Transport roweru miatą
jak w temacie
Moderator: Moderatorzy
Witam.
Startuję w zawodach downhillowych i jako, że idzie sezon coraz poważniej zastanawiam się jak będę na nie docierał po zmianie auta Rodzice zmienili starego passata na nową madzię cx-3 i straszą słowami "zapomnij o wożeniu ubłoconego roweru w nowym aucie"
Stąd też pojawia się pytanie. Jak przewieźć rower miatą w sposób w miarę możliwie nie rysujący karoserii samochodu ani ramy a co gorsze goleni amortyzatora roweru
Poczytałem trochę i chyba najlepszą opcją byłby bagażnik na hak- ale haka miata nie posiada
drugie co mi przychodzi do głowy to klapa-niestety pewnie będzie rysowała się od zaczepów bagażnika (trzeba będzie chyba poświęcić jedną klapę na wożenie rowerów i kupic drugą do jazdy normalnie ). Tutaj w oko wpadły mi dwa bagażniki:
-thule raceway 991-dobra i znana marka, miałem przyjemność jeździć autem z ich bagażnikiem na klapie (modelem freeway więc troche niższy) i brałbym go w ciemno jednak nie widziałem ani jednej fotki tego bagażnika na miacie więc nie jestem do końca pewien czy będzie pasował a nie chciałbym kupować w ciemno i bawić się w odsyłanie itd
-saris bones 3- nie bardzo znam tę firmę ale widziałem fotki tych bagażników na miacie więc raczej pasuje tylko jak ze stabilnością tego bagażnika ? ktoś korzystał ? zwłaszcza, że nie będzie na nim wożona lekka karbonowa kolarka tylko ciężka krowa do DH
widziałem też fotki jak ludzie w USA zakładali bagażik dachowy do hardtopa i na to szyne na rower jednak nigdzie w PL nie mogę znaleźć bagażnika dachowego na miatę i obawiam się o wytrzymałość takiego rozwiązania z 18kg rowerem na dachu.
Chciałbym usłyszeć opinie osób które wożą rower miatą (o ile takie są ) o wypowiedzenie się na ten temat i doradzenie najlepszej opcji . Budżet na bagażnik to około tysiaka- wiadomo jeśli będzie warto to dopłacę ale miło by było się zmieścić w 1000zł.
Pozdrawiam
Startuję w zawodach downhillowych i jako, że idzie sezon coraz poważniej zastanawiam się jak będę na nie docierał po zmianie auta Rodzice zmienili starego passata na nową madzię cx-3 i straszą słowami "zapomnij o wożeniu ubłoconego roweru w nowym aucie"
Stąd też pojawia się pytanie. Jak przewieźć rower miatą w sposób w miarę możliwie nie rysujący karoserii samochodu ani ramy a co gorsze goleni amortyzatora roweru
Poczytałem trochę i chyba najlepszą opcją byłby bagażnik na hak- ale haka miata nie posiada
drugie co mi przychodzi do głowy to klapa-niestety pewnie będzie rysowała się od zaczepów bagażnika (trzeba będzie chyba poświęcić jedną klapę na wożenie rowerów i kupic drugą do jazdy normalnie ). Tutaj w oko wpadły mi dwa bagażniki:
-thule raceway 991-dobra i znana marka, miałem przyjemność jeździć autem z ich bagażnikiem na klapie (modelem freeway więc troche niższy) i brałbym go w ciemno jednak nie widziałem ani jednej fotki tego bagażnika na miacie więc nie jestem do końca pewien czy będzie pasował a nie chciałbym kupować w ciemno i bawić się w odsyłanie itd
-saris bones 3- nie bardzo znam tę firmę ale widziałem fotki tych bagażników na miacie więc raczej pasuje tylko jak ze stabilnością tego bagażnika ? ktoś korzystał ? zwłaszcza, że nie będzie na nim wożona lekka karbonowa kolarka tylko ciężka krowa do DH
widziałem też fotki jak ludzie w USA zakładali bagażik dachowy do hardtopa i na to szyne na rower jednak nigdzie w PL nie mogę znaleźć bagażnika dachowego na miatę i obawiam się o wytrzymałość takiego rozwiązania z 18kg rowerem na dachu.
Chciałbym usłyszeć opinie osób które wożą rower miatą (o ile takie są ) o wypowiedzenie się na ten temat i doradzenie najlepszej opcji . Budżet na bagażnik to około tysiaka- wiadomo jeśli będzie warto to dopłacę ale miło by było się zmieścić w 1000zł.
Pozdrawiam
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja w tym roku będę woził przypiętego za przedni widelec do rolla, a tylne koło przypięte do bagażnika.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Tez o tym myslalem ale:
Po 1 niestety nie mam rolla (jeszcze )
Po 2 wymusza jazde topdown co moze byc klopotliwe podczas ewentualnego deszczu
Po 1 niestety nie mam rolla (jeszcze )
Po 2 wymusza jazde topdown co moze byc klopotliwe podczas ewentualnego deszczu
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
możesz powiedzieć coś więcej ? jak założyłeś hak ? nie ma problemów przy policji, że w dowodzie nie ma haka a na aucie jest ?
Podeślij fotki jeśli możesz jak to wyglada
Podeślij fotki jeśli możesz jak to wyglada
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
Czarna Miata na Facebooku
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
Wygląda to tak. Hak robiony na zamówienie w Polsce, koszt około 400zł chyba z tego co pamiętam, ale są też dostępne "oryginalne", chyba z Holandii, nawet gdzieś na iParts je chyba widziałem, koszt ponad 1000zł. Policja mnie jeszcze ani razu nie zatrzymała, więc nie wiem czy w ogóle by sprawdzali hak.
galwani - wszystko fajnie tylko jak już pisałem, nie raz jadę na zawody i pada deszcz więc konieczne jest dla mnie zamknięcie dachu z tym bagażnikiem
Pirat- całkiem ciekawie to wygląda
poczekam jeszcze na opinie na temat bagażnika typowo na klape
Pirat- całkiem ciekawie to wygląda
poczekam jeszcze na opinie na temat bagażnika typowo na klape
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
ja rozważalem jeszcze jedna opcje... skoro masz budżet 1000k to... kupić klapę bagażnika, i przykrecic/przyspawac rynne taka na rower. przekładka klapy to chwila
Czarna Miata na Facebooku
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
Czarna Miata na forum
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam...
o tym nie pomyślałem w sumie też nie głupia opcja. 1000-1200 to taki max, jeśli udałoby sie taniej to tylko na plus-zostanie na wydech do miaty przed założeniem tutaj tematu najbardziej kierowałem się w stronę bagażnika na klape ze względu na łatwość i szybkość montażu własnie a teraz w sumie to już sam nie wiem. Myślałem, że w miacie będzie ciężko upchać rower a tu widzę, że sposobów więcej niż w zwykłym aucie z dachem
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
-
- Donator
- Posty: 482
- Rejestracja: 07 paź 2015, 7:28
- Model: NB
- Wersja: Robi się :-D
- Lokalizacja: Kraków
Wg mnie sposób Pirata jest genialny . Zwróć uwagę na to, że masz zachowaną pełną funkcjonalność bagażnika Miaty .
T.
T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."
-
- Donator
- Posty: 3662
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
nie sądzę żeby był problem z policją. nielegalne jest holowanie przyczepy a nie montaż haka tak mi się wydaje. Ja brałem pod uwage hak do montażu bagaznika na opony (do wypadu na tor) i wpadło mi w oko coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=mNNNRxAzsrQ
intersująca nas część od 5 minuty.
Ja się w to na razie bawic nie będę bo kasa poszła na blacharkę, ale jakbyś się decydował na hak to może chciałbys spróbować żeby przetrzeć szlak
https://www.youtube.com/watch?v=mNNNRxAzsrQ
intersująca nas część od 5 minuty.
Ja się w to na razie bawic nie będę bo kasa poszła na blacharkę, ale jakbyś się decydował na hak to może chciałbys spróbować żeby przetrzeć szlak
coś pomyślimy, zależy czy budżet na bagażnik nie zmniejszy sie bo blacharka właśnie przede mną ale z zewnątrz nie wygląda tak źle więc może nie taki diabeł straszny
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
- ansayamina
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 paź 2016, 11:17
- Model: NB
Czytam z ciekawością, z racji podobnego problemu. Ino u mnie rower to leżanka trójkołowa - żaden standardowy wieszak rowerowy nie daje rady.
https://www.kmxkarts.co.uk/Recumbent-Trikes/KMX-Sport/KMX-Tornado-F8-Adults-Sports-Trike.aspx
Skończy się coś czuję na jakimś frankenszteinie wiszącycm na haku i zaczepach od hardtopa nad bagażnikiem.
https://www.kmxkarts.co.uk/Recumbent-Trikes/KMX-Sport/KMX-Tornado-F8-Adults-Sports-Trike.aspx
Skończy się coś czuję na jakimś frankenszteinie wiszącycm na haku i zaczepach od hardtopa nad bagażnikiem.
-
- Donator
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
- Model: Inny
- Wersja: MR2 ZZW30
- Lokalizacja: Wrocław
ansayamina pisze:Czytam z ciekawością, z racji podobnego problemu. Ino u mnie rower to leżanka trójkołowa - żaden standardowy wieszak rowerowy nie daje rady.
https://www.kmxkarts.co.uk/Recumbent-Trikes/KMX-Sport/KMX-Tornado-F8-Adults-Sports-Trike.aspx
Skończy się coś czuję na jakimś frankenszteinie wiszącycm na haku i zaczepach od hardtopa nad bagażnikiem.
Taki to możesz po prostu brać na hol
-
- Donator
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Katowice
Phill pisze:o tym nie pomyślałem w sumie też nie głupia opcja. 1000-1200 to taki max, jeśli udałoby sie taniej to tylko na plus-zostanie na wydech do miaty przed założeniem tutaj tematu najbardziej kierowałem się w stronę bagażnika na klape ze względu na łatwość i szybkość montażu własnie a teraz w sumie to już sam nie wiem. Myślałem, że w miacie będzie ciężko upchać rower a tu widzę, że sposobów więcej niż w zwykłym aucie z dachem
Doczytałbym - wydaje mi się, że przy stłuczce gdy ktoś najedzie na tył i posiadaniu auta bez haka wbitego do dowodu mogły by być problemy. Ale to tylko moje dywagacje.
Przecież jak masz hak to musisz mieć wpis w dowodzie rejestracyjnym i przejść kontrolę na SKP.
Tak jak napisał michale146 w razie gonga będą kłopoty, a i przy samej kontroli daję 99% że się doczepią braku wpisu i dowód zabiorą.
Tak jak napisał michale146 w razie gonga będą kłopoty, a i przy samej kontroli daję 99% że się doczepią braku wpisu i dowód zabiorą.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Przymuszony do wymyślenia jak zabrać swoje wszystkie trzy miłości na urlop pogrzebałem i wymyśliłem!
Jutro jadę po resztę części ale już się pochwalę. Udoskonaliłem pomysł z neta i całość wyszła do tego mega tanio. Jedyny problem to fakt, że może mnie zlać jak będę stał na światłach ale za 100zł trudno o lepszy patent. Przymierzałem już dzisiaj całość i jest git, a nawet lepiej. Spokojnie 3 rowery można tak przewieźć.
Generalnie sugerowałem się tym:
Mocowanie zrobiłem, a raczej kupiłem do rollbara. W końcu po coś jest. Uchwyt na widelec dokładnie taki sam jak na obrazku za 80zł nowy:
przykęcony będzie do rury od harness bar'a.
Koło tylne zamiast do uchwytu seasucker za 700zł przyczepię trytką do ssawki do szyb za 20zł, o takiej:
Ssak podnosi o wiele cięższe płyty więc 5kg roweru nie będzie dla niego problemem tym bardziej, że będzie pełnił funkcję podpierania koła.
Zdjęcia jutro jak odbiorę mocowanie na widelec;) (w komplecie mocowania jest też uchwyt na koło do zwykłego bagażnika).
Jutro jadę po resztę części ale już się pochwalę. Udoskonaliłem pomysł z neta i całość wyszła do tego mega tanio. Jedyny problem to fakt, że może mnie zlać jak będę stał na światłach ale za 100zł trudno o lepszy patent. Przymierzałem już dzisiaj całość i jest git, a nawet lepiej. Spokojnie 3 rowery można tak przewieźć.
Generalnie sugerowałem się tym:
Mocowanie zrobiłem, a raczej kupiłem do rollbara. W końcu po coś jest. Uchwyt na widelec dokładnie taki sam jak na obrazku za 80zł nowy:
przykęcony będzie do rury od harness bar'a.
Koło tylne zamiast do uchwytu seasucker za 700zł przyczepię trytką do ssawki do szyb za 20zł, o takiej:
Ssak podnosi o wiele cięższe płyty więc 5kg roweru nie będzie dla niego problemem tym bardziej, że będzie pełnił funkcję podpierania koła.
Zdjęcia jutro jak odbiorę mocowanie na widelec;) (w komplecie mocowania jest też uchwyt na koło do zwykłego bagażnika).
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
niezły patent. U mnie niestety się nie sprawdzi bo mam 17kg zjazdówkę a 2 to nie raz lecimy na zawody w deszczu i ulewie więc byłoby ciężko
Ostatecznie póki co nie sprzedaliśmy 3ciego samochodu (passat b5) i to nim jeżdżę na wyjazdy rowerowe a miata ma chwile odpoczynku
Ostatecznie póki co nie sprzedaliśmy 3ciego samochodu (passat b5) i to nim jeżdżę na wyjazdy rowerowe a miata ma chwile odpoczynku
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Phill pisze:niezły patent. U mnie niestety się nie sprawdzi bo mam 17kg zjazdówkę a 2 to nie raz lecimy na zawody w deszczu i ulewie więc byłoby ciężko
Ostatecznie póki co nie sprzedaliśmy 3ciego samochodu (passat b5) i to nim jeżdżę na wyjazdy rowerowe a miata ma chwile odpoczynku
Ja mam MTB ciut lżejszy i szosę oczywiście. Natomiast jak pada to z zasady szosy nie biorę. Generalnie w niejednej ulewie już topdown jechałem i nigdy nie miałem problemu na trasie. Co innego miasto gdzie się musisz zatrzymać. Ale jak jedziesz i masz windshot to nie leje do środka.
Natomiast wbrew pozorom rower szosowy i mx5 mają wiele wspólnego. Tak samo zależne od pogody, lubią te same trasy, potrzebują tych samych warunków:)
Jak chcesz mieć możliwość zamykania dachu to ten sam patent można zrobić z bagaznikiem rowerowym za widelec ale na rynnie. Tylko wtedy potrzebujesz bagażnik żeby ten uchwyt przymocować.
Zrobię dziś zdjęcia.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
póki jest passat to problemu nie ma a jak sie sprzeda myślałem nad bagażnikiem na klape, z tego co czytam to ludzie polecają a i do miaty pasuje a cena nowego to około 500zł, na 1 zjazdówkę myśle, że wystarczy. O taki:
- Załączniki
-
- bike_rack.jpg (138.77 KiB) Przejrzano 2759 razy
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Przymierzałem to ale po pierwsze opiera się o zderzak i jest to niestabilne. Po drugie taka praca zderzaka jako podpory na wertepach może spowodować że lakier zacznie pękać. Po trzecie jest cholernie ale to cholernie głośno.
VW też mam ale co zrobić gdy chcesz i rower i mx5 że sobą zabrać?:)
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
VW też mam ale co zrobić gdy chcesz i rower i mx5 że sobą zabrać?:)
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
no właśnie dlatego myślałem o tym bo lakier na zderzaku mam troszke podniszczony już a głośność jakoś bym przeżył.
Ja zazwyczaj jeżdżę na zawody/tripy w góry ze znajomymi i w domkach w których śpimy zazwyczaj bywają grube imprezy a po %% czasem wpadają do głowy różne dziwne pomysły (przenoszenie corsy itp) tak że nawet lepiej się czuje ze świadomością, że miata odpoczywa sobie bezpieczna w garażu
Ja zazwyczaj jeżdżę na zawody/tripy w góry ze znajomymi i w domkach w których śpimy zazwyczaj bywają grube imprezy a po %% czasem wpadają do głowy różne dziwne pomysły (przenoszenie corsy itp) tak że nawet lepiej się czuje ze świadomością, że miata odpoczywa sobie bezpieczna w garażu
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
Jak trzeba przewieźć, a nie ma czasu na rozważania to rozwiązanie doraźne też działa:
- Załączniki
-
- 2015-08-17.jpg (1008.62 KiB) Przejrzano 2688 razy
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Gotowiec poniżej. Całkowity koszt na nowych podzespołach - 110zł; seasucker - 700zł. Trzyma się solidnie, a łapą można klapę wyrwać;)
Seasucker - Pomysłowy Czesio 0:1
Seasucker - Pomysłowy Czesio 0:1
- Załączniki
-
- 20170704_202127.jpg (354.83 KiB) Przejrzano 2682 razy
-
- 20170704_202018.jpg (1.14 MiB) Przejrzano 2682 razy
-
- 20170704_195747.jpg (520.31 KiB) Przejrzano 2682 razy
-
- 20170704_195724.jpg (466.77 KiB) Przejrzano 2682 razy
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
ciekawe czy zjazdówka też sie zmieści
Downhill, Cars & Rock'n Roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miata na '91 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=22281
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Czymkolwiek to jest zabezpieczone na wypadek dziur, wypadku itp? Nie dostaje w dupę łańcuch który na nierównościach się łamie? Stabilne toto?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Czy ktoś woził rower na akcesoryjnym bagażniku montowanym na klapie?
Z pomiarów wychodzi mi, że powinien się zmieścić (położony na płasko bez przedniego koła).
Cały czas kombinuje i wymyślam, ale może to będzie mimo wszystko najszybsze i najskuteczniejsze?
PS wiem, że Czester wymyślił dobrze, ale mi zależy na tym abym mógł zamknąć dach (warunek konieczny).
Z pomiarów wychodzi mi, że powinien się zmieścić (położony na płasko bez przedniego koła).
Cały czas kombinuje i wymyślam, ale może to będzie mimo wszystko najszybsze i najskuteczniejsze?
PS wiem, że Czester wymyślił dobrze, ale mi zależy na tym abym mógł zamknąć dach (warunek konieczny).