BBR GTI Super 175 opinie na temat firmy

tuning BBR

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 148
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

26 mar 2019, 23:14

Mam pytanie czy korzystał z usług BBR tzn zakup ECUTEKa i strojenie ?
Jak wygląda to czasowo ?
Z mojego doświadczenia do tej pory to jest jakiś koszmar...
a mianowicie:
Po 7 dniach od zamówienia na ich stronie napisałem maila co się dzieje z moją przesyłką bo już tydzień od nich nie wyszła - reakcja była tak że już na drugi dzień dostałem maila z numerem przesyłki.
przyszła bardzo szybko bo już po 3 dniach
W paczce otrzymałem wtyczka bezprzewodowa + kabel usb oraz klucz usb i dwie naklejki a do tego zero instrukcji co robić dalej
napisałem maila co robić dalej (po napisaniu maila do BBR dostaje się z automatu że mają 5 dni roboczych na odpowiedź) zadzwoniłem w takim razie na drugi dzień do nich z pytaniem co robić ? odpowiedź miłego pana angola że napisać maila a oni wyślą mi instrukcję :) a ja na to że napisałem a on na to że ma na odpowiedź 5 dni ! ja - ok to poczekam.
No i minęło te 5 dni więc dzwonię a pan na to że mam napisać maila a ja że już w zeszłym tygodniu wysłałem a on że ma klienta i nie ma czasu na odpisywanie na maile !
zastanawiam się tylko czy to normalne u nich ? a jak tak to dziwna sprawa że jeszcze nikt nie skarżył się na forach ?
ja już powoli zaczynam się denerwować :diablo:
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
mutra
Donator
Donator
Posty: 3669
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

26 mar 2019, 23:22

Za miły pewnie jesteś ;). Zadzwoń i powiedz że chcesz instrukcję teraz a jak nie to im wystawisz odpowiednią opinię gdzie trzeba. Jeżeli płaciłeś paypalem to zawsze możesz rozpocząć procedurę zwrotu kasy (niepełnowartościowy towar). Zazwyczaj od razu dostają przyśpieszenia ;)
Awatar użytkownika
pudel
Posty: 402
Rejestracja: 24 sty 2017, 16:13
Model: ND
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Kraków

27 mar 2019, 2:12

Poniżej na filmie masz wytłumaczone krok po kroku co zrobić. Obejrzyj też drugą część.

Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 148
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

27 mar 2019, 11:30

Dzięki pudel
Już to kiedyś oglądałem chodziło mi bardziej o to by dostać jakieś informacje bezpośrednio od BBR w jakiej kolejności jaki program użyć by czegoś nie zepsuć ;) ja wiem że tam jest jak to gość robił ale nigdy nie wiesz czy wszystko nagrał ;) a jak ta firma coś sprzedaje to wypadało by załączyć coś takiego jak instrukcja - którą właśnie otrzymałem po tygodniu od nich mailem.
Ps. wydaje mi się że oni specjalnie działają na zwłokę bo nie wyrabiają się z zamówieniami...
no nic wysłałem zrzut ekranu który chcieli i czekam dalej pewnie następne 5 working days :cry:

mutra - co do poganiania to czasami działa wręcz przeciwnie hehe dlatego staram się zawsze po dobroci, na początku oczywiście ;)
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

27 mar 2019, 12:19

Gdybym nie poganiał to sprężyny jeszcze by nie dojechały, nie mówiąc o ich montażu...średnio minimum 3 x w tygodniu w myśl zasady "nieobecni nie mają racji"....
Awatar użytkownika
cra3y
Posty: 166
Rejestracja: 21 wrz 2016, 8:20
Model: Inny

28 mar 2019, 18:35

francmiko pisze:
26 mar 2019, 23:14
Z mojego doświadczenia do tej pory to jest jakiś koszmar...
Firma w UK?

Skąd ja to znam (oni tam wszyscy są jacyś dziwni .... przyjezdni pracujący ciągną jakoś ten kraj ..... jeszcze ....)
Pozdrawiam
Krzysztof
Awatar użytkownika
Misiekgda
Posty: 33
Rejestracja: 07 sty 2019, 16:33
Model: ND RF
Wersja: custom
Lokalizacja: Nottingham/Gdansk

01 kwie 2019, 11:36

HEj ,
KOrzystalem z BBR nieraz i jest jak mowisz.. 5 dni na opdpowiedz na mejla to standard (czasem odpowiadaja szybciej ) .. sa bardzo zajeci za kazdym razem jak jestem na miejscu to jest przymajmnej pare aut z Francji Belgi Holandi na parkingu .
Moja rada to taka zebys zawsze gadal z kolesiem ktory nazwya sie NEIL .. poprsotu popros go do telefonu jesli ktos inny odbierze .
Po drugie zawsze kontaktuj sie z nimi telefonicznie .. mejle im slabo wychodza ..

Powodzenia !
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

01 kwie 2019, 12:55

Na maile nie odpowiadają....rozmawiają z tymi, którzy dzwonią :bang:
Awatar użytkownika
francmiko
Posty: 148
Rejestracja: 30 maja 2018, 19:09
Model: ND
Wersja: nd 1/2
Lokalizacja: Galway

01 kwie 2019, 13:12

w tym sęk że zadzwoniłem a gość prawdopodobnie to właśnie był ten Neil i mnie odesłał do kontaktu mailem :) a jak mu powiedziałem że wysłałem to on że ma pięć dni na odpowiedź no i to hasło że ma klienta to już masakra bo że niby ja to nie klient !? No nic odesłałem w zeszłą środę print screeny no i czekam jak ten głupi następne 5 dni na odpowiedź :( może jak się tak naczekam to na dłużej mi ta modyfikacja wystarczy :) o te kilka tygodni ;)
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
ODPOWIEDZ