Zegary custom do Mxa
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Rozwaliło mnie to:
http://revlimiter.net/blog/2014/06/much ... auges-wow/
Podrzućcie proszę jakieś fajne stronki gdzie można takie sprawy pooglądać.
Takie już są konkretne:
http://revlimiter.net/blog/2014/06/much ... auges-wow/
Podrzućcie proszę jakieś fajne stronki gdzie można takie sprawy pooglądać.
Takie już są konkretne:
1.8 NB LSD A3F była..
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ale chodzi Ci o klaster, czy tarcze?
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
W sumie ciekawi mnie czy produkcja własnych tarcz nie jest stosunkowo prosta...
Klaster też niczego sobie - to już grubszy temat, ścieżki elektryczne i te sprawy.
Najbardziej zastanawia mnie, że przebieg siedzi w module i przekładając cały klaster trzeba sobie skorygować licznik - dobrze myślę?
Klaster też niczego sobie - to już grubszy temat, ścieżki elektryczne i te sprawy.
Najbardziej zastanawia mnie, że przebieg siedzi w module i przekładając cały klaster trzeba sobie skorygować licznik - dobrze myślę?
1.8 NB LSD A3F była..
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
Tu można kupić i klastry i tarcze
http://rev9autosport.com/rs-products-cl ... ype-1.html
http://rev9autosport.com/rs-products-cl ... ype-2.html
http://rev9autosport.com/rs-products-ga ... pe-mg.html
http://rev9autosport.com/rs-products-cl ... ype-1.html
http://rev9autosport.com/rs-products-cl ... ype-2.html
http://rev9autosport.com/rs-products-ga ... pe-mg.html
#miatarri
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Nie... Klaster to nakładka. Miałem od KG Works w swojej NA.
Klastry robi też:
AWD - Art Works Dewa (w tym i tarcze)
Rs products
KG Works
Klastry robi też:
AWD - Art Works Dewa (w tym i tarcze)
Rs products
KG Works
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
- szy
- Donator
- Posty: 741
- Rejestracja: 28 maja 2014, 9:39
- Model: ND
- Wersja: GT-S
- Lokalizacja: San Diego
Adam z revlimiter gdzieś pisał tutorial, jak zrobić tarcze. Zawsze myślałem, że jest na jego stronie, jeśli ktoś nie chce kupować od niego. Chciałem właśnie go znaleźć i tu wkleić, ale poległem. Znikneło? Internet zapomniał? Czy to tylko moje google-fu dziś zawodzi?
szy pisze:Adam z revlimiter gdzieś pisał tutorial, jak zrobić tarcze. Zawsze myślałem, że jest na jego stronie, jeśli ktoś nie chce kupować od niego. Chciałem właśnie go znaleźć i tu wkleić, ale poległem. Znikneło? Internet zapomniał? Czy to tylko moje google-fu dziś zawodzi?
Adam to zdjął bo ludzie robili i sprzedawali pod jego marką i był smutny. Generalnie ja robiłem z tamtych instrukcji i to jest zrobiowalne, ale dalekie od ideału.
Robiąc tarcze samodzielnie największy problem jest z równomiernością podświetlenia. Tutaj jest LEDami podświetlone i ładnie widać w czym problem:
Autopaga zlecal to w jakieś firmie, wyszlo przyjemnie.
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
A dziwisz się? Też bym zdjął, gdyby ktoś coś sprzedawał pod moją "marką"!
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Nie dziwota.
Tym nie mniej temat ciekawy - wyprodukowanie własnych blatów nie wydaje się być karkołomnym zadaniem...
Za mną chodzi coś takiego a'la Ferrari - nazywa się Sunstorm.
Więcej pomysłów:
http://revlimiter.net/store/gauges-nb.php
Największa zabawa byłaby przy zmianie na pionowy start z konwersją licznika na km-y, kalibracja, trzeba mieć tester do ODB i poprzemieniać kable - trochę zabawy jest...
Pytanie do Was - czy ktoś samodzielnie zmieniał cały moduł - czy dobrze mi się wydaje, że przebieg auta siedzi właśnie tutaj i wymieniając na inny trzeba "ruszyć" stan licznika?
Tym nie mniej temat ciekawy - wyprodukowanie własnych blatów nie wydaje się być karkołomnym zadaniem...
Za mną chodzi coś takiego a'la Ferrari - nazywa się Sunstorm.
Więcej pomysłów:
http://revlimiter.net/store/gauges-nb.php
Największa zabawa byłaby przy zmianie na pionowy start z konwersją licznika na km-y, kalibracja, trzeba mieć tester do ODB i poprzemieniać kable - trochę zabawy jest...
Pytanie do Was - czy ktoś samodzielnie zmieniał cały moduł - czy dobrze mi się wydaje, że przebieg auta siedzi właśnie tutaj i wymieniając na inny trzeba "ruszyć" stan licznika?
1.8 NB LSD A3F była..
Nic nie trzeba zmieniać na km z mph.Jest opcja zakupu w kmh.A pionowy start ogarnął Kurak.
Pozdr
Rafa
Pozdr
Rafa
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Rafa pisze:Nic nie trzeba zmieniać na km z mph.Jest opcja zakupu w kmh.A pionowy start ogarnął Kurak.
Pozdr
Rafa
Tak tak - wiem, ale miałem na myśli w sensie jakbym sam robił.
Do Kuraka na pewno się uśmiechnę jak będę robił "piony" - chyba, że od razu zamienić na pionowy start i potem tylko, blaty i...ta kalibracja. ;/
1.8 NB LSD A3F była..
W przypadku innych tarcz to zmiana miejsca początkowego wskazówki to wyjęcie jej i włożenie tak, żeby domyślnie pokazywała 0 pionowo w dół - przy nowych tarczach pin blokujący i tak wklejasz na nowo na tarczę.
Soul Red NB- kiedy mózg mówi ND, ale portfel mówi NB
Dokladnie, nic nie trzeba kalibrowac, wsio jest p'n'p.
była: Madzia 1990 1.6
jest: konserwa
jest: konserwa
Ja jestem bardzo ciekaw jak to działa w realu. Bo nie jestem przekonany tak wstępnie
Firma ogłasza się od początków allegro (+ - 2003 rok? ) i ogłoszenie wygląda tak samo.
Jeśli nie zmienili sposobu produkcji lub dostawcy od tego czasu to jest to zwykły wydruk na papierze kredowym/folii.
Kumpel brał od nich tarcze do swojego Gulfa wieki temu i.... generalnie typowy agro-tuning z połowy lat '90.
Jeśli nie zmienili sposobu produkcji lub dostawcy od tego czasu to jest to zwykły wydruk na papierze kredowym/folii.
Kumpel brał od nich tarcze do swojego Gulfa wieki temu i.... generalnie typowy agro-tuning z połowy lat '90.
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Blade pisze:i.... generalnie typowy agro-tuning z połowy lat '90.
Hehe. No takiego tjuna nie chcemy of kors
Dopadnę cały fabryczny zestaw to rozbebeszę i zobaczę co by tu wykombinować. Jak zrobię 1 moda (nie będzie karkołomny) - dam znać tutaj.
1.8 NB LSD A3F była..
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
No dobra...nikt nic nie dopisał w temacie, zatem ja zainspirowany żółtym rev limiterem coś zadziałam.
W planach:
- podmiana komputera (bez korekty przebiegu of kors ),
- mix blatów + foliowanie obrotomierza (ew. "wydruk" nowego),
- naprawa obwodu drogowych lub podmiana,
- usunięcie chromowanych pierścieni.
W planach:
- podmiana komputera (bez korekty przebiegu of kors ),
- mix blatów + foliowanie obrotomierza (ew. "wydruk" nowego),
- naprawa obwodu drogowych lub podmiana,
- usunięcie chromowanych pierścieni.
1.8 NB LSD A3F była..
Widzę, że nie tylko ja jestem zainteresowana zrobieniem homemade tarcz. Właśnie na revlimiter podpatrzymałym pewien wzór i to mnie zainspirowało. Robert, dobrze rozumiem, że masz już na to jakiś patent? Rozmontowałeś już swoje liczniki?
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
weraxxx pisze:Widzę, że nie tylko ja jestem zainteresowana zrobieniem homemade tarcz. Właśnie na revlimiter podpatrzymałym pewien wzór i to mnie zainspirowało. Robert, dobrze rozumiem, że masz już na to jakiś patent? Rozmontowałeś już swoje liczniki?
Tak - mam już drugi zestaw - rozkminiłem budowę tego - jest dość prosta, ale jest kilka newralgicznych momentów.
Plan miminum to montaż customa z 2 zestawów z białym obrotomierzem (wtedy będzie mix podświetleń - pewnie w weekend zrobię, Może nie wyjdzie tak wiejscu jakby się wydawało).
Natomiast plan maksimum to projekt w dwg, wycięcie na ploterze i druk UV cokolwiek by to nie znaczyło
W przeciągu tygodnia zrobię minimum...a w przeciągu miesiąca...maksimum
1.8 NB LSD A3F była..
Robert pisze:Natomiast plan maksimum to projekt w dwg, wycięcie na ploterze i druk UV cokolwiek by to nie znaczyło
Druk UV is the way to go. Nadal będziesz miał problem z równomiernością podświetlenia jednak - oraz dostanie PCV 0.5mm graniczy z cudem jeśli nie chcesz arkusza 4x5m, a rzadko która drukarnia ma takie na stanie.
Plan maksimum nie jest aż taki trudny do wykonania, wystarczy dobrze przygotowany plik w dwg lub ai, do dobrej drukarni i wszystko pięknie ładnie. Konieczne jest PCV 0,5 mm?
Masz dokładny obrys tarcz? W sensie, czy wymontowywałeś swoje i 'odrysowywałeś' czy kupiłeś inny komplet i stad masz wymiary?
Masz dokładny obrys tarcz? W sensie, czy wymontowywałeś swoje i 'odrysowywałeś' czy kupiłeś inny komplet i stad masz wymiary?
Ja odrysowałem swoje, są skany też u mnie w wątku. Grubsze PCV średnio już, ale może inszy materiał się nadać. A, no i trzeba kilka kryć zrobić żeby zegary były faktycznie nieprzezroczyste. Przy jednym tylko jest tragedia. I jeśli drukarnia nie kryje białym (większość kręci nosem) to trzeba od tyłu dać maskę koloru, kolorowa folia jest słaba (trzeba kilka warstw) a nadrukiem ciężko wcelować.
Jak masz dobrą drukarnię to jest prosta. Ale takiej ja nie znalazłem.
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 11 lip 2013, 21:46
- Model: Inny
- Wersja: 0.9 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki Kurak za cenne uwagi - ja jeszcze nie wiem jaką mam, dopiero się przekonam
Dam znać jak się temat potoczy.
Dam znać jak się temat potoczy.
1.8 NB LSD A3F była..