Fotel Mirco LTS opinie

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

28 lis 2018, 8:39

Hej,

Cze ktoś ma zamontowany u siebie fotel Mirco LTS?
Czy jest dużo niżej niż standardowe siedzenia w NBFL?
Jakie są ogólne wrażenia z użytkowania?
Awatar użytkownika
Lucas Z
Donator
Donator
Posty: 1915
Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

28 lis 2018, 8:44

Pirul miał u siebie w NA, jeśli zależy ci tylko na wysokości siedzenia pomyśl o gąbkotomii seryjnych foteli- ja mam u siebie w FL-ce i sobie bardzo chwalę
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

28 lis 2018, 9:09

Moje byłe fotele ma teraz ree w NA. Są dosyć ciasne i wąskie w ramionach, ale dzięki temu wchodzą do mx5. Weź pod uwagę swoje gabaryty, ja przy 183cm i 88kg mieściłem się na styk, wg mnie nikt większy/wyższy nie będzie czuł się w nich komfortowo, natomiast jeśli jesteś w moim przedziale lub poniżej to jak najbardziej polecam. Wysokość siedzenia zależy od tego jak ustawisz mocowania i skąd je weźmiesz. Najfajniejsze w tych fotelach są dolne boczki, które są na tyle wysokie, że dobrze trzymają dupę, ale jednocześnie na tyle niskie, że nie wymuszają walki z nimi za każdym razem kiedy chcesz wysiąść z auta wiszącego 20cm nad ziemią jak przy większości pełnych kubłów. Dobre podparcie ud, gąbeczki na lędźwia w cenie - ja generalnie nie widzę w nich wad jeśli chodzi o używanie ich w aucie o charakterze funcara okazjonalnie cioranego na różnego typu pojeżdżawkach czy wydumki typu lifted miata. Sam mam w planach taki pojazd do łojenia po dupie jak skończę obecny projekt (coś mi się obiło o uszy, to się chyba nazywa miatoza), jeśli się za to zabiorę na pewno kupię jeszcze raz te fotele.
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

28 lis 2018, 10:55

pirul pisze:
28 lis 2018, 9:09
Moje byłe fotele ma teraz ree w NA. Są dosyć ciasne i wąskie w ramionach, ale dzięki temu wchodzą do mx5. Weź pod uwagę swoje gabaryty, ja przy 183cm i 88kg mieściłem się na styk, wg mnie nikt większy/wyższy nie będzie czuł się w nich komfortowo, natomiast jeśli jesteś w moim przedziale lub poniżej to jak najbardziej polecam. Wysokość siedzenia zależy od tego jak ustawisz mocowania i skąd je weźmiesz. Najfajniejsze w tych fotelach są dolne boczki, które są na tyle wysokie, że dobrze trzymają dupę, ale jednocześnie na tyle niskie, że nie wymuszają walki z nimi za każdym razem kiedy chcesz wysiąść z auta wiszącego 20cm nad ziemią jak przy większości pełnych kubłów. Dobre podparcie ud, gąbeczki na lędźwia w cenie - ja generalnie nie widzę w nich wad jeśli chodzi o używanie ich w aucie o charakterze funcara okazjonalnie cioranego na różnego typu pojeżdżawkach czy wydumki typu lifted miata. Sam mam w planach taki pojazd do łojenia po dupie jak skończę obecny projekt (coś mi się obiło o uszy, to się chyba nazywa miatoza), jeśli się za to zabiorę na pewno kupię jeszcze raz te fotele.
Nie miałem zamiaru wymieniać siedzeń, ale niestety nie jestem w stanie komfortowo jeździć swoim mx przez to że kierownica jest tam gdzie powinno być moje kolano. Jeżeli wymiana siedzeń na kubełki pomoże to super, jeżeli nie to dalej w kolejce jest nowa kierownica (już bez poduszki powietrznej) a co za tym idzie też pasy szelkowe.
Mam 183cm wzrostu i niecałe 70kg więc powinienem wejść bez problemu, a LTS zwróciło moją uwagę, bo ma niskie boczki i jest chyba najbardziej cywilnym modelem mirco do którego można ewentualnie dołożyć szelki.
Wiesz może skąd zamówić mocowania? Na pewno chciałbym mieć regulację przód/tył i siedzenie tak nisko jak tylko się da.
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

28 lis 2018, 12:09

W kwestii mocowań nie chcę się wypowiadać ponieważ moje doświadczenia z pewną osobą z forum, która je dostarcza nie były najlepsze, a obiektywne przedstawienie tematu spotka się z hejtem ze strony kolegów tejże osoby więc po prostu poradzę żebyś poszukał na własną rękę :) W każdym razie odpowiednie mocowania boczne na pewno pozwolą Ci siedzieć w tych fotelach niżej niż w serii.
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

01 gru 2018, 22:32

To może ja napiszę jako aktualny użytkownik Pirula LTS'ów i ich mocowań od Cybula.
Najpierw plusy:
- da się oprzeć fotel o podłogę niemal i jest dużo niżej niż seria z mocno wycieta gąbka. Efekt super.
- możesz mieć seryjne pasy (wycięcie na pas biodrowy a nie przelotki wymuszające szelki)
- trzymają znacznie lepiej niż seria (nawet taka mocno wycięta)

No a teraz wady:
- mocowania od Cybula w moim aucie pasowały tylko z grubsza do kierowcy. Uwierz że naprawdę sprawdziliśmy wszystkie możliwe kombinacje z Autopaga, a nie był to nasz pierwszy mod w życiu. Mocowania wymagały cięcia, spawania i dorabiania otworów na wiertarce stołowej. Na serii od Cybula nie zamonujesz obu foteli w cale, tzn kierowcy byle jak, pasażera wcale.
- jest mega wąsko w barkach, na tyle wąsko że mi to przeszkadza przy dłuższej jeździe. Dobra rada usiądź w LTS zanim kupisz. Mam kubły Bimarco B i cobra chyba w rajdówce i są dużo wygodniejsze w barkach mimo, że też małe.
Awatar użytkownika
pirul
Moderator techniczny
Moderator techniczny
Posty: 2308
Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
Model: Inny
Wersja: RX-7 FB2 '83
Lokalizacja: Kraków

02 gru 2018, 2:34

To prawda, w barkach są wąskie, nie wiem tylko czy szersze zmieściłyby się do mx5
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

02 gru 2018, 8:25

pirul pisze:To prawda, w barkach są wąskie, nie wiem tylko czy szersze zmieściłyby się do mx5
Może gdyby były bardziej płaskie, to ich waskość nie byłaby tak odczuwalna.

Edit:
Na prośbę jednego z kolegów foty ja LTS'y wyglądają u mnie.
Załączniki
IMG_20181202_121506.jpg
IMG_20181202_121506.jpg (5.37 MiB) Przejrzano 1764 razy
IMG_20181202_121635.jpg
IMG_20181202_121635.jpg (9.93 MiB) Przejrzano 1764 razy
IMG_20181202_121713.jpg
IMG_20181202_121713.jpg (5.88 MiB) Przejrzano 1764 razy
IMG_20181202_121522.jpg
IMG_20181202_121522.jpg (5.52 MiB) Przejrzano 1764 razy
IMG_20181202_121623.jpg
IMG_20181202_121623.jpg (10.01 MiB) Przejrzano 1764 razy
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

03 gru 2018, 10:34

Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?

P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

03 gru 2018, 10:39

jjocer pisze:Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?

P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Zdecydowanie w mojej opinii kubly z przelotkami dolnym nie nadają się do zwykłych pasów. Co do podanej przez Ciebie ceny, czy to jest za jeden LTS, jeśli tak to bardzo drogo, kiedyś były po 600pln szt.
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

03 gru 2018, 10:49

ree pisze:
03 gru 2018, 10:39
jjocer pisze:Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?

P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Zdecydowanie w mojej opinii kubly z przelotkami dolnym nie nadają się do zwykłych pasów. Co do podanej przez Ciebie ceny, czy to jest za jeden LTS, jeśli tak to bardzo drogo, kiedyś były po 600pln szt.
Tak cena za jeden, ale nie jest to standardowa konfiguracja bo autem jeżdżę codziennie:
- Fotel LTS skóra/ alkantara - imitacja - 1289,00 - 1 szt.
- Fotel LTS skóra/ alkantara - oryginalna - 1849,00 - 1 szt.
- Podgrzewane Fotele - 250,00 - 1 szt.
- Mocowania fotela - 99,00 - 1 szt.
- Zmiana napisu na MX-5 - 50 zł - 1 szt.
Ross
Posty: 77
Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
Model: NB
Wersja: 1.8 Specmiata
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

10 gru 2018, 12:45

jjocer pisze:
03 gru 2018, 10:49
ree pisze:
03 gru 2018, 10:39
jjocer pisze:Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?

P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Zdecydowanie w mojej opinii kubly z przelotkami dolnym nie nadają się do zwykłych pasów. Co do podanej przez Ciebie ceny, czy to jest za jeden LTS, jeśli tak to bardzo drogo, kiedyś były po 600pln szt.
Tak cena za jeden, ale nie jest to standardowa konfiguracja bo autem jeżdżę codziennie:
- Fotel LTS skóra/ alkantara - imitacja - 1289,00 - 1 szt.
- Fotel LTS skóra/ alkantara - oryginalna - 1849,00 - 1 szt.
- Podgrzewane Fotele - 250,00 - 1 szt.
- Mocowania fotela - 99,00 - 1 szt.
- Zmiana napisu na MX-5 - 50 zł - 1 szt.
Kto ci robi te fotele? Pisałem do fotelemirco.pl i powiedzieli, że nie robią niczego, czego nie mają w ofercie na stronie głównej, a strasznie mi zależy, żeby dorwać gdzieś Mirco LTS, bo nie chcę pełnego kubełka, a musiałbym zmienić stockowy fotel z NB na coś, co da mi więcej miejsca w aucie.
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 gru 2018, 15:45

Ross pisze:
10 gru 2018, 12:45
Kto ci robi te fotele? Pisałem do fotelemirco.pl i powiedzieli, że nie robią niczego, czego nie mają w ofercie na stronie głównej, a strasznie mi zależy, żeby dorwać gdzieś Mirco LTS, bo nie chcę pełnego kubełka, a musiałbym zmienić stockowy fotel z NB na coś, co da mi więcej miejsca w aucie.
Pisałeś do dystrybutora.
Napisz do fabryki: kontakt@4-rally.pl
Albo zadzwoń.
Jedyna oficjalna strona to: http://4-rally.pl/
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 562
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

10 gru 2018, 15:51

Byłem niedawno u nich w siedzibie - robią WSZYSTKO, czego chce klient. Na prawdę można bardzo wydziwiać (materiały, kolory nitek, napisy, wstawki, kształt itd.).
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 gru 2018, 15:53

Swoją drogą domena fotelemirco.pl należy do:

Cronic
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń

A to firma która prowadzi sklep https://www.rallyshop.pl/ w którym w zeszłym tygodniu kupiłem nabę.
I dziwne, że piszą na stronie głównej, że można dostosować w pełni fotel, a w kontakcie bezpośrednim już takiej oferty nie ma?
No i pewnie ceny wyższe niż u producenta bo zarobić też muszą.
Ross
Posty: 77
Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
Model: NB
Wersja: 1.8 Specmiata
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

11 gru 2018, 9:59

Dobrze wiedzieć. Faktycznie, bardzo mylące, że fotelemirco.pl to nie oficjalna strona Mirco, a jest nią 4-rally. Dlatego się zdziwiłem jak na czacie pytałem czy mają ten fotel w Skoczowie, żebym mógł przyjechać i przymierzyć, a oni odpisali, że nie mają salonu w Skoczowie i jedyny ich salon jest w Toruniu.
Tak czy inaczej, wysłałem zapytanie do 4-rally, czy fotele będą pasować p&p do oryginalnych szyn miaty, tak jak fotele Mirco MX5 i zobaczymy co odpiszą. Te twoje ceny są trochę przerażające, bo to 1,5x więcej niż wszystkie normalne fotele u nich, ale dla pewności też zapytałem ile musiałbym dać za najtańszą opcję ze zwykłym welurem. Może ta imitacja skóry i imitacja alkantary to nie jest najtańsza wersja. Boję się też trochę tego, co napisał Pirul, czyli że 183cm to max - ja mam 190cm/90kg i między innymi dlatego właśnie chcę zmienić stockowe fotele na inne. Fotel mam odsunięty na maksa do tyłu i się mieszczę bez problemu (choć niektórzy twierdzą, że przy 180cm już się nie zmieścisz). Nad głową mam dobre 2cm luzu i ogólnie nie jest źle, ale przy ponad 1h jazdy już zaczynam powoli czuć nogi i plecy. Wychodzę z założenia, że jeśli tak jest na stockowych fotelach bez gąbkotomii, to na LTS'ach po prostu musi być lepiej, ale i tak muszę się przymierzyć zanim kupię, bo w moim przypadku to zbyt ryzykowne. Gdybym miał 180cm to pewnie brałbym w ciemno.
anwi
Posty: 34
Rejestracja: 23 gru 2018, 13:18
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Lidzbark

01 sty 2019, 17:27

hej, zdecydowałeś się na te fotele?

jjocer pisze:
03 gru 2018, 10:34
Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?

P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Awatar użytkownika
jjocer
Posty: 127
Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

01 sty 2019, 23:52

anwi pisze:
01 sty 2019, 17:27
hej, zdecydowałeś się na te fotele?

jjocer pisze:
03 gru 2018, 10:34
Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?

P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Nie, wymieniłem kierownicę i mieszczę się w aucie, a oryginalne fotele są ładniejsze.
ODPOWIEDZ