Cześc,
Dziś zupełnym przypadkiem rozpocząłem poszukiwania NA dla siebie - znajomy sprowadził czerwoną 1.8 z 1994 roku i życzy sobie za nią 8800 PLN.
Jako że była na kanale, na pierwszej randce pooglądałem sobie podwozie, sfociłem ogniska rdzy - i chciałbym prosić o pomoc przy bardzo wstępnej ocenie.
Zdaję sobie doskonale sprawę że w tej kwocie i przy wieku samochodu nie mam prawa wymagać zbyt wiele, ale mając w pamięci progi mojego pierwszego seja zjedzone do zera przez rdzę chciałbym kupić Miatkę która będzie stosunkowo zdrowa.
Czy stan (a przynajmniej to co jest na zdjęciach) może być adekwatny do ceny?
Z blacharskich spraw - nadkola z zewnątrz czyste. samochód był puknięty w prawy tylni błotnik, naprawiony tak żeby było w miarę dobrze (niestety nie wiem przez kogo i kiedy).
Błotnik od środka:
I od dołu:
Reszta budy wygląda okej.
Przy prawym progu od wewnątrz niestety dziura, druga strona jak na zdjęciu.
Podłużnice:
Sprężyny:
Silnik:
Tył
Dach:
[NA] Prośba o ocenę (czy warto)
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4599
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
8800 + koszty rejestracji + dach w slabym stanie + troche do zrobienia to imho srednia oferta, fakt ze 1.8 i zapewne torsen
co jest z wyposazenia? widze ze nie ma ABSu
co jest z wyposazenia? widze ze nie ma ABSu
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2013, 19:39
- Lokalizacja: Wrocław
To ja się może podłączę do tematu i zapytam tutaj.
Czy za około 12k da się dostać NA 1.8 z torsenem w przyzwoitym stanie ?
Rozważam jeszcze Toyotę AW11, ale ze względu na jej kiepską dostępność zaczynam powoli rozglądać się na MX-5, która i tak prędzej czy później by u mnie zawitała.
Pozdrawiam
Czy za około 12k da się dostać NA 1.8 z torsenem w przyzwoitym stanie ?
Rozważam jeszcze Toyotę AW11, ale ze względu na jej kiepską dostępność zaczynam powoli rozglądać się na MX-5, która i tak prędzej czy później by u mnie zawitała.
Pozdrawiam
- flatline
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Alex pisze:8800 + koszty rejestracji + dach w slabym stanie + troche do zrobienia to imho srednia oferta, fakt ze 1.8 i zapewne torsen
co jest z wyposazenia? widze ze nie ma ABSu
Na tego torsena to bym tak nie liczył - to że 1.8 to jeszcze nic nie znaczy
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2013, 19:39
- Lokalizacja: Wrocław
A jaką konfigurację i stan idzie mniej więcej dorwać w takim budżecie ?
1.8 OD / 1.6 Torsen / Biedne, zardzewiałe 1.6 bez niczego ?
1.8 OD / 1.6 Torsen / Biedne, zardzewiałe 1.6 bez niczego ?
-
- Donator
- Posty: 236
- Rejestracja: 21 sie 2015, 13:16
- Model: Inny
- Wersja: Bez miatowy :(
- Lokalizacja: SZY
Nie chcę zakładać nowego wątku więc napiszę tutaj.
Otóż chciałbym kupić mx5 na (wyposażenie i silnik nie istotne), czy do 14k kupiłbym coś godnego uwagi? Ewentualnie sprowadzić przez znajomego (policzy tylko koszty przejazdu około 3k PLN) z niemiec do 12k żeby mi 2k na opłaty związane z sprowadzeniem zostały. Oczywiście nie oczekuję samochodu bezwypadkowego, ale żeby przynajmniej proste podłużnice była i blacharka w miarę ogarnięta i silnik był w dobrym stanie. Da się kupić coś interesującego czy raczej sobie trochę poczekać i kupić dopiero w przyszłym roku? Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedzi!
Otóż chciałbym kupić mx5 na (wyposażenie i silnik nie istotne), czy do 14k kupiłbym coś godnego uwagi? Ewentualnie sprowadzić przez znajomego (policzy tylko koszty przejazdu około 3k PLN) z niemiec do 12k żeby mi 2k na opłaty związane z sprowadzeniem zostały. Oczywiście nie oczekuję samochodu bezwypadkowego, ale żeby przynajmniej proste podłużnice była i blacharka w miarę ogarnięta i silnik był w dobrym stanie. Da się kupić coś interesującego czy raczej sobie trochę poczekać i kupić dopiero w przyszłym roku? Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedzi!
1.NA 1.8 BP-4W 140KM '93 córcia - sprzedane
2.NC 1.8 '06 Mia - sprzedana
2.NC 1.8 '06 Mia - sprzedana
Myślę, że za 14tys spokojnie kupisz coś sensownego w Polsce. Ewentualnie za 8-10tys coś co wymaga wkładu, ale za 4-6tys można sporo zrobić i doprowadzić samochód do dobrego stanu.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Donator
- Posty: 236
- Rejestracja: 21 sie 2015, 13:16
- Model: Inny
- Wersja: Bez miatowy :(
- Lokalizacja: SZY
Alan dziekuje za odpowiedz Więc od lutego możliwe, że zacznę poszukiwania
1.NA 1.8 BP-4W 140KM '93 córcia - sprzedane
2.NC 1.8 '06 Mia - sprzedana
2.NC 1.8 '06 Mia - sprzedana