[ND2] kiedy będzie dało się kupić w salonie w Polsce?

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

ernestz
Posty: 69
Rejestracja: 19 lis 2018, 22:43
Model: ND
Lokalizacja: Białystok

19 lis 2018, 22:50

Panowie czy zauważyliście że w konfiguratorze Mazdy w wersji SkyFreedom gdy przechodzimy do zakładki "wnętrze" jest tapicerka zamszowa z Alcantary w kolorze czarnym - koszt 7000 zł, co to takiego jest (w ND1 nie było tego) ? Czy ktoś pytał sprzedawców w salonie? Następnie przechodzimy do zakładki "opcje" i zostaje nam pakiet Recaro i jest to kolejne 7000 zł
Awatar użytkownika
B23
Posty: 58
Rejestracja: 08 mar 2017, 21:50
Model: NC

29 cze 2019, 11:57

bonito pisze:
05 wrz 2018, 11:55
Po co demo - chyba to oczywiste! Po to żeby podjąć świadomą decyzję o zakupie.
Na przykład ja chcąc zmienić NC na ND2 chcę się przekonać czy warto (przy ND uznałem po jeździe próbnej, że nie warto, bo oba samochody jeżeli chodzi o osiągi są bardzo zbliżone).
Wczoraj miałem okazję przejechać się ND2 i było jedno wielkie woow! ND1 nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jeśli chodzi o przyspieszenie a w ND2 różnicę czuć i to bardzo! Sam zastanawiam się nad updatem właśnie z NC za jakiś czas ;) Stockowy wydech brzmi o wiele lepiej a kilka dodatkowych Nm robi robotę – jak dla mnie idealna MX-5.
Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1171
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

29 cze 2019, 15:33

ernestz pisze:
19 lis 2018, 22:50
Panowie czy zauważyliście że w konfiguratorze Mazdy w wersji SkyFreedom gdy przechodzimy do zakładki "wnętrze" jest tapicerka zamszowa z Alcantary w kolorze czarnym - koszt 7000 zł, co to takiego jest (w ND1 nie było tego) ? Czy ktoś pytał sprzedawców w salonie? Następnie przechodzimy do zakładki "opcje" i zostaje nam pakiet Recaro i jest to kolejne 7000 zł
do ND1 mogłeś zamówić alcantarę na deskę, boczki, mieszek i coś jeszcze chyba, to nie o to chodzi?
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

18 lip 2019, 11:40

mike_d pisze:
29 cze 2019, 15:33
ernestz pisze:
19 lis 2018, 22:50
Panowie czy zauważyliście że w konfiguratorze Mazdy w wersji SkyFreedom gdy przechodzimy do zakładki "wnętrze" jest tapicerka zamszowa z Alcantary w kolorze czarnym - koszt 7000 zł, co to takiego jest (w ND1 nie było tego) ? Czy ktoś pytał sprzedawców w salonie? Następnie przechodzimy do zakładki "opcje" i zostaje nam pakiet Recaro i jest to kolejne 7000 zł
do ND1 mogłeś zamówić alcantarę na deskę, boczki, mieszek i coś jeszcze chyba, to nie o to chodzi?
Nie widze tego jako pojedyncza opcja ani w cenniku ani w konfiguratorze, pewnie zostalo zmienione/poprawione, widze tylko w katalogu akcesoriow deske, boczki, mieszek recznego i dzwigni zmiany biegow.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
mysiauek
Posty: 168
Rejestracja: 07 lip 2014, 8:51

08 sie 2019, 22:05

Miałem dzisiaj okazję spędzić 2,5h godziny za kółkiem ND FL.
Jeżeli ktoś się zastanawia czy zostać przy ND czy przejść na ND FL 2.0 to nie ma się co zastanawiać. W końcu silnik ciągnie odpowiednio długo, chociaż moim zdaniem można by odcinkę przenieść jeszcze kawałek dalej i wtedy byłoby cudownie.

Jeżeli ktoś się zastanawia nad przejściem nawet z NB czy NBFL czy NC* (mówię o seriach) to naprawdę ten silnik w opcji 184 kunie robi bardzo fajną robotę...a reszta jest dodatkiem, lekkim ale dodatkiem :)

Minusy:
1) niestety nie ma już dostępnych foteli z alcantary - ja na skórze zaraz byłem upocony
2) w RF dalej jest rurka żeby piękniej brzmiał
3) niestety w RF - nie jechałem wcześniej - jazda powyżej 90km/h z otwartym dachem to porażka.

Poza tym: kompletny samochód.

Chciałbym zobaczyć jak to lata z turbokitem - zwłaszcza od 4tego biegu gdzie zaczyna delikatnie brakować Nm ( ale tylko na drogach dla szybkich samochodów a nie szybkich kierowców - parafrazując nieodżalowanego Colin).
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić :)
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

08 sie 2019, 22:10

A nie taniej po prostu wystroić ND za grosze i przesunąć odcinkę? ;) Szkoda zabawy w wymianę ND -> NDfl mając taką możliwość, nie sądzisz?

Also:

1. Za to uwielbiam swojego Cluba - skóra mi nie leży, a o Recaro są różne opinie (poza tym, że są obłędnie piękne) - materiał jest ekstra! Polecam cieplutko.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
mysiauek
Posty: 168
Rejestracja: 07 lip 2014, 8:51

08 sie 2019, 23:14

Hookie pisze:
08 sie 2019, 22:10
A nie taniej po prostu wystroić ND za grosze i przesunąć odcinkę? ;) Szkoda zabawy w wymianę ND -> NDfl mając taką możliwość, nie sądzisz?

Also:

1. Za to uwielbiam swojego Cluba - skóra mi nie leży, a o Recaro są różne opinie (poza tym, że są obłędnie piękne) - materiał jest ekstra! Polecam cieplutko.
1. Nie wiem. Mówię o serii. Moim skromnym zdaniem - ND1 miałem tylko pare dni - NDfl to inny samochód. Różnica jest spora ale to moje odczucia.
2. Sczerze, gdybym się decydował to brałbym materiałowe.
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić :)
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

09 sie 2019, 6:12

Zmian nd1/nd2 nie jest az tak duzo ale sa takie ze w pierwszym momencie sa pozytywnie oczuwalne. Stockowe auto jest zywsze i dluzej pozwala sie cieszyc z liniowego oddawania mocy bo odcinka troche wyzej. Troche racji jest w tym ze sa dwie drogi do podobnego efektu: albo grzebnac 1 albo kupic 2:) obie drogi koncza sie podobnie, bo 2 tez pewnie grzebniesz tylko moze pozniej;) jesli w 2 nie powtorza sie problemy ze skrzyniami biegow to bedzie dodatkowy argument dla 2 (nie trzeba bedzie robic doktoratu w numerow seryjnych na podstawie badan empirycznych kolegow hamburgerow). Co do wersji wyposazenia to przy wyborze dla mnie istnialy tylko dwie: golas najtansza skyenergy z materialowymi siedzeniami (z tego co wiem wszystkie auta z 2L silnikiem i manualem na Europe maja LSD) i wersja skyfreedom z dodatkiem recaro, lubie skorzane siedzenia ale odrzucilem wersje skypassion.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2019, 8:23 przez AaaA, łącznie zmieniany 2 razy.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

09 sie 2019, 7:35

Kurczę, skoro tak mówisz, to muszę się też przejechać NDfl w końcu. :) Przesiadki nie planuję, ale... Kurczę, ciekawe czy powstanie NE...
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1171
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

09 sie 2019, 8:04

Hookie pisze:
09 sie 2019, 7:35
Kurczę, skoro tak mówisz, to muszę się też przejechać NDfl w końcu. :) Przesiadki nie planuję, ale... Kurczę, ciekawe czy powstanie NE...
NE to na pewno powstanie :D. Mi się cichutko marzy w pakiecie z tą rzędową szóstką nad którą Mazda teraz pracuje ale obiektywnie nie ma szans - za długa, za ciężka i nie pasująca do filozofii Miaty (tzn. do Mazdowej filozofii, bo w moim swiecie Flyin' Miata pakując pod maskę ND LS-a robi świat odrobinę lepszym miejscem :diablo: .
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

09 sie 2019, 8:06

Hookie pisze:
09 sie 2019, 7:35
Kurczę, ciekawe czy powstanie NE...
pożywiom uwidim - tymczasem nie gdybamy tylko jezdzimy:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

09 sie 2019, 10:07

Mnie nie zdziwi jeśli NE będzie w pełni elektryczna, ale to już faktycznie dywagacje na osobny temat. ;)
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
mysiauek
Posty: 168
Rejestracja: 07 lip 2014, 8:51

09 sie 2019, 19:16

Hookie pisze:
09 sie 2019, 10:07
Mnie nie zdziwi jeśli NE będzie w pełni elektryczna, ale to już faktycznie dywagacje na osobny temat. ;)
Niutonometry dostępne zawsze i w każdym zakresie... czekaj chyba się zesr*&% ze szczęścia :D
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić :)
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

09 sie 2019, 21:06

To niesamowite jak każdy inaczej odbiera ND2. Ja się przesiadałem bezpośrednio z ND1 do ND2 i potem znów ND1. Jak ktoś odczuł te 700 rpm więcej warte 50 000 zł to naprawdę tego nie pojmuję.
Chyba, że piszemy o szybkiej jeździe autostradą, wtedy zgoda.
A już w ogóle, że rf nd2 zrobił na Tobie większe wrażenie niż soft top nd1... akurat próbowaliśmy się w takim zestawie 3 razy i wyniki były inne od spodziewanych. Oczywiście do końca drugiego biegu. Powyżej ND2 odjeżdża z łatwością.
mysiauek
Posty: 168
Rejestracja: 07 lip 2014, 8:51

10 sie 2019, 10:51

Wojtek Wawa pisze:
09 sie 2019, 21:06
A już w ogóle, że rf nd2 zrobił na Tobie większe wrażenie niż soft top nd1... akurat próbowaliśmy się w takim zestawie 3 razy i wyniki były inne od spodziewanych. Oczywiście do końca drugiego biegu. Powyżej ND2 odjeżdża z łatwością.
1. Zrobił lepsze wrażenie. To samochód kompletny.
Jedyny minus to rf a czym napisałem.
2. To "powyżej" i seryjna odcinka dalej robią wrażenie na laiku jak ja ;)
Musisz przestać się starać. Nie próbuj być lepszym, nie próbuj być szybszym. Jedź dla czystej przyjemności. Jedź tak wolno, jak ci się podoba, i rób co chcesz, byle tylko dobrze się bawić :)
ODPOWIEDZ