
autor: francmiko
ponoć te silniki nc przed liftem są bardziej awaryjne więc dlatego trochę się boję przed liftowej nc

Re: miata na track day nb czy nc

: 01 maja 2019, 6:43
autor: Wilko77
mutra pisze:
28 kwie 2019, 20:13
Nb wyjdzie Ci taniej w utrzymaniu
a NC w podnoszeniu mocy :)

Re: miata na track day nb czy nc

: 01 maja 2019, 13:29
autor: francmiko
No właśnie te koszty są takie same lub podobne nawet w ND a dostęp do części coraz lepszy. Patrząc na to jak szybko nd traci na wartości to może przeznaczyć te pieniądze na tuning ND ! Tylko czy da się przejść badanie techniczne na emisję z turbo !? Bo mają Nd ma być autem na co dzień.

Re: miata na track day nb czy nc

: 01 maja 2019, 16:01
autor: ace
Tylko NC. Koszty nie są wysokie. Silnika się nie bój, mój ma z 250k przebiegu, trzyma fabryczną moc, a oleju bierze minimalne ilości.