Mam pytanie czy korzystał z usług BBR tzn zakup ECUTEKa i strojenie ?
Jak wygląda to czasowo ?
Z mojego doświadczenia do tej pory to jest jakiś koszmar...
a mianowicie:
Po 7 dniach od zamówienia na ich stronie napisałem maila co się dzieje z moją przesyłką bo już tydzień od nich nie wyszła - reakcja była tak że już na drugi dzień dostałem maila z numerem przesyłki.
przyszła bardzo szybko bo już po 3 dniach
W paczce otrzymałem wtyczka bezprzewodowa + kabel usb oraz klucz usb i dwie naklejki a do tego zero instrukcji co robić dalej
napisałem maila co robić dalej (po napisaniu maila do BBR dostaje się z automatu że mają 5 dni roboczych na odpowiedź) zadzwoniłem w takim razie na drugi dzień do nich z pytaniem co robić ? odpowiedź miłego pana angola że napisać maila a oni wyślą mi instrukcję a ja na to że napisałem a on na to że ma na odpowiedź 5 dni ! ja - ok to poczekam.
No i minęło te 5 dni więc dzwonię a pan na to że mam napisać maila a ja że już w zeszłym tygodniu wysłałem a on że ma klienta i nie ma czasu na odpisywanie na maile !
zastanawiam się tylko czy to normalne u nich ? a jak tak to dziwna sprawa że jeszcze nikt nie skarżył się na forach ?
ja już powoli zaczynam się denerwować
BBR GTI Super 175 opinie na temat firmy
tuning BBR
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3674
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Za miły pewnie jesteś . Zadzwoń i powiedz że chcesz instrukcję teraz a jak nie to im wystawisz odpowiednią opinię gdzie trzeba. Jeżeli płaciłeś paypalem to zawsze możesz rozpocząć procedurę zwrotu kasy (niepełnowartościowy towar). Zazwyczaj od razu dostają przyśpieszenia
Dzięki pudel
Już to kiedyś oglądałem chodziło mi bardziej o to by dostać jakieś informacje bezpośrednio od BBR w jakiej kolejności jaki program użyć by czegoś nie zepsuć ja wiem że tam jest jak to gość robił ale nigdy nie wiesz czy wszystko nagrał a jak ta firma coś sprzedaje to wypadało by załączyć coś takiego jak instrukcja - którą właśnie otrzymałem po tygodniu od nich mailem.
Ps. wydaje mi się że oni specjalnie działają na zwłokę bo nie wyrabiają się z zamówieniami...
no nic wysłałem zrzut ekranu który chcieli i czekam dalej pewnie następne 5 working days
mutra - co do poganiania to czasami działa wręcz przeciwnie hehe dlatego staram się zawsze po dobroci, na początku oczywiście
Już to kiedyś oglądałem chodziło mi bardziej o to by dostać jakieś informacje bezpośrednio od BBR w jakiej kolejności jaki program użyć by czegoś nie zepsuć ja wiem że tam jest jak to gość robił ale nigdy nie wiesz czy wszystko nagrał a jak ta firma coś sprzedaje to wypadało by załączyć coś takiego jak instrukcja - którą właśnie otrzymałem po tygodniu od nich mailem.
Ps. wydaje mi się że oni specjalnie działają na zwłokę bo nie wyrabiają się z zamówieniami...
no nic wysłałem zrzut ekranu który chcieli i czekam dalej pewnie następne 5 working days
mutra - co do poganiania to czasami działa wręcz przeciwnie hehe dlatego staram się zawsze po dobroci, na początku oczywiście
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
- Misiekgda
- Posty: 33
- Rejestracja: 07 sty 2019, 16:33
- Model: ND RF
- Wersja: custom
- Lokalizacja: Nottingham/Gdansk
HEj ,
KOrzystalem z BBR nieraz i jest jak mowisz.. 5 dni na opdpowiedz na mejla to standard (czasem odpowiadaja szybciej ) .. sa bardzo zajeci za kazdym razem jak jestem na miejscu to jest przymajmnej pare aut z Francji Belgi Holandi na parkingu .
Moja rada to taka zebys zawsze gadal z kolesiem ktory nazwya sie NEIL .. poprsotu popros go do telefonu jesli ktos inny odbierze .
Po drugie zawsze kontaktuj sie z nimi telefonicznie .. mejle im slabo wychodza ..
Powodzenia !
KOrzystalem z BBR nieraz i jest jak mowisz.. 5 dni na opdpowiedz na mejla to standard (czasem odpowiadaja szybciej ) .. sa bardzo zajeci za kazdym razem jak jestem na miejscu to jest przymajmnej pare aut z Francji Belgi Holandi na parkingu .
Moja rada to taka zebys zawsze gadal z kolesiem ktory nazwya sie NEIL .. poprsotu popros go do telefonu jesli ktos inny odbierze .
Po drugie zawsze kontaktuj sie z nimi telefonicznie .. mejle im slabo wychodza ..
Powodzenia !
w tym sęk że zadzwoniłem a gość prawdopodobnie to właśnie był ten Neil i mnie odesłał do kontaktu mailem a jak mu powiedziałem że wysłałem to on że ma pięć dni na odpowiedź no i to hasło że ma klienta to już masakra bo że niby ja to nie klient !? No nic odesłałem w zeszłą środę print screeny no i czekam jak ten głupi następne 5 dni na odpowiedź może jak się tak naczekam to na dłużej mi ta modyfikacja wystarczy o te kilka tygodni
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016