czy w praktyce NA 1.8 jest wyraznie szybsza od NB 1.8
prosze o info od osob ktore porownywaly seryjne auta na podobnych kolach
Moderator: Moderatorzy
Czy w praktyce NA 1.8 jest wyraznie szybsza od NB 1.8 - prosze o info od osob ktore porownywaly obie mazdy w seryjnym wydaniu wiadomo NA wazy mniej.
Danej papierowe mnie nie interesuja.
ps: czy NA jakos odczuwalnie gorzej sie prowadzi od NB?
zastanawiam sie nad zamiana NB na NA ale nie chce nic stracic a zyskac troche lepsze osiagi
Danej papierowe mnie nie interesuja.
ps: czy NA jakos odczuwalnie gorzej sie prowadzi od NB?
zastanawiam sie nad zamiana NB na NA ale nie chce nic stracic a zyskac troche lepsze osiagi
Graf, w piątek będę w Krk i pamiętam o spotkaniu:) Porównasz sobie sam
leDiable, ale start miałeś dużo gorszy
a ja powiem ze subiektywne odczucia z jazdy mialem takie że dobrze ułożoną NA 1,6 jest szybciej niż w 1,9 NB!!! NB po prostu bardziej szła z dołu i nie czuć było tak przyspieszenia jak w 1,6 powyżej 4 tys.. poza tym NB jest bardziej cywilizowana, komfortowa to tez ma oczywiste znaczenie w odczuciach z jazdy i odczuwanej predkości
GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem sam Tak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
tel: 500294594 skype: lediable86
15 założe następnym razem, bo teraz na wesele i musi jakoś wyglądać
leDiable pisze:GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem sam Tak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
mi nie o takie ledwo ledwo odchodzenie chodzi, myslalem ze 1.8 w NA robi przeciag i znika
GRAF pisze:leDiable pisze:GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem sam Tak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
mi nie o takie ledwo ledwo odchodzenie chodzi, myslalem ze 1.8 w NA robi przeciag i znika
Takie rzeczy tylko w erze.. albo z turbiną
tel: 500294594 skype: lediable86
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
hej hej ale leDiable, nie ma serii Stożek, lżejsze koło zamachowe to nie pies Więc prosze nie porównywać Autorowi tematu chodziło o stock NA i stock NB
W sumie to na wiosennym zlocie w TG jeździliśmy po lotnisku, tylko wtedy było mokro i wszystko od gum wtedy zależało.
A Agent ma 17" felgi ale ja bym postawił piwo, ze jego 17-tki są lżejsze np od moich 16-tek Już na pewno sumując wagę całego koła włącznie z oponą
Jak ktos chce testować jak przyspiesza 1.8 w NA to polecam start z Agentem, bo on już trochę tą Miatą jeździ i potrafi dobrze wystartować
W sumie to na wiosennym zlocie w TG jeździliśmy po lotnisku, tylko wtedy było mokro i wszystko od gum wtedy zależało.
A Agent ma 17" felgi ale ja bym postawił piwo, ze jego 17-tki są lżejsze np od moich 16-tek Już na pewno sumując wagę całego koła włącznie z oponą
Jak ktos chce testować jak przyspiesza 1.8 w NA to polecam start z Agentem, bo on już trochę tą Miatą jeździ i potrafi dobrze wystartować
leDiable pisze:GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem sam Tak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
Jesli Agentowa Natalia miała nadrobić 100 kg różnicy pomiędzy NA a NB to leDiable udał Ci się komplement i myślę, że Natalia bardzo "serdecznie" Ci podziękuje przy najbliższym spotkaniu
Nie całe 100 kg ale zawsze jakieś tam dodatkowe kg Koło zamachowe lekkie i sam stożek nic teoretycznie nie dają do osiągów a nawet odejmują Jak mam chociaż 140 km to jestem szczęśliwy, na hamownie póki co nie mam odwagi jechać Więc moje auto rozpatruję jako stock.
tel: 500294594 skype: lediable86
leDiable, jak by Ci to powiedzieć... moja Nati + maks (York mini) nie dają nawet 60kg. I choćby nie wiem co to nie jestem w stanie nadrobić 14 km + Twoje przeróbki w silniku. A odnośnie zmian, o których wspominasz dają coś niecoś bo inaczej nie stosowano by tego nagminnie w rajdach samochodowych.
AGENt pisze:leDiable, jak by Ci to powiedzieć... moja Nati + maks (York mini) nie dają nawet 60kg.
Twoja Nati jest zgrabna więc wątpię by ważyła z maksem na rękach więcej niż 50 kg ale zawsze to jest minimum 40 kg. A 40 kg to w tą czy w tamtą robi jednak różnicę.
AGENt pisze:A odnośnie zmian, o których wspominasz dają coś niecoś bo inaczej nie stosowano by tego nagminnie w rajdach samochodowych.
Przeróbki takie jak sprzęgło czy stożek są stosowane bo seryjne sprzęgła nie wytrzymują dużych mocy a stożek przepuszcza więcej powietrza niż seryjny filtr. Sprzęgło samo z siebie nie daje żadnych osiągów, dolot da jak się przerobi także wydech i to zestroi. Ja mam stock wydech więc dolot nie daje nic poza dźwiękiem. Sprzęgło poza tym mam uliczne a nie spieka Myślę że na 15" kołach siedząc sam w aucie byś mnie objechał bez problemu
tel: 500294594 skype: lediable86
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
leDiable, a koło zamachowe to co? Im lzejsze tym szybsza reakcja na gaz Pamietam jak zdyskfalifikowali chyba jeszcze Kuzaja albo Śp. Kuliga za to że w wyścigach N grupą miał właśnie lżejsze koło zamachowe
Gdyby zmiany nic nie wnosiły to nikt by ich nie wprowadzał Ja jestem tego zdania A czy na lepsze czy na gorsze to juz nie jest wazne.
Gdyby zmiany nic nie wnosiły to nikt by ich nie wprowadzał Ja jestem tego zdania A czy na lepsze czy na gorsze to juz nie jest wazne.
Koło nie zmienia mocy ani momentu Przy czym samo koło daje marginalną różnicę. To tak jak się kłócić że ktoś ma plastikową dokładkę 3 cm pod zderzakiem przez co ma mniej areodynamiczne i cięższe auto. Panowie, nie przesadzajmy ze szczegółami
Moje najbliższe mody nic nie będą wnosić do parametrów jezdnych auta
DieSpinnePL pisze:Gdyby zmiany nic nie wnosiły to nikt by ich nie wprowadzał
Moje najbliższe mody nic nie będą wnosić do parametrów jezdnych auta
Ostatnio zmieniony 25 sie 2008, 22:42 przez leDiable, łącznie zmieniany 1 raz.
tel: 500294594 skype: lediable86
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5460
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
leDiable pisze:Koło podobno zwiększa moc a zmniejsza moment
Koło nie zmienia mocy ani momentu! Po prostu pozwala silnikowi szybciej osiagac wysokie obroty za cene mniejszej kumulacji energi czego efektem sa gorsze obroty jałowe i mocniejsze wytracanie predkosci np. przy jezdzie pod gorke.