[ND2] kiedy będzie dało się kupić w salonie w Polsce?
Moderator: Moderatorzy
Panowie czy zauważyliście że w konfiguratorze Mazdy w wersji SkyFreedom gdy przechodzimy do zakładki "wnętrze" jest tapicerka zamszowa z Alcantary w kolorze czarnym - koszt 7000 zł, co to takiego jest (w ND1 nie było tego) ? Czy ktoś pytał sprzedawców w salonie? Następnie przechodzimy do zakładki "opcje" i zostaje nam pakiet Recaro i jest to kolejne 7000 zł
Wczoraj miałem okazję przejechać się ND2 i było jedno wielkie woow! ND1 nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jeśli chodzi o przyspieszenie a w ND2 różnicę czuć i to bardzo! Sam zastanawiam się nad updatem właśnie z NC za jakiś czas Stockowy wydech brzmi o wiele lepiej a kilka dodatkowych Nm robi robotę – jak dla mnie idealna MX-5.
- mike_d
- Donator
- Posty: 1173
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
do ND1 mogłeś zamówić alcantarę na deskę, boczki, mieszek i coś jeszcze chyba, to nie o to chodzi?ernestz pisze: ↑19 lis 2018, 22:50Panowie czy zauważyliście że w konfiguratorze Mazdy w wersji SkyFreedom gdy przechodzimy do zakładki "wnętrze" jest tapicerka zamszowa z Alcantary w kolorze czarnym - koszt 7000 zł, co to takiego jest (w ND1 nie było tego) ? Czy ktoś pytał sprzedawców w salonie? Następnie przechodzimy do zakładki "opcje" i zostaje nam pakiet Recaro i jest to kolejne 7000 zł
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Nie widze tego jako pojedyncza opcja ani w cenniku ani w konfiguratorze, pewnie zostalo zmienione/poprawione, widze tylko w katalogu akcesoriow deske, boczki, mieszek recznego i dzwigni zmiany biegow.mike_d pisze: ↑29 cze 2019, 15:33do ND1 mogłeś zamówić alcantarę na deskę, boczki, mieszek i coś jeszcze chyba, to nie o to chodzi?ernestz pisze: ↑19 lis 2018, 22:50Panowie czy zauważyliście że w konfiguratorze Mazdy w wersji SkyFreedom gdy przechodzimy do zakładki "wnętrze" jest tapicerka zamszowa z Alcantary w kolorze czarnym - koszt 7000 zł, co to takiego jest (w ND1 nie było tego) ? Czy ktoś pytał sprzedawców w salonie? Następnie przechodzimy do zakładki "opcje" i zostaje nam pakiet Recaro i jest to kolejne 7000 zł
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
Miałem dzisiaj okazję spędzić 2,5h godziny za kółkiem ND FL.
Jeżeli ktoś się zastanawia czy zostać przy ND czy przejść na ND FL 2.0 to nie ma się co zastanawiać. W końcu silnik ciągnie odpowiednio długo, chociaż moim zdaniem można by odcinkę przenieść jeszcze kawałek dalej i wtedy byłoby cudownie.
Jeżeli ktoś się zastanawia nad przejściem nawet z NB czy NBFL czy NC* (mówię o seriach) to naprawdę ten silnik w opcji 184 kunie robi bardzo fajną robotę...a reszta jest dodatkiem, lekkim ale dodatkiem
Minusy:
1) niestety nie ma już dostępnych foteli z alcantary - ja na skórze zaraz byłem upocony
2) w RF dalej jest rurka żeby piękniej brzmiał
3) niestety w RF - nie jechałem wcześniej - jazda powyżej 90km/h z otwartym dachem to porażka.
Poza tym: kompletny samochód.
Chciałbym zobaczyć jak to lata z turbokitem - zwłaszcza od 4tego biegu gdzie zaczyna delikatnie brakować Nm ( ale tylko na drogach dla szybkich samochodów a nie szybkich kierowców - parafrazując nieodżalowanego Colin).
Jeżeli ktoś się zastanawia czy zostać przy ND czy przejść na ND FL 2.0 to nie ma się co zastanawiać. W końcu silnik ciągnie odpowiednio długo, chociaż moim zdaniem można by odcinkę przenieść jeszcze kawałek dalej i wtedy byłoby cudownie.
Jeżeli ktoś się zastanawia nad przejściem nawet z NB czy NBFL czy NC* (mówię o seriach) to naprawdę ten silnik w opcji 184 kunie robi bardzo fajną robotę...a reszta jest dodatkiem, lekkim ale dodatkiem
Minusy:
1) niestety nie ma już dostępnych foteli z alcantary - ja na skórze zaraz byłem upocony
2) w RF dalej jest rurka żeby piękniej brzmiał
3) niestety w RF - nie jechałem wcześniej - jazda powyżej 90km/h z otwartym dachem to porażka.
Poza tym: kompletny samochód.
Chciałbym zobaczyć jak to lata z turbokitem - zwłaszcza od 4tego biegu gdzie zaczyna delikatnie brakować Nm ( ale tylko na drogach dla szybkich samochodów a nie szybkich kierowców - parafrazując nieodżalowanego Colin).
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
A nie taniej po prostu wystroić ND za grosze i przesunąć odcinkę? Szkoda zabawy w wymianę ND -> NDfl mając taką możliwość, nie sądzisz?
Also:
1. Za to uwielbiam swojego Cluba - skóra mi nie leży, a o Recaro są różne opinie (poza tym, że są obłędnie piękne) - materiał jest ekstra! Polecam cieplutko.
Also:
1. Za to uwielbiam swojego Cluba - skóra mi nie leży, a o Recaro są różne opinie (poza tym, że są obłędnie piękne) - materiał jest ekstra! Polecam cieplutko.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
1. Nie wiem. Mówię o serii. Moim skromnym zdaniem - ND1 miałem tylko pare dni - NDfl to inny samochód. Różnica jest spora ale to moje odczucia.Hookie pisze: ↑08 sie 2019, 22:10A nie taniej po prostu wystroić ND za grosze i przesunąć odcinkę? Szkoda zabawy w wymianę ND -> NDfl mając taką możliwość, nie sądzisz?
Also:
1. Za to uwielbiam swojego Cluba - skóra mi nie leży, a o Recaro są różne opinie (poza tym, że są obłędnie piękne) - materiał jest ekstra! Polecam cieplutko.
2. Sczerze, gdybym się decydował to brałbym materiałowe.
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Zmian nd1/nd2 nie jest az tak duzo ale sa takie ze w pierwszym momencie sa pozytywnie oczuwalne. Stockowe auto jest zywsze i dluzej pozwala sie cieszyc z liniowego oddawania mocy bo odcinka troche wyzej. Troche racji jest w tym ze sa dwie drogi do podobnego efektu: albo grzebnac 1 albo kupic 2:) obie drogi koncza sie podobnie, bo 2 tez pewnie grzebniesz tylko moze pozniej;) jesli w 2 nie powtorza sie problemy ze skrzyniami biegow to bedzie dodatkowy argument dla 2 (nie trzeba bedzie robic doktoratu w numerow seryjnych na podstawie badan empirycznych kolegow hamburgerow). Co do wersji wyposazenia to przy wyborze dla mnie istnialy tylko dwie: golas najtansza skyenergy z materialowymi siedzeniami (z tego co wiem wszystkie auta z 2L silnikiem i manualem na Europe maja LSD) i wersja skyfreedom z dodatkiem recaro, lubie skorzane siedzenia ale odrzucilem wersje skypassion.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2019, 8:23 przez AaaA, łącznie zmieniany 2 razy.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kurczę, skoro tak mówisz, to muszę się też przejechać NDfl w końcu. Przesiadki nie planuję, ale... Kurczę, ciekawe czy powstanie NE...
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- mike_d
- Donator
- Posty: 1173
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
NE to na pewno powstanie . Mi się cichutko marzy w pakiecie z tą rzędową szóstką nad którą Mazda teraz pracuje ale obiektywnie nie ma szans - za długa, za ciężka i nie pasująca do filozofii Miaty (tzn. do Mazdowej filozofii, bo w moim swiecie Flyin' Miata pakując pod maskę ND LS-a robi świat odrobinę lepszym miejscem .
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
pożywiom uwidim - tymczasem nie gdybamy tylko jezdzimy:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Mnie nie zdziwi jeśli NE będzie w pełni elektryczna, ale to już faktycznie dywagacje na osobny temat.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Niutonometry dostępne zawsze i w każdym zakresie... czekaj chyba się zesr*&% ze szczęścia
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2139
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
To niesamowite jak każdy inaczej odbiera ND2. Ja się przesiadałem bezpośrednio z ND1 do ND2 i potem znów ND1. Jak ktoś odczuł te 700 rpm więcej warte 50 000 zł to naprawdę tego nie pojmuję.
Chyba, że piszemy o szybkiej jeździe autostradą, wtedy zgoda.
A już w ogóle, że rf nd2 zrobił na Tobie większe wrażenie niż soft top nd1... akurat próbowaliśmy się w takim zestawie 3 razy i wyniki były inne od spodziewanych. Oczywiście do końca drugiego biegu. Powyżej ND2 odjeżdża z łatwością.
Chyba, że piszemy o szybkiej jeździe autostradą, wtedy zgoda.
A już w ogóle, że rf nd2 zrobił na Tobie większe wrażenie niż soft top nd1... akurat próbowaliśmy się w takim zestawie 3 razy i wyniki były inne od spodziewanych. Oczywiście do końca drugiego biegu. Powyżej ND2 odjeżdża z łatwością.
1. Zrobił lepsze wrażenie. To samochód kompletny.Wojtek Wawa pisze: ↑09 sie 2019, 21:06A już w ogóle, że rf nd2 zrobił na Tobie większe wrażenie niż soft top nd1... akurat próbowaliśmy się w takim zestawie 3 razy i wyniki były inne od spodziewanych. Oczywiście do końca drugiego biegu. Powyżej ND2 odjeżdża z łatwością.
Jedyny minus to rf a czym napisałem.
2. To "powyżej" i seryjna odcinka dalej robią wrażenie na laiku jak ja
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić